نحوه جستجوی زمان کرتین وال در توییتر

کالاساخت با تولید انواع سنگ های نما و اعلام به روز قیمت سنگ نما توانسته بهترین ها را کنارهم جمع کند. چنین عواملی تاریخچه ی نمای ساختمانی را رقم زده و با پیشرفت صنعت ساختمانی موجب تغییر در طراحی نما و تکامل یافتن آن می شود. آجر نما در کوره های آجرپزی تولید می شوند. بر خلاف سایر نماها که از سنگ طبیعی تولید می شود بایرامیکس ملاتی از سنگ های گرانیتی و رزین های طبیعی و مصنوعی است. تهویهی طبیعی ساختمان و ایجاد عایقی صوتی برای ساختمان شما: اجزای داخلی ساختمان شما و مواد و مصالح آن هر از گاهی احتیاج به هوا دارند. در اجرای نمای رومی از سنگ های طبیعی و گاهی اوقات از سیمان استفاده میشود. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. نمای ترکیبی این اجازه را به ما می دهد تا بتوانیم از چند ماده و مصالح، طراحی و سبک و چند نوع نورپردازی زیبا در نمای خود استفاده کنیم. در نمای ساختمان و جایی که با انسان در ارتباط است ،از مصالحی که عکس العمل منفی در انسان ایجاد می کند مانند فلز و اجسام برنده یا شکننده پرهیز شود. Th᠎is art​ic᠎le was generat​ed  by G SA Conte nt  Gener ator  DE MO !

تله کرتین وال

طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد. در این نوع طراحی نما از تعداد محدودی متریال استفاده شده و کاربرد ساده و صریح فرم ها اصل طراحی است. به این نوع طراحی ، طراحی نمای نئوکلاسیک نیزمی گویند.به کار بردن انواع ستون از متریال های مختلف و همینطور استفاده از سنگ و چوب در این نوع طراحی نما به ساختمان زیبایی دو چندان می دهد. این نوع آجرنما اکثراً برای نمای بیرونی ساختمان قابل استفاده هستند و در نمای داخلی نیز زیبایی خیره کننده خواهند داشت. نوع مصالح و سبک نمای ساختمان نشان دهنده کاربری و هویت ساختمان است.در پروسه طراحی نما و انتخاب سبک و متریال باید سازه و کاربری ساختمان در نظر گرفته شود. نمای کرتین وال شیشه ای یا گلس ویو نیز که خود خاصیت سازه ای دارد سازگاری مناسبی با سازه نمای ساختمان دارد. این محصول یک محلول پایه اسیدی است و با توجه به خاصیت نانو که دارد با نفوذ به بافت سیمان و دوغاب و آلودگی های موجود در سطح آن، باعث از بین رفتن لکهها و شرههای آلوده از روی مصالح ساختمانی میشود و بدون آسیب رساندن به نما و تغییر رنگ مصالح آن را تمیز میکند و از آسیب رسیدن و خالی شدن بندکشی های نما جلوگیری میکند. Art​icle w​as cre​ated ​by G SA Con​tent G en᠎er ator D​emov᠎ersi on.

در متن آیین نامه و ضوابط طراحی نما . در طراحی نما به تناسب و توازن خطوط ریتم افقی و عمودی غالب توجه شود. در طراحی نما ترجیحا حداکثر از ۲ نوع مصالح با رنگ غالب روشن و ملایم (سفید، کرم، شرکت طراح و مجری نما شیری) استفاده شود. امروزه از مواد و مصالح بسیاری در سنگ نمای ساختمان بهره میبرند. بایرامیکس نوعی از ملات تزیینی است که در نمای ساختمان های ویلایی استفاده فراوانی دارد . اجرای نمای ساختمان بسته به نوع مصالح نما و روش نصب انواع مختلفی دارد. در این روش از پیچ و مهرههای مخصوص و ریلهای تعبیه شده برای اتصال مصالح ساختمانی استفاده میشود. در حال حاضر انواع گوناگونی از سیستم های نمای خشک مورد استفاده قرار گرفته می­شود. اگر شما قصد انجام یک کار اداری را داشته باشید، ترجیح می دهید به فضایی بروید که از نظر ظاهری در سطح خوبی قرار داشته باشد. در نماهای ترکیبی از نماهای مختلف و همچنین روش های مختلف برای طراحی یک نمای خاص استفاده می شود. در واقع می توان گفت نمای خارجی هویت و شناسنامه یک ساختمان است و نقش بسیار زیادی در زیبا و چشمگیر به نظر رسیدن آن دارد. در واقع کامپوزیت همان ورقه های الومینیومی می باشد که معمولا در رنگ خاکستری یا طوسی تولید می شود.

همان طوری که اشاره شد سیستم نمای خشک نسبت به نماهای سنتی مزیت های فراوانی دارد، برای همین است که در اکثر پروژه های مهم از این روش استفاده می کنند. امروزه تکنولوژی جدیدمصالح نوینی از قبیل ترموود ، کامپوزیت، سوییس پرل یا گاما استون را در اختیار طراحان و سازندگان قرار داده است . ميزان رنگ پريدگي سنگهاي تزئيني نماي خارجي ساختمان در اثر آفتاب و هوازدگي نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. در طراحی نمای ویلا یا طراحی نمای ساختمان یک طبقه از ترکیب دو یا چند رنگ ، طرح و مصالح مختلف استفاده می شود. نماهای ترکیبی تلفیقی از چند نوع از مصالح مختلف هستند. در این سبک نما می توان از آجر، سنگ ، گرانیت، چوب، کامپوزیت ، بتن اکسپوز و سایر مصالح ساختمانی استفاده کرد. فرم های نامانوس و غیر متعارف در طراحی نما ممنوع می باشد.همچنین استفاده از عناصری مانند میوه و کشتی و … نمای ساختمان های آپارتمانی می تواند تلفیقی از سبک های متفاوت با استفاده از متریال هایی مانند سنگ ، گرانیت ، آجر ، سیمان ، کامپوزیت و ترموود باشد. استفاده از مصالح سبکی مانند ورق آلومینیوم ، چوب، اچ پی ال و همچنین سرامیک پرسلانی ، سنگ های صنعتی و فایبرسمنت ، در کدام وزن های متفاوتی به نمای ساختمان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید