نحوه اجرای نمای خشک ساختمان: دوباره به مبانی

بندکشی آجر با قلم مخصوص بندکشی انجام می شود. ۱۲-بلافاصله بعد از خشک شدن ملات در اتمام کار هر قسمت یا چند ردیف سنگ، بندکشی صورت پذیرد. نکته مهم در جستجو های اینترنتی، این است که باید حواسمان به سایت های تبلیغاتی و دروغینی که فقط به دنبال فریب و اخاذی از افراد در این رابطه هستند، باشد. در واقع منظور از نمای خشک، نماسازی بدون استفاده از ملات است. پس از انعقاد قرارداد با شرکت آلمانی، ماشین آلات در سال 1384 وارد ایران شد. کار در ارتفاع با طناب حدود17سال است که در ایران اجرا میشود. این روش که بدون بهره گیری از ملات اجرا می­شود، در چندین سال اخیر به دلیل کاربری فراوان و منطبق بودن با استانداردهای ساختمان سازی وارد ایران شده و امروزه به یکی از روش های رایج در نماسازی این کشور تبدیل شده است. یک استاد کار عالی می داند که نحوه ی صحیح چیدن آجرها و نکات اجرایی آجر نما چیست و با پیاده سازی این نکات در نمای ساختمان، جلوه ی سازه را چند برابر خواهد کرد. از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند.

متریال نمای خشک

لازم به ذکر است که قیمت اجرای نقاشی توسط این شرکت بسیار مقرون به صرفه از دیگر شرکت ها با کیفیت فوق العاده می باشد. با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت می باشد. تهیه شده از بهترین نوع خاک و با مدرنترین و پیشرفته ترین دستگاه ها. کارخانه کناف ایران بهترین و با کیفیت ترین مصالح دیوار کاذب و سقف کاذب را در ایران تولید و عرضه می نماید. با انقلاب صنعتی در اوایل قرن نوزدهم ، تغییر اساسی در زندگی شهری و روش های ساخت و ساز صورت گرفت. افتتاح این خط تولید توسط رئیس بخش صنعت بهینه سازی مصرف سوخت (جناب آقای مهندس شریف) انجام گرفت. این مجموعه مفتخر است که با راه اندازی این خط تولید تمام اتوماتیک و مطابق استانداردهای جهانی ، در مصرف بهینه سوخت یکی از پیشگامان صنعت کشور بوده و مفتخر به دریافت وام بلاعوض شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور می باشد.

اجرای نمای خشک آجر

خط تولید جدید کارخانه آجر مهدیه اصفهان نیز با ظرفیت تولید روزانه 400 تن آجر پخته شده و تکنولوژی خشک کن اتوماتیک و پخت محصولات با کوره تونلی به صورت کاملا اتوماتیک، در سال 1391شروع به بهره برداری نموده است و سعی شده در این فرآیند با همت مدیران کارخانه و متخصصین ایرانی در راستای برطرف کردن نیاز صنعت تولید آجر از یک طرف و بهینه سازی مصرف انرژی و رفع آلایندگی محیطی از طرف دیگر، گامی نوین در عرصه صنعت ساختمان بردارد. این پروژه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع انجام گرفته و تمام خط تولید این مجموعه داخل سوله فلزی قرار گرفته است. البته به کمک روشهای نگهداری پیشرفته نمونههای کم دوام تر نیز میتوانند برای کاربردهای نمای خارجی مورد استفاده قرار گیرند. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجر خشک می باشد، هم چنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه می باشد و معمولاً مورد استفاده قرار گرفته نمی مطالب بشتر شود. Article has  been g᠎enerat ed wi​th https://behsaznama.com C᠎on​te᠎nt Gener ator Demover sion !

در حال حاضر کلیه محصولات این مجموعه دارای نشان استاندارد ایران می باشد. کارخانه آجر کوثر همچنین انواع آجر های لفتون ، سفال زرد و گلبهی را تولید نموده و در سراسر ایران پروژه های زیادی با موفقیت و به خوبی اجرا شده و توسط مهندسین زیادی مورد تایید قرار گرفته است و با بهترین کیفیت به فروش می رساند . در آخر نیز باید آن را فرچه کشی کنید تا یک دست شود . وی با اشاره به فلسفه آرین اظهارکرد: این شرکت باید تا با بهکارگیری تکنولوژی، طبیعت و هنر، روح تعالی، نشاط و آرامش را برای تکتک مردم دنیا، با ارائه محصولات و خدمات مدرن و متنوع به ارمغان آورد. کارخانجات آجر مرجان تولید کننده انواع آجر نما ، سفال ال و پلاک با استفاده از اتوماسیون پیشرفته خط تولید و تجهیزات مدرن و نیروی کار متخصص با توجه به نیاز کمی و کیفی در زمینه تولید آجر تولیدات خود را در قالب آجرهایی با رنگها و طرح ها و ابعاد متنوع و از کانیهای مختلف مانند رس، شیل و نسوز تهیه کرده و با توجه به سلایق گوناگون، به مشتریان عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید