نحوه خرید قطعات نمای خشک با بودجه کفش

در این روش، ابتدا سطح نما را شاسی کشی می کنند و سپس با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ را به صورت کشویی وارد شاسی می نمایند. این سنگ بهدلیل تخلخل کمی که دارد برای نما کمتر استفاده میشود و در داخل ساختمان برای کف ساختمان ، راهپلهها استفاده میکنند. جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان حتما باید قبل ریختن سنگ نما انجام شود به این دلیل که هزینه خرید سنگها کمتر و سنگهای نما لق نشدن و بهترین زمان برای جلوگیری از لق شدن سنگ نما میباشد تا با شیوه و تکنیک پیچ رول پلاک اجرا شود . اما در بسیاری از موارد از کامپوزیت ، چوب ، شیشه و آجر استفاده می شود.اا همچنان سنگ نما از پر استفاده ترین متربال طراحی نما می باشد. امروزه پرطرفدارترین مصالح برای نما ترکیب سنگ و آجر است. در نهایت هاشور بقیه مصالح را نیز به طرح اضافه میکنیم و کار طراحی نما در اتوکد به پایان میرسد. در مرحله پایانی نوبت هاشور زدن نما میرسد.

سرامیک نمای خشک

نکته: ممکن است پس از اعمال هاشور در اتوکد، مقیاس آن نامناسب باشد به گونهای که بهجای هاشور یک رنگ صلب ببینید یا هیچ هاشوری دیده نشود. در برخی مواقع که فایل اتوکد سنگین شده، اضافه کردن هاشور ممکن است باعث کند شدن برنامه شود. پس از شل شدن بلوک اولیه از معدن ، با استفاده از حفاری / انفجار ، اره یا قرار دادن گوه در سوراخ های ایجاد شده ، بلوک را می توان به قطعات کوچکتر تقسیم کرد. کم یا زیاد شدن این زمان بستگی به نوع روشی که برای نصب انتخاب میکنید هم دارد. نما سنگی ویلایی یکی دیگر از پرطرفدارترین طرحها برای نما سنگی ساختمان است. برای طراحی نما در اتوکد، مانند هر نقشه دیگری در این برنامه، با رعایت مجموعهای از نکات، فرایند طراحی بسیار سادهتر میشود. برای اینکه آبجکتها را از هم جدا کنید، باید از فرمان «Explode» استفاده کنید. و مخصوص و مقاوم سر پیچ ها از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که همه ی سنگهای طبیعی و مصنوعی را میتوان داخل فضاهای داخلی ساختمان مثل: پارکینگ، راه پله، دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار داد. با چه روشهایی می توان سنگ آنتیک را نصب کرد؟

هزینه اجرای نمای خشک

Th᠎is was generated ​wi th t​he help of behsaznama᠎ C᠎ontent  Gener​at​or  DEMO᠎!

اتصالات نمای خشک

سنگ تراورتن یکی از بهترین و مقاومترین سنگهای ساختمانی است که جزء سنگهای تزئینی برای نما سنگی ساختمان محسوب میشود. سنگ مرمر تنوع رنگی بسیاری دارد و هرکدام از رنگها طرفداران خاص خود را دارند. تمام نکاتی که در مورد سنگ مرمریت باید بدانید! شرکتهایی که در حوزه طراحی ساختمان فعالیت میکنند به تمام این موارد آشنا هستند. این نوع سنگها دارای مزایایی هم هستند که بهتر است با این ویژگیها آشنا شوید. این ارتباط میتواند از جنس هماهنگی باشد، مثل طراحی نمای یک ساختمان مسکونی در یک محله، که معمولا با تناسبات و مصالح مشابهی طراحی میشود. علاوه بر ایدههایی که در طراحی نما میتوانید از آنها استفاده کنید، طراحی یک نمای خوب اصولی دارد که نباید از آنها غاقل شد. همانطور که میدانید متریال که در نمای ساختمان به کار مبرند، به طور مستقیم با آسیب هایی همچون رطوبت، ضربه، حرارت، سرما و نورخورشید در تماس است. با گذشت این همه سال هنوز سبک طراحی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت اجرای نمای خشک

معایب دیگر این سنگ ها این است که جذب آب بالایی دارند و برای برطرف کردن این عیب میتوان از رزین ها و مواد نانو پوشش ها استفاده کنیم این مواد بر عمق سنگ نفوذ کرده و سطح سنگ را آب گریز می نمایند و همچنین عمر سنگ و مقاومت ان را در برابر عوامل محیطی نیز افزایش میدهند لذا پیشنهاد می شود در هنگام سنگ کاری نمای ساختمان جهت ضد آب نمودن این گونه سنگ ها از مواد نانو با کیفیت استفاده نماییم . اکسید آهن از مهمترین این ناخالصیها به شمار میرود. منافذ کم در این سنگ یکی از مزیتهای اصلی آن است. این سنگ همچنین از نظر ظاهری زبرتر و بلوریتر است. یک سنگ آنتیک نمای بیرون با کیفیت بالا دارای ویژگیهایی است که باید در زمان خرید به این خصوصیات دقت کنید. آیا قرار است گیاه از دیوار یا ستونی بالا برود؟ همین مقاومت و سختی بسیار بالا کار با آن را دشوار کرده است. Th᠎is h as been cre ated by behsaznama C on te​nt G​ener ator Dem ov᠎er᠎si on᠎!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید