نحوه بازیابی شرکت اجرای نمای خشک

تا چند سال پیش، با شنیدن نام آجر نخستین چیزی که در ذهنمان تداعی می گشت، مصالحی زرد رنگ و عمدتا شکسته و بدون هیچ گونه صافی روی بدنه، بودند. نما، نخستین المان از سازه است که با آن مواجه می شویم. البته لازم به ذکر است که طبیعتا استفاده از شیشه در نمای ساختمان باعث اتلاف انرژی زیادی شده که این از معایب این روش می باشد. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. برای بندکشی نمای آجری باید حداقل ۱۵ روز از اجرای نما گذشته باشد تا ملات آجر کاملا خشک شده باشد و هنگام بندکشی، آجر ها نشست نداشته باشند. مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می شوند باید با هم سازگار باشند تا بر اثر مغایرت شیمیایی با یکدیگر دچار خوردگی نشوند. استفاده از تکنولوژی مواد ضد شوره آجر نما; شوره ها و کثیفی ها و آلودگی ها نمای ساختمان از بین می برد. شستشوی نمای سنگی بسته به نوع سنگ به کار رفته در نمای ساختمان متفاوت است و از مواد تمیز کننده و ابزار ویژه استفاده میشود.

اجرای نمای خشک آجر

باید بدانید در شستشوی نمای ساختمانهای چوبی حساسیت بالایی وجود دارد، زیرا چوب باید در زمان کوتاهی شستشو و خشک شود به همین دلیل به این نکته باید توجه کنید که، نماشویی چوب باید در یک روز آفتابی صورت گیرد تا چوب خیلی سریع خشک شود. نمای خشک متشکل از لایه های متعددی است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. آنچه که ممکن است به هنگام استفاده از شیشه در نمای سازه کمی سوال برانگیز باشد، این است که آیا این ماده می تواند عایق صوتی و حرارتی خوبی را نیز فراهم کند؟ معمولا آجرنماها در مقابل آتش مقاوم می باشند. معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند. امروزه آجرها تفاوت بسیاری نسبت به گذشته کرده اند؛ تا جایی که می توان با اطمینان خاطر این مصالح را حتی در نمای سازه، به کار برده و چه بسا نسبت به سایر مصالح، ظاهر دلنشین تری را نیز برای ساختمان ایجاد کرد.

در گذشته نحوه نصب آجرها در بین سایر انواع نمای ساختمان باعث می شد که هم وزن سازه افزایش یافته و هم سازه مقاومت لرزه ای بالایی نداشته باشد. اگر قصد ندارید هزینه ی زیادی صرف اجرای نمای ساختمان بکنید می توانید از طرح های مینیمال استفاده نمایید. برای بهبود کارایی و همچنین حفظ کیفیت چوب در مقابل گرما، سرما، گرد و غبار از مواد نگهدارنده استفاده میشود. در گذشته برای شستشوی نمای شیشه ای تنها از داربست استفاده میشد و افراد با استفاده از طی و دستمال شیشه ها را تمیز میکردند ولی امروز گروههای متخصص در زمینه نماشویی با استفاده از طناب راپل و به صورت معلق شیشه ها را پاک میکنند و برای ماندگاری طولانی مدت تمیزی شیشه از مواد نانو استفاده میکنند تا گرد و غبار به راحتی روی شیشه نشیند. نماهای آجری جزو سخت ترین سطوح نما میباشند که به دلیل جذب سریع غبار دچار شورابه های سنگین میشوند.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

شستشوی نمای ساختمان آجری، شستشوی نما دیوارها و جرم گیری تمامی سطوح و … شستشوی نمای ساختمان با واترجت برای نمای سیمانی دو حالت دارد. این ماده بیشتر مورد توجه افرادی که در بین انواع نمای ساختمان، صرفه جویی اقتصادی در کنار عمر مفید ماده برایشان در اولویت است، قرار دارد. امروزه استفاده از سیمان بدلیل افزایش تنوع رنگ و نوع آن، بیش از پیش برای نما مورد توجه و استفاده قرار می گیرد. محفظه خالی هم مانند عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت ها عمل می کند. این مواد در برابر حرارت ۱۷۵۰ درجه سیلیسیوس که در داخل کوره های ذوب اهن بکار میروند، مقاوم اند. این ماده طول عمر بالایی داشته و عایق مناسب صوتی و حرارتی است. البته نمای سیمانی با توجه به قیمت نسبتا پایین آن، معایبی نیز دارد که از آن جمله می توان به ضعف عایق حرارتی، امکان ترک خوردگی و جذب آلودگی اشاره کرد. سوراخهای ایجاد شده در آجر لفتون موجب شد است که یک فضای خلا در ساختار آجر، ایجاد شود و در نتیجه با عایق بندی و کاهش وزن آجر، به استحکام ساختمان و جلوگیری از ایجاد آسیب در ساختار ساختمان، کمک نماید. Da ta has been c reated with t᠎he  help of https://behsaznama.com Co​ntent Ge᠎ne​rator DEMO​!

شرکت اجرای نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادامه مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید