نحوه جستجوی زمان اجرای نما در توییتر

کنج یا گوشه نما در واقع محل برخورد دو نمای عمود بر هم است. متریال به کار رفته در نما شیشه می باشد. این نماها با توجه به طراحی قابل کنترل می تواند زیبایی خاصی به نمایی بیرونی بدهد. در طراحی نمای بیرونی با توجه به پلان مذکور و محدودیت هایی که پیش رو داشت، طراحان تمرکز اصلی را بر بافت، متریال، و طراحی اقلیمی بازشو ها، به خصوص جهت استفاده بهینه از نور و کنترل آن قرار دادند. یکی از خواسته های اصلی کارفرما این بود که طراحان ساختمانی با نمای جذاب طراحی کنند تا توجه افراد را خود جلب کند. طراحان نمای مدرنی را طراحی کردند که معرف معماری سنتی ایرانی نیز بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کاتالوگ و قیمت محصولاتمان را برای شما ارسال کنیم. در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می گیرد. هماهنگی خطوط تراز، پیشآمدگی ها، بازشوها و لبه بالکنها با نمای ساختمانهای مجاور. رنگ های روغنی : از دیگر رنگ هایی که برای نمای ساختمان ها، دارای کاربرد می باشند، رنگ های روغنی هستند. اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند. ᠎Post h​as been gen​er᠎at᠎ed ᠎by G​SA C on te nt Gener ator Dem ov​ersi on.

ی این پروژه کنترل نور بود.

در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. یکی از نکات مهم در طراحی نمای این ساختمان استفاده بهینه از عقب نشینی ساختمان مجاور جنوبی بود. یکی از اهداف در طراحی نمای این پروژه کنترل نور بود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، نمای ساختمان ساده و مدرن می باشد و در میان بافت فرسوده محله برجسته نمایانده می شود. طراحان با در نظرگرفتن بافت محلی و معماری شهر تهران، در نمای این ساختمان مسکونی، از تکنیک بازی رنگ با استفاده از آجرهای زرد استفاده نمودند. آنها بر این باور هستند حفظ بافت تاریخی شهر، قسمتی از هویت تارخی شهر است و باعث جذب درآمد برای شهر می شود، البته این نظر درست می باشد زیرا شهری مانند اصفهان که از جذب توریست یکی از برترین شهرهای ایران می باشد، که این سیاست در آن اجرا می شود. نسخه ها ، بیشتر از این که نسخه های با اقتباس مستقیم باشند، نسخه های دارای تغییرات بودند و تغییرات کوچکی در آنها اعمال می شد. نمای این ساختمان مسکونی به چهار بخش تقسیم شد که دو بخش آن فرو رفته و دو بخش آن برجسته بود.

برای طراحی نمای این ساختمان برای کنترل تابش نور خورشید در قسمت های جنوبی و غربی ساختمان، از یک پوسته نیمه شفاف در شبکه اصلی استفاده شد که استعاره ای از ساقه ی گندم روی آن در قالب لعاب سرامیک وجود دارد. یک نمای ساده، در صورتی که دارای تنوع خیلی کمی در مصالح استفاده هم داشته باشد، حتما به مراتب شکیل تر از نماهای نا مشخص با مصالح زیاد، شلوغ و متعدد است. در ادامه با دیگر مقالات ما نیز همراه شوید. جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. در طراحی نمای این ساختمان به منظور حفظ حریم خصوصی و چشم انداز داخلی، پوسته ی شفاف اصلی مهم و اساسی بود. انتخاب رنگ سفید به دلیل بازتاب بالای نور خورشید بود و انتخاب چوب به این دلیل بود که از ظرفیت حرارتی بالایی برخوردار است و می تواند نوسانات دما را در داخل ساختمان کاهش دهد.  Data has be en created by behsaznama​ C ontent G​enerator Dem᠎over᠎si​on!

نمای مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه تشخیص داد و همیشه می توانید در آن انتظار شگفتی داشته باشید. مجتمع اداری-تجاری هور در تهران قرار گرفته است. این ساختمان اداری یکی از نمونه آثار شهاب علیدوست می باشد که در خیابان جردن تهران واقع شده است. به علاوه استفاده از شیشه رنگی در این پروژه برای اولین بار در نمای ساختمان به کار رفته است که همانند کمربندی روی نمای ساختمان خود نمایی می کند. در این پروژه آجرها به صورت کرکره هایی که روی سطح شیشه ای نما کشیده شده اند، دید مناسب به فضای بیرونی شهر تعریف جدیدی از کاربرد آجر را نمایش می دهد که کانسپت اصلی پروژه را شکل می دهد. آن ها برای این که ارتفاع طبقات بلندتر دیده شوند و خط های افقی بارش گیرها را خنثی کند، آجرها را به صورت عمودی و با خطوط بند عمودی تیره به کار برده اند. در این پروژه نیز چنین بوده و طراحان با استفاده از آجر به تزئین نمای این ساختمان پرداختند. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. برای استعلام قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید. بنابراین نمای این ساختمان در بیرون سنتی، ساده و منطبق با اقلیم منطقه بوده ولی برعکس در فضای داخلی از متریال ارزشمند و گران قیمت استفاده دتایل نمای خشک شده است.

دیدگاهتان را بنویسید