نحوه تدریس نمای کامپوزیت لایک حرفه

چرا که نیاز به جهت نوع آب و هوای این شهرها تمیز کردن نمای ساختمانها مسئله بزرگی است و ویژگی جذب نشدن آلودگی و گردوغبار در این نوع پانل مزیت بزرگی محسوب میشود. آراسته ساختن هرسازه با آن به مانند به تن کردن لباس آلومینیومی جهت زیبایی بخشیدن و محافظت از سازه خواهد بود. نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها و از جنس ورق آلومینیوم بوده که به صورت پنل های مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا می شود. از اصلی ترین خصوصیات و مزایای استفاده از نمای کامپوزیت ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی، وزن بسیار سبک نمای کامپوزیت، عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی، تنوع بالای رنگ، اجرای سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر زلزله و لرزش های باد، ماندگاری بالا در تمیزی و شستشوی آسان، قابلیت تعویض پنل های آلومینیوم بدون ایجاد خرابی، مورد استفاده در انواع سازه های ترمینال، ایستگاه مترو، فرودگاه و قابلیت برش کاری و سوراخ ادامه مطلب کاری اشاره کرد.

روش بهبود نمای کامپوزیت را اعمال کنید|آیا نمای کامپوزیت ارزش [$] برای شماست؟|فکر کنید نمای کامپوزیت شما ایمن است؟ 9 روشی که می‌توانید امروز آن را از دست بدهید}

به گونه ای که برای ساخت بناهای اداری، تجاری، برج ها و حتی ساختمان های مسکونی در کلان شهر ها، بدون شک نمای کامپوزیت بهترین گزینه است. بدون هیچگونه تغییر در کیفیت مقاومت نماید . متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. روز یکشنبه رئیسجمهوری آمریکا تهدید کرد تا هفته آینده تعرفه ۲۰۰ میلیارد دلار از واردات چینی را از ۱۰ به ۲۵ درصد افزایش خواهد داد. این ورقه ها تا 90 درصد از سیمان سبک تر هستند و حتی از شیشه و ورقه های آلومینیومی نیز سبک تر می باشند. در گروه های بلوک سیمانی، آجری با تیر چوبی، آجری با تیرآهن و آجری با تیرچه بلوک که انتقال بار ساختمان از طریق دیوار باربر صورت می گیرد، مصالح به کار رفته در دیوار و سقف تا حدود زیادی روشن است. اما از زمانی که معماری به شکل یک رشته تحصیلی در دانشگاهها درآمد و معماران تحصیل کرده وارد بازار و عرصه کاری و ساخت و ساز شدند و به طور همزمان عصر مدرنیسم هم آغاز شد ، تبادل اطلاعات معماری بین کشورها و بخصوص آلمان و اروپا افزایش پیدا کرد و این نحوه طراحی نما کامپوزیت کم کم وارد ایران شد و معماران توانستند شیوه های نوین نماکاری را همراه با مدرنیته تجربه کنند.

ورق کامپوزیتدارای انعطاف پذیری بالایی است از این رو امکان اجرای طرح و نقش های مختلف رافراهم می کند و همچنین تنوع رنگی در ورق های کامپوزیت موجب شده است که این متریالدر ساخت نمای مغازه جایگاه ویژه ای پیدا کند. از دیگر ویژگی های کانکس کامپوزیتی و دلایل انتخاب این نوع مصالح قابلیت فرم پذیری و حتی نورد برای فرم های منحنی و کرو می باشد که اجرای انواع طرح ها و فرم ها را مقدور کرده.از آن گذشته قابلیت ترکیب پذیری ورق کامپوزیت با دیگر مصالح بکار رفته در نمای کانکس فوق العاده است که می توان آن را با شیشه و چوب و هر نوع مصالح دیگری به گونه ای خلاقانه ترکیب نمود. جرم پذیری : ( جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کوره بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.البته نمونه ورقهای با فناوری نانو ضد گرد و غبار هستند. وزن هر متر مربع از ورق کامپوزیت 5/5 کیلوگرم میباشد و وزن هرمتر مربع اجرا شده آن به حدود 13 کیلوگرم میرسدکه با اختلاف 12کیلوگرمی سبکترین مصالح مصرفی جهت نما ساختمان میباشد. Con tent was g en er​ated by behsaznama C ontent G​en​er ator DEMO.

که در مصالح دیگر نما سازی به علت بالابودن وزن مشکلات اجرایی این قابلیت وجود ندارد. با این حال اگر با توجه به مزایا و معایب این نما، تصمیم بر به کارگیری آن در بنای مورد نظر را دارید، به یاد داشته باشید که بهترین عملکرد نمای کامپوزیت تنها در صورتی خود را نشان می دهد که نصب آن به صورت حرفه ای صورت گیرد. اجرای سریع زیرسازی آلومینیومی یا آهنی و نصب ورق روی آن و همچنین سهولت کار با ابزار آلات مربوطه زمان اجرا به حداقل میرسد. جنس این نمای ساختمانی از ورق آلومینیوم است که به صورت پنل ها با ابعادی که توسط طراح نما و یا پیمانکار تعین گردیده اجرا خواهد شد. که می توان آن را با شیشه و چوب و هر نوع مصالح دیگری به گونه ای خلاقانه ترکیب نمود. باتوجه به اهمیت طراحی سازه ها در برابر زلزله و مطابق با مبحث ششم نشریه 714 مقررات ملی ساختمان که به موضوع بارهای وارد بر ساختمان میپردازد، اهمیت استفاده از مصالح با تکنولوژی بالا و وزن سبک در ساختمان ها بطور چشمگیری در حال افزایش بوده و روند تقاضا برای این محصولات در حال افزایش میباشد. لازم است برای ساخت خانه پس از انتخاب زمین و بررسی متراژ آن با توجه به قیمت هر متر مربع خانه که در سال جدید برای ساختمان های یک و دو طبقه متری 6 میلیون و 237 هزار تومان اعلام شده است هزینه ساخت ساختمان خود را به دست آورید و براساس آن بودجه را تعیین نمایید.  This conte᠎nt has been done  with behsaznama Conte nt G en​erator Demoversi on​.

دیدگاهتان را بنویسید