موفق داستانهایی که درباره آن بیاموزید نمای کامپوزیت

قیمت انواع پانل های کامپوزیت در این سایت به قیمت کارخانه میباشد. ورق های کامپوزیت در طرح های بسیار متنوعی تولید گردیده و در بازار موجود می باشد. طرح های زیادی با رنگ های متفاوتی از جنس کامپوزیت آلومینیوم با ترکیب آلیاژ های پلی اتلین تولید گردیده است که مردم بتوانند نمایی شیک و مطابق با علایق سلیقه خود انخاب نمایند. جنس این نمای ساختمانی از ورق آلومینیوم است که به صورت پنل ها با ابعادی که توسط طراح نما و یا پیمانکار تعین گردیده اجرا خواهد شد. ورقهاي الومینیوم کامپوزیت پنل کامپوزيت با توجه به ضخامت، نوع آلياژ آلومينيومي لايهها، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بيروني و نوع مواد بکار رفته در لايه مياني تنوع وسيعي دارد که هر کدام از انواع آن کيفيت و کاربرد معيني را دارا ميباشد. به کارگیری از این نوع ورق کامپوزت به دلیل آسیب پذیری آن در مقابل شرایط متغیر جوی، اسیدی و قلیایی محیطی بیرون در نمای بیرونی ممنوع است. همچنین ایجاد نماهای متنوع به دلیل داشتن قابلیت تغییر زیاد با استفاده از کامپوزیت آلومینیوم ممکن است. مزیت اصلی اجرای ورق کامپوزیت با روش هنگ ایجاد قابلیت رگلاژ پذیری مناسب پنل در هنگام نصب میباشد که نتیجتا به ایجاد نمایی یک دست تر و زیباتر می انجامد.

چگونه با نمای کامپوزیت در 15 دقیقه بهتر شوید

مشخصات پنل کامپوزیت بسیار زیاد است. برای پوشش نمای بیرونی و یا دکوراسیون داخلی ساختمان ها به صورت دیواره ، پارتیشن و سقف کاذب کاربرد بسیار فراوانی دارد ورق های آلومینیوم کامپوزیت متشکل از دو لایه ورق آلومینیومی در پوسته های بیرونی و یک لایه از مواد پلی اتیلن و یا مواد نسوز کانی در وسط می باشد . این نوع کامپوزیت رادیواسپیتی بسیار عالی دارد. این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، بنابراین در هنگام وقوع زلزله ورق ها درجای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. کامپوزیت آلومینیوم در حقیقت ورقهایی با ابعاد و ضخامت مشخص است که از 2 لایه آلومینیومِ PVDF و هستهای داخلی تشکیل شده. عرضه انواع ورق های کامپوزیت داخلی و بیرونی منازل با مقاومت بالا. انواع رنگ ها به صورت پوششی براق و ماندگار بر روی ورق ها کار گذاشته می شود و این رنگ ها کنده نمی شوند. بر روی سطح ورق کامپوزیت آلومینیوم هم لایه فیلم برای محافظت آن قرار دارد. در همه کشورها وجود دارد هزینه آن بسیار ارزان است و نصب آن بسیار راحت تر از زمان اجرای آن بسیار کوتاه است. به طور کلی اجرای یک نمای کامپوزیت استاندارد با هرسیستمی به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ورق, نما کیفیت زیرسازی و اهمیت به تمامی مسائل جزئی آن و دقت در نصب ورق بستگی دارد.

قيمت اجراي نماي كامپوزيت

جهت اجرای شاسی کشی ساختمان با توجه به نمای ساختمان ابتدا نیازمند طراحی نقشه های شاسی کشی نما میباشد که نوع پروفیل و یا میلگرد مورد استفاده و همچنین در صورت تعبیه نشدن بیس بلیت های اتصال نما جا گذاری نصب انکر بلت ها ها در آن مشخص گردد ( خصوص نحوه کاشت انکر بولتها در همین مقاله کاملا توضیح داده شده است میتوانید مطالعه فرمائید). اولین بار ابتدا در کشور آلمان به وجود آمد سپس کیفیتش بیشتر شد و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شد. ورق های کامپوزیت آلومینیوم با توجه به ضخامت ، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه ها ، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی تنوع وسیعی را به ورق های مذکور می دهد که هر کدام از انواع آن کیفیت و کاربرد معینی را دارا می باشد. از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. C᠎on​te nt h as been c re​at​ed with behsaznama Conte​nt Generat᠎or DEMO!

همچنین به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی برای آلومینیوم کامپوزیت اشعه نور خورشید را باز تابانیده و کمترین حرارت را از اشعه خورشید جذب می نماید هم چنین ورق آلومینیوم کامپوزیت از مقاوم ترین فلزات در مقابل رطوبت می باشد و زنگ نمی زند و تغییر رنگ آن در مقابل سایر مصالح ساختمانی نما کمتر است. این روش ساده ترین شیوه اجرای رنگ روی لایه آلومینیوم در ورق کامپوزیت است، به شکلی که بدون هیچ لایه محافظی بروی لایه آلومینیوم رنگ پاشیده می شود. عایق این کانکس از یونولیت چهار سانت و پشم شیشه میباشد که هم عایق صوتی و عایق حرارتی و برودتی نیز میباشد پس از عایقکاری روی آن روکشی از پی وی سی که در طرحهای مختلف میباشد پوشیده میشود. معمولا از ۲ یا ۳ ورق آلومینیوم در ساخت آن به کار رفته شده است دارای مواد پلی اتیلن و مواد معدنی ضد آتش هستند. ضد زلزله است و اگر در مکانی زلزله رخ دهد هیچ آسیبی به نمای کامپوزیت وارد نمیشود و از ساختمان مواظبت میکند. بعد عمل سوراخ کردن از پیچ های گالوانیزه ضد زنگ و رولپلاک های ساخته شده از مواد درجه یک استفاده شده تا به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید