نحوه استفاده اجرای نما To Desire

نانو نما پوششی کاملا نامرئی می باشد که می تواند به حفظ سطوح مختلف کمک کند. با اجرای پوشش نانو روی سطوح سنگ، دیگر نگران تغیر رنگ سنگ نما و شوره زدن آن نیستم و به مرور زمان شفافیت خود را از دست نمیدهد. نانو پارس گرجی با بیش از 15 سال سابقه، در زمینه اجرای پوشش نانو نما و با داشتن سابقه درخشان، در زمینه ارائه و اجرای ضد آب سازی و آبگریزی نما، با فناوری تکنولوژی نانو اروپا آماده ارائه مشاوره و خدمات، به مشتریان محترم است. ورودی: از عناصر حائز اهمیت نما در ساختمان است که محل قرارگیری و نحوۀ طراحی آن به شکل مستقیم نمایانگر نقش و عملکرد ساختمان است. کارکنان حیطهی ساخت و ساز قادرند در طراحی کلی نما، یکی از قسمتهای نما را به عنوان نقطه شاخص آن مد نظر قرار دهند، تا در قیاس قسمتهای گوناگون نما، این قسمت از نما برجسته باشد. همان طور که می دانید نمای ساختمان ها، نمای شهری را ایجاد می کند، اما گاهی شاهد کم توجهی برخی از طراحان و سازندگان ساختمان ها در این زمینه هستیم. ممنوعیت ایجاد هرگونه اختلاف سطح (لبه، پله، سکو) در سطح پایین نما (در خط زمین).

قیمت اجرای نمای خشک

پیشآمدگی عناصری همچون؛ لبه پنجرهها، قرنیز و قابسازیهای مجاز در فضای معبر عمومی، بیش از ۱۰ سانتی متر نباشد. عدم درج هرگونه نوشته بر روی نمای ساختمان مازاد بر آنچه که در نقشه نمای مصوب مجاز بوده است. استفاده از نور، رنگ و سایه روش، در سطح نما، به نحوی که بر جذابیت بصری تاکید گردد. هر چه متراژ زمین بیشتر باشد، شکوه و عظمت بنا که به سبک کلاسیک طراحی شده باشد، بیشتر به چشم میآید. بام بنا : سقف بیرونی آخرین طبقه ساختمان، به عنوان بام تلقی میشود که همچون پوستهای بر سر ساختمان قرار دارد. بام پوسته ای است که بر سر ساختمان قرار دارد. یکی دیگر از مشکلات موجود در استفاده از نمای شیشهای، کثیف شدن این نماها با بارش باران و برف می باشد؛ تمیز کردن نمای شیشه ای کاری بسیار پر هزینه است. نما ساختمان پوسته بیرونی بنا را تشکیل میدهد و محلی است که بیشتر در معرض دید قرار دارد. آیا شکل جعبه ای و ماژولار یک طرح مدرن را ترجیح می دهید یا کاراکتر و خط سقف شیروانی سبک همپتونز ؛ یا سبک کلاسیک ساده و معاصر یا چیزی که از معماری های تاریخی الهام گرفته شده باشد؟ ۳- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است.

استفاده از پوشش گیاهی در سطح بام ساختمان با رعایت نکات ایمنی و جزئیات اجرایی. استفاده از جاگلی یا نمای سبز در لبه بالکنها و یا در مجاورت پنجره ها، به منظور تامین مطلوبیت بصری در معابر، مشروط به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی. صورت ظاهر ساختمان: آنچه که در برابر دید عموم قرار دارد، در واقع پراهمیت ترین قسمت ساختمان در برابر عابران و سایر افراد غیر استفاد هکننده از ساختمان است. ایجاد هماهنگی و توازن بین نیازهای کارکردی فضاها، شرایط محیطی، وضع زمین، سبک و کیفیت نمای بیرونی و هماهنگی بازشوها در و پنجره با فرم ساختمان برای تأمین آسایش روحی و جسمی افراد لازم است. این افراد می توانند به شما برای انتخاب بهترین نما کمک کنند. امروزه با توجه مردم به نقش نما و معرفی نما در ساختمانها، معاونت شهرسازی و معماری شهری، اقدام به ساماندهی نماهای شهری با استفاده از طرحهای تفصیلی در تهران کرده است. عدم استفاده از بازشوهای با اشکال هندسی متفاوت و نامأنوس در نما. هماهنگی ابعاد و اشکال بازشوها با یکدیگر و توجه به بازشوهای موجود در پلاکهای همجوار. مشخصات تابلوها شامل (نسبت طول، عرض، ارتفاع و هماهنگی آن با دهنه واحد تجاری یا اداری، رنگ، جنس، تکنولوژی ساخت) میباشد. کاربرد آن در ساخت ساختمانها هنوز پابرجا به نظر میرسد.

نمای ساختمان در مجموعه شهری که در آن قرار گرفته تاثیر دارد و این تأثیر را میتواند به بدنه خیابانها و میدانهای شهر منتقل کند. برای مثال در ساختمانهای بلند، وجود عناصر باریک این تناسب را به زیبایی تمام حفظ میکنند. در زندگی روزمره، پنجره ها از نظر قابلیت دسترسی به روشنایی روز و حرکات باز و بستن آنها و تهویه هوا اهمیت داشته و به عنوان گذرگاه مسیر ارتباط زندگی داخلی با خارج ساختمان می باشند. ازاینرو، مشتری آنها به دلیل کارهای ارزانقیمت افزایشیافته و فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد. رنگ سفید آن مناسب ترین قیمت را دارد. اما باید توجه داشته باشید که با توجه به محل قرار گرفتن ویلایتات و شرایط آب و هوایی آن جا، باید متریال مناسبی را انتخاب کنید. مصالح آن قابلیت سازگاری کامل در برابر تغییرات دما را دارند. ملحقات شامل کولرها کانالهای کولر، ناودانها، سیمها و کابلهای برق و تلفن، دودکش بخاری، لوله،های تاسیساتی و نظایر آن میباشد. جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. نما، شامل حجم، فرم و سپس سطوح باز، بسته و تقسیمکنندههای عمودی و افقی میباشد.

نمای خشک در ایران

Th᠎is con tent w​as gen᠎erat ed with t he  he᠎lp ᠎of G SA Content G en᠎erator ᠎DEMO!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما سرامیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید