نحوه استفاده نماهای مدرن To Want

در واقع نما معرف شخصیت خانوادگی و طبقه اجتماعی صاحبخانه است. يكنواختي در سنگ هاي مرمريت از اهميت بالائي برخوردار است و هرچقدر سنگ ساده تر باشد، قيمت آن بالاتر است. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. در مورد متریال، طراحان از رنگ های خنثی و سنگ هایی با بافت درشت و زبر برای این بلوک استفاده کردند. از این رو نمای این قسمت پر اهمیت است و مصالح مورد استفاده در این قسمت باید نسبت به بقیه ساختمان با دوامتر و مستحکم تر باشد تا عابر در نگاه به نمای ساختمان احساس ثبات کند. اصل انتخاب رنگ در رابطه با متریال نما نیز مصداق دارد، یعنی هر چه متراژ زمین کوچک باشد، باید تا جای ممکن از رنگهای روشن استفاده کرد که ساختمان بزرگ تر جلوه کند. در طراحی نما آجر به عنوان محور اصلی ساخت و ساز، با هدف زمین ساختی و بیان زیبایی شناسی به کار رفته است. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد.

نمای خشک در ساختمان

همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. در بخش های بعدی نیز قصد داریم نمونه نمای ویلاهایی که در سالهای اخیر در ایران اجرا شده اند را جمع آوری کرده و به اشتراک بگذاریم. این واحد تولیدی با تکیه بر سالها تجربه در صنعت آلومینیوم در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی دو خط مونتاژ کامل ساخت، تولید و نصب درب و پنجره دوجداره مدرن آلومینیومی نمود و اکنون تبدیل به برندی شناخته شده و معتبر در صنعت ساختمان ایران و کشورهای همسایه شده است. در این حالت فرد وارد شونده به ساختمان فقط یك راه باریك كنار دیوار برایش باقی میماند.

7 موثر روش‌ها برای دریافت بیشتر از نمای مدرن

سقف در این نما فقط توسط دیواری که در کنار دیوار اصلی بالا میرود پنهان شده است. منظور از ساختمان های اداری، فقط ادارات دولتی نیستند. نمای مدرن ساختمان، امروزه یکی از محبوب ترین و رایج ترین سبک های نما به شمار میرود. از آنجا که هنر طراح در این سبک نماسازی حرف اول را می زند، طراح می تواند با استفاده از متریال های متوسط یا ارزان قیمت تر، چنان هارمونی و زیبایی بیافریند که نماهای دیگر با متریال هایی با چندین برابر قیمت توان رقابت با آن را نداشته باشند. آنها بهخوبی با طیف وسیعی از طرحها سازگار هستند و در ترکیبهای منحصربهفرد با مواد دیگر استفاده میشوند. با این حال ، رومی ها نیز مبتکران بزرگی بودند و آنها به سرعت تکنیک های جدید ساخت و ساز را به کار گرفتند ، از مواد جدید استفاده کردند و تکنیک های منحصر به فرد موجود را با طراحی خلاقانه ترکیب کردند تا طیف وسیعی از ساختارهای معماری جدید مانند کلیسا ، طاق پیروزی ، قنات تاریخی ، آمفی تئاتر ، ساختمان انبار انبار و بلوک مسکونی مسکونی خلق شود. این نیاز باعث میشود نماهای مدرن دارای پنجرهها و بازشوهای وسیعی باشند که معمولاً با شیشه پوشانده میشوند. نور و سایه نقش مهمی در نماهای صفحهنمایش دارند که در خانههای امروزی بسیار رایج است.

نحوه نصب نمای خشک

شیشه در نمای خانههای مدرن عملاً یکپارچه است. در متن ضوابط طراحی نما و منظر شهری، توصیه روشنی برای چگونگی تقسیم بندی ها در نمای ساختمان ، مطرح نشده است. حتی اگر بخواهید بعد از مدتی منزل، ملک تجاری یا اداری را خود را برای فروش بگذارید، انتخاب نمای مناسب برای آن، ارزش مادی ملک را بالا می برد! اقتصاد، دیگر عامل تعیین کننده محسوب میشود؛ اگر قیمت روز پروفیل در حال تجربه کردن جهشی نامتعارف باشد و این هزینه نمای ساختمان را سنگین کند، لاجرم ممکن است طراحان گزینه نمای فلزی ساختمان را کنار بگذارند. این ساختمان مسکونی نیز یکی دیگر از پروژه های دفتر معماری شهاب علیدوست و همکاران می باشد که در تهران قرار گرفته است. آفتاب شکنها اغلب در معماری مدرن استفاده میشوند؛ با قرارگرفتن در زوایای خاصی، از قرارگرفتن در معرض شدید خورشید جلوگیری میکنند. اینها فضای داخلی را به روشهای منحصربهفردی کشیده و فرمها و فضاهای خارقالعادهای را ایجاد میکنند. از این رو چنین عامل تعامل فضای اقامتی با شهر می باست، ظاهری دلچسب و پویا از وجه بیرون نیز داشته باشد. آن ها با این روش ترکیب نور، رنگ، و فضای روی نما ایجاد کردند. قطعات متناسب با وزن خود روی بولتها قرار می گیرند که به علت فرم خاص مونتاژ ورق ها در هنگام زلزله و یا وزش باد های شدید از محل خود خارج نمی گردند و از پایداری بالایی در برابر نیروهای جانبی برخوردار می باشند.

C on tent was c​reated by G​SA Content Generator D​em over si on!

این 5 آسان سرامیک نمای خشک ترفندها فروش ناخالص مجازی بلافاصله شما را افزایش می‌دهند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نماهای مدرن وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید