نحوه آموزش نمای سنگ

4- چرا برخی از سنگهای نما شوره میزند و برای جلوگیری از آن به چه مواردی توجه کنیم؟ 1-برای انتخاب سنگ نما چه مواردی مهم است؟ در پایین چند نمونه از مواردی که باید رعایت شود ذکر شده است:هرگونه قطعه ای که از قبل مانده شامل کفپوش، لمینت و یا ورقه هایی که قبلا بر روی کف نصب شده بود باید تعمیر و یا به طور کامل جایگزین شود.هرگونه ترک بر روی سطح بتنی اجرا شده در زیر کار باید تعمیر و یا به وسیله ی مصالح از بین برنده ترک پوشیده شود.چوبهایی که خراب شده و از بین رفته باید جایگزین شود و به صورت مناسب تقویت شود. نانو سنگ نما کاربرد های زیادی دارد که چند نمونه آن به شرح زیر می باشد.محافظت از سنگ سنگین , نما سرامیک مناسب برای استفاده با سنگ مرمر ، گرانیت ، سنگ آهک جلا ، کاشی و سایر سطوح سنگی غیر قابل جذب.طوح تصفیه شده خاصیت آبگریز و اولئوفوبی را فراهم می کند. نمای کلاسیک رومی علاوه بر سنگ نما رومی با کمک متریال های دیگر مانند سیمان و یا نمونه های پیش ساخته پلی استایرن نیز طراحی می شود.

نمای خشک سنگ

بدیهی است، هزینه اجرای نمای سنگی رومی با توجه به پیچیدگی زیرسازی و سنگ کاری، بالاتر خواهد رفت. از دیرباز از روش ملاتی برای نصب و اجرای نمای سنگی استفاده می شود. پیش از اقدام به خرید سنگ نما باید انتظارات خود و نوع کاربری آن را برای خود مشخص کنید تا بتوانید انتخابی عالی و خریدی بیدردسر را تجربه کنید. تنوع مصالح سنگ و آجر در رنگ، طرح و مدل بسیار بالا است به گونه ای شما میتوانید با توجه به طراحی مدنظرتان بهترین و مناسب ترین نوع آنها انتخاب و در نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید. از مزایای خرید آنلاین سنگ نما این است که در مدتزمان کوتاه میتوانید انواع مختلف سنگ نماها را مشاهده کرده و با مقایسه انواع آنها خرید خود را انجام دهید. در کل سنگ های ساختمانی از جمله متریال هایی هستند که از گذشته تا به امروز نقش به سزایی در اجرا قسمت های مختلف یک سازه ایفا نموده اند و در حال حاضر نیز به دلیل ویژگی های مثبت فراوان و تنوع بالا جایگاه خود را در صنعت ساخت و ساز حفظ نموده اند.

اجرای نما: آیا شما واقعاً نیاز دارید؟ It will Asist you تعیین!

امروزه طراحی نما ، بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده است و تمایل مردم به داشتن خانه ای با نمایی متفاوت بیشتر شده است به همین دلیل قیمت نمای رومی با سنگ طیف گسترده ای داشته و با انواع بودجه ها همخوانی دارد. همان طور که ذکر شد؛ بخش هزینه بر نمای سنگی رومی سرستون ها، قوس ها و برآمدگی هاست. این فرصتی عالی برای خریداران سنگ نمای ساختمان است تا با پرداخت هزینه پایینتر خرید خود را انجام دهند. سنگ نما رومی معمولا از جنس تراورتن، گرانیت یا مرمر است تا بهترین ظاهر را به نمای ویلا و ساختمان بدهد. اجرای نمای سنگی رومی از جمله خدمات پیچیده نما به شمار می آید. اجرای نمای سنگی رومی معمولا با تراورتن، مرمر و گرانیت انجام می شود. 2. توجه به اهمیت نسبت ها و تقارن در طراحی نمای رومی: اگر تاکنون به نمای رومی ساختمان های اطراف خودتون توجه کرده باشید شاید متوجه تقارن میان المان های آن شده باشید. در میان انواع مصالحی که به منظور اجرا نما به کار می روند، می توان گفت سنگ نما ساختمان از ارزش و طرفداران بیشتری برخوردار است.

برای کم کردن هزینه ها در قسمت سرستون، می توان از سرستون سنگی صنعتی استفاده کرد. بالا بودن قیمت نمای رومی سنگی ، باعث شده است که این نما با سیمان نیز اجرا شود که دارای قیمت کم تری نسبت به سنگ است و به صرفه تر می باشد. طراحی نمای ساختمان به سبک رنسانس یا همان سبک سنگ نما رومی با استفاده از بهترین و مرغوبترین سنگ تراورتن امکانپذیر است. از نشانه های نمای سنگی رومی جزئیات و پر کار بودن المان های آن است که با نورپردازی مناسب باعث چشم گیر شدن نما می شود. بیشترین کاربرد نما رومی کلاسیک ، طراحی نما سنگ رومی ویلایی است؛ زیرا زیباسازی نمای ویلا از مهم ترین فاکتور های طراحی و ساخت ویلا می باشد. طراحی نما رومی کلاسیک امروزه بسیار رایج است و بیشتر برای کاربری های مسکونی و تجاری از نمای سنگی رومی استفاده می شود. نمای کلاسیک رومی که اشاره به همان نمای سنگی رومی دارد، با استفاده از سنگ های ساختمانی به صورت پیش ساخته اجرا می شود که با طراحی دقیق و ابزارزنی ساخته می شوند و در نمای ساختمان نصب می شوند. Content was gener​at​ed wi​th G​SA Con tent Gene ra​tor ᠎DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید