نحوه برای شروع اجرای نمای کامپوزیت با کمتر از $صد

از مزایای نمای کامپوزیت در نقاطی که بارش باران و برف بسیار است قابلیت ایجاد آب بندی در آن می باشد به دلیل آنکه بر روی نمای کامپوزیت شیارهایی در نظر گرفته و ساخته می شوند که در هنگام بارش باران و برف، آب اضافی به پشت نمای ساختمان نفوذ نکرده و به بیرون منتقل می شود. گروه تولیدی تجاری آلوگلد در زمینه تولید و فروش مستقیم و بدون واسطه انواع ورق کامپوزیت نمای ساختمان با طرح ها و رنگ های متنوع از قبیل ورق کامپوزیت سفید ، ورق کامپوزیت مشکی، ورق کامپوزیت طلایی، ورق کامپوزیت طرح چوب، ورق کامپوزیت طرح سنگ ، ورق کامپوزیت نقره ای، ورق کامپوزیت آینه ای، ورق کامپوزیت خش دار، ورق کامپوزیت تابلو و نما کامپوزیت مغازه با ارزان ترین قیمت ها در نمایندگی فروش ورق کامپوزیت در تهران و نمایندگی فروش ورق کامپوزیت در کرج به تمام شهرستان های ایران پخش و توزیع می نماید. در کشورهای زلزله خیز مانند ایران موضوع سبک سازی ساختمان ها و استفاده از محصولات منعطف بسیار مهم است و محصولات آلومینیومی مانند نمای کامپوزیت آلومینیومی، نمای شیشه ای درب و پنجره های خاص و آلومینیومی اساسی ترین راه حل با وزن حدودی است. C​ontent w as cre​at​ed with behsaznama Con tent Generat or​ D emoversion .

بهترین نمای کامپوزیت کجاست؟

نما کامپوزیت ویلایی فروش کارخانه تولید کننده در تهران و کرج و ارسال به تمام شهرستان های ایران با ارزان ترین قیمت بازار ورق کامپوزیت در نمایندگی انحصاری فروش نمای کامپوزیت ایران انجام می شود. با توجه به اینکه پنل های ورق کامپوزیت به صورت جداگانه و مستقل بر روی نمای ساختمان متصل می گردند در صورت خرابی، همان پنل معیوب جایگزین می گردد و خسارتی به کل نما وارد نمی گردد. این نوع نما به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل تغییر رنگ و شکل دارا می باشد در مقایسه با نمای آجر دارای برتری بالایی می باشد زیرا عوامل محیطی همچون تابش اشعه ماورای بنفش خورشید می تواند باعث کدری رنگ اجر شود. در پوشش نهایی این نوع ورق کامپوزیت از مواد نانو استفاده شده است که باعث میشود گرد و غبار کمتری جذب ورق شده و با ریختن آب و یا بارش باران ذرات تا حد زیادی پاک می شوند. همیشه در نظر داشته باشید که در طراحی نمای کامپوزیت نیازی به محاسبات پیچیده برای وزن متریال ندارید چرا که از مزیت های این نوع نما سبک بودن آن را میتوان نام برد که این سبکی در بین دیگر متریال های طراحی نما کمتر دیده شده است.

نوع نمای کامپوزیت

این پروژه میتواند اداری، تجاری یا مسکونی باشد. نمای کامپوزیت مغازه با توجه به کاربری واحد تجاری و همچنین دکوراسیون داخلی مغازه طراحی و منبع اجرا میشود. این شد که استفاده ز طراحی نما کامپوزیت در بین مردم جا افتاد و به عنوان یک طراحی جدید در ساخت نمای ساختمان ها آن را پذیرفتند. این نوع از نمای آلومینیوم کامپوزیت بیشتر در شهرهای کوهپایهای و شهرهایی که گردوغبار و آلایندهها در آن زیاد است بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. اولین سوالی که در ذهن پیش می آید این است که این ورق ها از آلومینیوم ساخته شده اند پس چرا به این نوع نما، نمای کامپوزیت گفته می شود. توصیه ما به شما انجام یک مشاوره رایگان در این خصوص با ما است.? سایز، ابعاد و ضخامت ورق آلومینیوم کامپوزیت در ایران به شرح زیر می باشد. این محصول در تمامی استان های ایران توسط تولید کنندگان ایرانی پخش و عرضه شده است. نام دیگر این روش نصبکامپوزیت نما، ریلی است.

شاید در گذشته کمتر و لی امروزه اکثر کانکس هایی که دارای کاربری های ویژه ای از قبیل فروشگاهی ، حراستی ، کانکس نگهبانی و نوع های نمایشگاهی از نوع نما کامپوزیت هستند چرا که در این نوع سازه ها رنگ ، دوام و زیبایی طاهری برای خریداران نکته قابل توجهی بوده و ه مزایای این روش به خوبی آگاهی دارند. سطح هموار و یکنواختی رنگ از دیگر ویژگی های این متریال نمای ساختمان میباشد. ورق کامپوزیت به دلیل ساختاری که دارد عایق صوت و دارای قابلیت اکوستیک میباشد. ولی کامپوزیت ترک بر نمی دارد و یک عایق صوتی و سرمایشی و گرمایشی نیز برای ساختمان محسوب می شود. نوع آلیاژ و ضخامت پنلها و در نتیجه کیفیت، کاربرد و قیمت آنها با هم متفاوت است که قیمت نمای کامپوزیت نیز تغییر می کند . اجرای منحنی های عالی و زیبا در ساختمان به گونه ای که هیچ متریالی مانند آنها نتواند منحنی های صاف و بی نقصی ایجاد کند. در حال حاضر و با توجه به امکانات ارائه شده از طرف وارد کنندگان و تولید کنندگان ورق کامپوزیت،میتوان به برند آلومکس و پرمیوم باند جهت اجرای نمای کامپوزیت مطمئن اشاره نمود. عدم امکان تعویض پانلها به صورت مجزا، عدم استقامت پانلها در برابر باد، عدم امکان عایقبندی به دلیل نبودن درز ژوئن برای پر کردن با فوم پلی اورتان و چسب میتوان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید