مورد علاقه نمای خشک منابع برای 2023

در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. این نوع محصول به طور عمده از پلی استر مصنوعی و الیاف اولفین ساخته می شود و ضریب تضعیف (NRC) آن آزمایش و تعیین می شود. چنانچه سطوح دیوار لکه های زردی یا سیاهی دارد آن را با مقداری رنگ رقیق سفید بپوشانید زیرا این لکه ها ممکن است از زیر برخی انواع نازکتر کاغذ دیواری (مثل non-woven) خود را نشان دهد. زیر لایه این گروه می تواند کاغذ یا آکلریک لاتکس باشد. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. نمای خشک به نمایی گفته می شود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نمی شود و در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده می شود. اصولا قیمت کاغذ دیواری گزینه مهمی در انتخاب آن برای یک فضای خاص است، مثلا استفاده از انواع گران قیمت کاغذ دیواری در یک راهرو پر رفت و آمد و یا در اتاق کودکان گزینه مناسبی نیست و این قبیل پوشش ها را میتوان در فضاهای خلوت تر یا اتاق پذیرایی و نشیمن های خصوصی استفاده کرد. Da ta was c reat ed  with the ​he lp  of behsaznama Co᠎ntent ᠎Genera tor  DEMO.

سیستم های مدرن نما

هر چه این ضریب به عدد یک نزدیکتر باشد، دیوارپوش میزان بیشتری از صوت را جذب و هرچه به صفر نزدیکتر باشد، بیشتر صوت را منعکس می کند. این ضریب که عددی بین صفر تا یک است، میزان جذب صوت را توسط سطوح پوشش داده شده را نشان می دهد. Acoustic Wallcoverings : این نوع دیوارپوش در واقع پوششی دکوراتیو با قابلیت جذب صوت و کاهش انعکاس صوت در محیط است که از آن به منظور پوشش سطوح عمودی و دیوار ها در اماکنی چون سالن های کنفرانس، کتابخانه ها، لابی ساختمانها و امثال آن استفاده می شود. همزمان با زیر سازی دیوارها چنانچه برخی سطوح مانند سقف ها، پنجره ها، نرده ها، چارچوب درب ها و . سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. This con tent has been gen᠎erated by behsaznama Con​te​nt Genera tor  DE MO .

بسته به نوع مصالح مصرفی، چسب متناسب با آن مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجا که نصب آن با استفاده از نوعی چسب مخصوص با حلال آب انجام می شود هیچگونه بوی زننده ای در محیط ایجاد نمی کند و لکه های احتمالی چسب پس از اجرا به راحتی با یک اسفنج خیس تمیز می شوند. لباسها پس از تماس با گرد و غبار باید کاملاً شسته شوند تا سایر لباسها مستقیماً در معرض قرار نگیرند. اگر دیوار ها تا به حال نقاشی نشده اند و پوشش دیوار ها گچ خام است باید یک دست روغن پرایمر (روغن الیف) روی سطوح اجرا شود. این کار باعث می شود تا گرد و غبار روی دیوار با چسب خشک شود و پس از نصب، کاغذ محکم به دیوار بچسبد. نیاز به رنگ آمیزی دارند، کار نقاشی آنها را پیش از شروع به نصب کاغذ دیواری تمام کنید تا بعدا نگران پاشیده شدن رنگ روی کاغذ دیواری ها نباشید. سپس، تمام سطوح را با محلول رقیقی از چسب کاغذ دیواری و کمی سریش، یک دست چسب می زنیم و صبر می کنیم تا خشک شود. برجسته تر از جنگل های بتنی نیویورک، مرکز تجارت جهانی یکی از بزرگترین ساختمان های طراحی و اجرای نمای ساختمان است که برای از بین بردن گذشته از دست رفته شهر ساخته شده است. ᠎A᠎rticle has been g en er ated by G SA Conte nt G en​erator  DEMO.

در واقع در نمای خشک نوعی سیستم با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نمای ساختمان میشود. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 440 تا 740 گرم بر متر مربع از osnaburg ، drill (نوعی کتان) یا non-woven استفاده می شود. برای دیوارپوش هایی با وزن بیش از 740 گرم بر متر مربع از drill fabric (نوعی کتان) به عنوان زیر لایه استفاده می شود. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 240 تا 440 گرم بر متر مربع از آستری (کرباس نازک) یا non-woven به عنوان زیر لایه استفاده می شود. در ویدئوی زیر به صورت شماتیک به آموزش نحوه نصب نما خشک (تهویه دار) پرداخته می شود. بیشترین کاربرد آنها برای استخرهاست چون به خاطر فاصله ایجاد از قسمت پایین هم برای رد شدن آب به طرف دیوارهای استخر مناسب بوده و هم می تواند به عنوان حفاظی مانع افتادن و سر خوردن بچه ها به درون استخر شوند. برخی انواع دیگر دیوارپوش مانند دیوار پوش های پارچه ای (textile) و کاغذ دیواری هایی با تکه هایی شبیه مخمل (Flock / velvet) را با قیمت بالاتری می توان تهیه کرد که باز هم در مقایسه با پوشش های وینیلی مقاومت کمتری نسبت به رطوبت دارند. اتصالات سیستم Keil، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند.

نصاب نمای سرامیک خشک

Th᠎is da᠎ta has ​been w ri tt en by behsaznama C onte᠎nt  Genera to r DEMO!

یافتن مشتریان با قطعات نمای خشک (بخش A,B,C … )

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید