نحوه استفاده Google از} اجرای نمای خشک برای Develop Larger

سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. GFRC یا جی اف آر سی مخفف بتن الیاف شیشه بوده که به نمای خشک هم معروف است. در جی اف آر سی به جای فولاد از الیاف شیشه برای تقویت بتن استفاده میشود. تاکنون متریال های مختلفی برای استفاده در نمای خارجی ساختمان ها تولید شده است، جالب است بدانید در سالهای اخیر برای ساخت متریال ساختمان، علاوه بر زیبایی، به استحکام و حفظ محیط زیستی مصالح هم توجه ویژه شده است، مصالح ساختمانی جدید آنقدر هیجان انگیز طراحی میشوند که میتوان به وسیله ی آنها ساختمان هایی حیرت انگیز ساخت! جدیدترین تکنولوژی موجود در زمینه نما و مبتنی بر بتن، نماهای GFRC است که علاوه بر زیبایی نما، مزایای بسیار زیادی در راستای کند کردن روند فرسایشی نمای خارجی ساختمان، جلوگیری از هدر رفت انرژی، کم شدن هزینههای مرتبط با نما، خاصیتهایی همچون مقاومت در برابر آب، آتش و… اگر در زمینهی ساختمانسازی فعالیت دارید و هدف شما از ساخت ساختمان، فروش آن است، حتماً باید به دتایل اجرای سرامیک خشک دقت کنید، زیرا علاوه بر زیبایی ساختمان بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز تأثیرگذار خواهد بود.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود. باید در نظر داشت که سیستم کاملاً بستگی به نوع زیرسازهای مورد استفاده دارد، چرا که مواد چسباننده مناسب و تکنیک های نصب صحیح در اجرای نصب بسیار مهم است. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نمای چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزای نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. شاید اولین چیزی که در ابتدا توجه شما را نسبت به یک خانه یا آپارتمان جلب میکند، نمای آن است. به گونهای که ضخامت یک قطعه بتنی GFRC را میتوان به حدود ۸ میلیمتر کاهش داد. بنابراین وزن اجزای جی اف آر سی بسیار کمتر از اجزای بتنی پیش ساخته سنتی است. در جی اف آر سی (GFRC) از الیاف بتنی و مواد افزودنی برای بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی بتن استفاده میشود. بنابراین پنل پوششی نما به این روش میتواند تا ۷ برابر کمتر از یک پنل پیشساخته بتنی وزن داشته باشد که به طور معمول در هر کیلومتر مربع در حدود ۳۰ کیلوگرم است.

راهنمای هودینی برای اجرای نمای خشک

در گذشته، نمای ساختمانها بتنی بود و به دلیل وزن بالا و همچنین مقاوم نبودن در برابر شرایط جوی دارای مزایای کمی بود. نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. در قسمت بعد تفاوت بین GFRC و GRS را بررسی کرده و معایب و مزایای GFRC را توضیح میدهیم. با مزایای فایبر سمنت برد دارد می توان با خیال آسوده از آن در ساختمان سازی استفاده نمود. با توجه به مقاومت بالای GFRC ، تولید قطعات با ضخامت ۳۰.۱۲ میلی متر امکانپذیر است. همچنین وزن کم این محصول به دلیل ضخامت کم، تولید قطعات ظریف و بزرگ با طرحهای متنوع و پیچیده را امکانپذیر میکند. این مسئله علاوه بر کاهش قیمت اجرای نمای خشک، نیروی ویرانگر زلزله را نیز بسیار کاهش میدهد. ابعاد و متراژ نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت اجرای نمای خارجی ساختمان هستند. ᠎This  post w as gener​at ed ​with the ᠎he lp of https://behsaznama.com Con᠎tent  G​enerator Dem ov​ersion !

اجرای نمای خشک سنگ

جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. ترکیب صحیح این مواد و تولید کامپوزیت با تناسب و یکپارچگی کامل، امکان استفاده از بتن را برای سطوح ناهموار و منحنی فراهم میکند. در نهایت شما را در تهیه و خرید مطمئن نمای GFRC برای ساختمان راهنمایی مینماییم. با توجه به نوع کاربری ساختمان اگر به عنوان مثال ساختمان اداری طراحی شده است نمای کامپوزیت مناسبتر است و تاثیر بسیاری در دیده شدن ساختمان شما دارد. نماهای سنتی به مرور زمان جلوه خود را از دست داده و دچار فرسایش، ترک و حتی ریزش میشوند؛ اما با استفاده از نسل جدی نمای GFRC، میتوان این مشکلات را مرتفع کرد. وزن سبکتر، مقاومت در برابر کشش و خمش، مقاومت در برابر آب و فایرپروف؛ آزادی عمل طراحان و معماران در امکان ابداع طرحهای جدید در انواع رنگها و بافتها را برای استفاده در سطوح مختلف ایجاد میکند. بنابراین طراحان نما بدون هیچ محدودیتی قادر به اجرای طرحهای خود هستند. در بسیاری از بازارهای بین المللی از GFRC به عنوان GRC – Glassfibre Reinforced Concrete یاد میشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید