نحوه آموزش نمای مدرن

سنگ ها دنیای زیبایی ازطرح ها و رنگ ها هستند و طرح های با ظرافتی که هر کدام ویژگی های خاص خود را نیز دارند، در انتخاب سنگ نما حتما به رنگ سنگ دقت کافی داشته باشید به این علت که تمام سنگ ها رنگشان ثابت نیست و بعضی از سنگ ها، در برابر نور خورشید رنگ خود را تا حد زیادی از دست خواهند داد؛ بنابراین همه سنگ ها را نمی توان در نور خورشید استفاده کرد. اما یکی از خاصترین نوع سنگ تراورتن، تراورتن سفید است که تنها در ایران یافت شده و منبع اصلی آن کشور ما است. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد. بسیاری از محصولات رقیب به عنوان فناوری سیلیکون مایع یا فلوروکربن مایع به آرامی توسط نور خورشید از بین می روند. سپس، اندکی پایینتر از پلان، خطی افقی به عنوان خط زمین ترسیم کنید. برش ساختمان نیز چنانکه از اسمش پیداست، پس از برش خوردن ساختمان در یک صفحه عمودی یا افقی آن چیزی که در پس آن دیده میشود را نشان میدهد. در این متن توضیح میدهیم که چطور بهترینها را بسته به نیازتان انتخاب کنید. ᠎This h​as been cre ated with the help ᠎of G​SA C​on᠎tent Gen er ator  DE MO.

اصطلاحا سنگ آنتیک گفته می شود.

به دلیل تاثیرات فرهنگی این دو امپراطوری بزرگ ، تلفیقی از معماری شرق و غرب بوجود آمد که در واقع همین نمای کلاسیکی است که به نام نمای رومی ترویج یافت . اما در مقابل سنگ هایی مانند سنگ گرانیت هیچگونه تخلخلی در سطح خود ندارند. نمای مدرن اسپایدر به نوعی از نماهای شیشهای خود ایستا (نمای پردهای curtain wall) گفته میشود. در روش نصب سنگ نما با چسب از سنگ های آنتیک و چسب کاشی استفاده میشود. که عبارتاند از: مقاومت در برابر تابشهای شدید و بارشهای اسیدی به دلیل پوشش رویه آن از جنس رزین PVDF. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. به این سنگ نما اصطلاحا سنگ آنتیک گفته می شود. در این شیوه از بست برای نصب سنگ آنتیک استفاده میشود. هر کدام از این چسبهای سنگ آنتیک نمای بیرون ساختمان، شیوههای خاصی برای ترکیب یا زمان مناسب برای خشکشدن دارند که باید به آنها دقت کنید. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود.

قیمت دستمزد سنگ کاری نما بر پایه ی متر مربع مشخص میشود. قیمت نسبتاً بالایی دارد و بهتر است برای کارهای حجمی و ابزارزنی استفاده نشود. این روش برای سنگهایی که دارای امکان به وجود آوردن شیار در قطر سنگ هستند، مناسب است. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. که در آن شیشه به وسیله ی اتصالات نقطهای به سازه متصل میگردد. به فضایی که راهپله را به بام ساختمان متصل میکند «خرپشته» میگویند. این سنگ از لوکسترین و گرانترین سنگها محسوب میشود که از این سنگ در نمای ساختمان به ندرت استفاده میشود. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. با حرکت دنیای ساختوساز به سمت عصر مدرن، تولید مصالح ساختمانی نیز دستخوش تغییر قرارگرفته تا پاسخگوی نیاز طراحان و مجریان باشد. بله می شود. زیرا هر نوع سنگ ساختمانی ویژگی های خود را دارد و ماسب برای یک مکان.

یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است. برخی از مزایای نمای کامپوزیت به دلیل مراحل نصب آن هست که در ادامه بهتفصیل به آنها میپردازیم. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. همانطور که میدانید به دلیل فی بودن جنس ورقها، واکنش آنها در برابر حرارت و برودت بهصورت مع هست. در بخش نقشه نما مواردی مثل: ضخیم بودن سنگها، میزان برجستگی نما، قوس، زاویه های بخشهای مختلف نما آورده شده است. Trim: دستور Trim در اتوکد برای پاک کردن بخشهای اضافی خطوط و آبجکتهایی است که توسط خطوط یا آبجکت دیگری قطع شدهاند.

آداب هزینه اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید