نحوه استفاده از اجرای نمای خشک To Desire

نکته بعدی اینکه، متریال نمای بیرونی ساختمان باید با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه انتخاب شود. توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. برای این که نمای شیشه ای شما به زیبایی اجرا شود، بهتر است پیش از طراحی ساختمان به سازه ای که بنا را نگه می دارد، توجه داشته باشید. نمای کرتين وال(Curtain Wall) نمای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرنی است که با توجه به کاربرد شیشه و آلومینیوم در آن از شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشد. برای انواع نمای شیشه ای می توان نمای اسپایدری را نام برد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده. سوال اینجاست که چرا این نما به نام نمای تهویه شونده شهرت دارد؛ شاید به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان است. در زیر، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال حاضر در معماری استفاده می شود، و همچنین ویژگی های هر یک از آنها را توضیح می دهیم.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

ويژگی های پانل های HPL پانل های HPL طرح چوب امکانات وسیعی را برای طراحی نما و سایر قسمت های ساختمان مانند دیوارهای لابی، آسانسور، استخر و غیره فراهم می کند.پانل های طرح چوب گرمای چوب طبیعی را القا می کند و حس طبیعت را در ذهن ببیننده زنده می کند. عدم ایجاد ضایعات در پروسه تولید توری مشبک فلزی و پلاستیکی معرف محصول سبز سازگار با محیط زیست، در مقایسه با سایر محصولات مشابه است. با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند. نمای سرامیک خشک و انواع سرامیک خشک با روشهایی نظیر سیستم نصب انکری، نصب نمایان و غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب میشوند. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است.

قیمت آجر نما خشک

باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. اما بستگی به شرایط آب و هوایی آن شهر دارد، برای اجرای این نما در مناطق گرم و مرطوب، باید فضای خالی باعث تهویه هوا شود و در مناطق سرد و خشک هوا در آن محفوظ بماند. آسمان صاف این مناطق باعث افزایش گرمای خورشید جذب شده در طول روز میشود. با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. بسیاری از مصالح مورد استفاده در این روش را میتوان دوباره بازیافت کرد. در مناطقی كه در معرض وزش باد قرار دارند، استفاده از فواره های كوتاه و نیرومند مناسب تر است. سرامیک خشک Dry Ceramic در سیستم­هایی که از سرامیک خشک به عنوان نمای اصلی استفاده می­شود، به دلیل اینکه کلیه مصالح در معرض عوامل جوی قرار دارند، بایستی اجزای کار در مقابل زنگ زدگی مقاوم باشند. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. توری فلزی از یک ورق یکپارچه تولید گشته بسیاری از خواص یکپارچگی از جمله ضد خوردگی، پارگی، زنگ زدگی، فرسایش و شل شدن گره ها را حفظ می کند. This  po᠎st has been wri tten  wi​th the  help  of https://behsaznama.com Content G᠎en er ator᠎ Dem᠎over si on .

شش چیز مردم نفرت درباره اجرای نمای خشک

از جمله روش های آب بندی درزها در بتن استفاده از ماستیک پلی یورتان می باشد. لایتراکان،Litracon Light Transmitting Concrete ، بتن عبور دهنده نور، امروزه به عنوان یک متریال ساختمانی جدید با قابلیت استفاده بالا مطرح است. همچنین نماهای کامپوزیتی دارای استحکام بسیار خوبی بوده و در برابر عبور صدا و حرارت نیز از خود مقاومت نشان میدهند. طراحی این نوع نما نیز بهنحوی است که امکان فضاسازی برای نصب تاسیسات و انواع لایههای عایق صدا، حرارت و رطوبت را فراهم میآورد. که تحت فشار و حرارت بالا آماده شده و قابل شستشو بوده و مقاوم در برابر خش و نفوذ حشرات می باشد. مقاوم بوده و نیز دست طراحان را در طراحی باز گذاشته است. در برخی مواقع دلیل خوردگی یکی از مواد و اجزای نما، تأثیر شیمیایی مادهی دیگر بر آن است. این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ نما می گردد. این نوع سرامیک ها دارای ویژگی هایی چون استحکام، مقاومت در دمای بالا و همچنین عدم جذب آب می باشند و به همین دلیل توسط بسیاری از معماران به عنوان اولین و کاربردی ترین نما د اجرای نمای خشک انتخاب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید