نحوه استفاده Google از} اجرای نمای خشک برای Develop Bigger

مهمترین مورد در تجهیزات نما خشک همان متریال مورد نظر است. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. ۲- وجود سیمان، دوغاب و ملاتی که به کار میرود ، ممکن است در صورت عدم دقت باعث کثیف شدن نمای ساختمان گردد . 1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. روش اجرای تر با ملات نیاز به انجام محاسبات مهندسی ندارد و با این که انجام این روش زمان بر تر می باشد اما موجب تراز نمودن دیوار و پوشاندن عیوب آن می شود . برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ استفاده کرد و با لایه ای از رنگ آن را پوشاند. ᠎Da​ta h as been g ener᠎ated ​with https://behsaznama.com Content​ Gener᠎ator DEMO.

حقیقت این است که تو نیستی فرد شخص درگیر درباره اجرای نمای خشک

در طراحی نمای ساختمان از سادگی و با متریالهای مختلف می توان جذابیت خاص بصری و زیبایی خاصی برای ساختمان ایجاد کرد که در طراحی معمولا از دو سبک استفاده می شود 1-طراحی و اجرای نمای خشک 2- طراحی و اجرای نمای کلاسیک . در بین نماهای ترکیبی ساختمان ، نمای ترکیبی آجر و سنگ بیشترین کاربرد را به خصوص در کشورمان ایران دارد که علاوه بر زیبایی و جذابیت بالا دارای مزایای زیادی نیز می باشد . از مزایای نمای خشک آجری میتوان به مواردی همچون عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب، سرعت اجرای بالا، عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سر و صدا، کاهش اتلاف انرژی و آسانی اجرا برای ساختمانهای مرتفع اشاره کرد. در زیر به چند مورد از مزایای نماهای ترکیبی آجر و سنگ و دلیل کاربرد آن در ساختمان ها اشاره می کنیم . انتخاب ترکیبی آجر و سنگ برای نما به عنوان نمای محبوب در میان معماران و صاحبان ساختمان مقاومت بالای این محصولات و همچنین کیفیت بالای آن ها می باشد که نسبت به مقاومت ، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد و در عین حال زیبایی و تنوع در چینش آن نیز بالا می باشد و به طوری که هر سلیقه ای را در بر می گرد و می توان با ترکیب این دو مصالح پر کاربرد طرح های جدید و خاصی را اجرا نمود .

2. با این روش به میزان قابل توجهی از وزن نما کاسته میشود. مورد بعدی فضای خالی است که به خاطر عدم ورود رطوبت و تهویه محیط، فضایی بین عایق و نما در نظر گرفته میشود. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می گردد. همچنین اگر استاد کار آجر نما به خوبی از پس کار خود بر نیاید، آجر کاری نمای ساختمان خوب در نخواهد آمد. 3. این روش در صورتی که با ظرافت انجام نشود، نما را منبع کثیف میکند. روش اجرای نمای ترکیبی سنگ و آجر ، هر کدام به صورت جداگانه به روش های مختلفی انجام می شود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم . فارغ از اینکه نمای خشک از چه جنسی می باشد و یا روش نصب این نما به چه صورتی انجام می گیرد، همه ی آن ها دارای اجزای اصلی مشترکی می باشند.

به این صورت که مساحتی که قرار است طراحی نمای آجری روی آن صورت بگیرد به دقت توسط استاد کار آجر نما محاسبه می شود و دستمزد اجرای آجر نما تعیین می شود. چگونه تعداد آجر در هر متر مربع را محاسبه کنیم؟ برای داشتن نمای ترکیبی ارزان می توان از سنگ تراورتن ارزان قیمت در کنار آجر های نما استفاده کرد . استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. در جواب به این سوال می توان گفت آجرهای دوغابی به آجرهایی گفته می شود که از ضخامت کمی برخوردار هستند و برای نمایی با پوشش آجری استفاده می شوند. 10. در این روش بر خلاف دو روشی که پیشتر به آنها اشاره شد، نخاله و ضایعات بسیار کمی تولید میکند. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. لعاب یا شیشه ای که روی آجرهای نما قرار می گیرد به رنگ آن بستگی ندارد ولی لعاب در آجرهای نمای قرمز می تواند جلوه زیباتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید