نحوه فروش اجرای نما

سبک بودن ساختمان و تغییر مکان های جانبی جداگانه، باعث عدم ترک خوردگی و سقوط مصالح از نما می شود. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود. در دسترس بودن سیمان، هزینه پایین آن و استحکام و سختی که دارد باعث شده تا نمای سیمان آبساب به یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع نماسازی تبدیل شود. یکی از روش های اجرای نما در صنعت ساختمان اجرای نمای خشک می باشد که در این روش بجای استفاده از اندود ماسه و سیمان برای اتصال مصالح به نمای خارجی ساختمان از تجهیزات پیش ساخته و قابل اتصال فلزی بر روی نما مانند ریل ها و پیچ ها قیمت سنگ نمای خشک استفاده می شود. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. همچنین نمای هر واحد مسکونی بسته به شرایط محیطی از جمله آب و هوا، باد و طوفان، زلزله و میزان آلایندههای هوا در مناطق مختلف، متفاوت میباشند. علاوه بر مورد نام برده شده بالا پنل های پی وی سی در برابر رطوبت و پوسیدگی حاصل از شرایط جوی سخت و دشوار، بسیار مقاوم هستند.

نمای خشک مدرن

در مقایسه با سایر انواع نماسازی در مورد مقاومت در برابر عبور سرما و گرما موفق تر عمل می نماید. در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو. فراموش نکنید که کیفیت و زیبایی نهایی سیمانکاری به روش آبساب، کاملا به مهارت و تخصص استادکاران وابسته است. احجام استفاده شده در طراحی نما، می توانند با مقداری چرخش به طرف داخل یا خارج، فرم منحصربه فردی به نما ببخشند. بوسیله فشار بسیار کمی این سنگدانه ها را داخل ملات خمیری مقداری فرو میبرند و در نهایت بوسیله کشیدن اسفنج آغشته به آب روی سطح آن، سنگدانه ها شسته شده و تا حدودی نمایان می گردد. همچنین این شرکت در ساخت سازه (اجرای ساخت کامل، بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون و نمای صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد. به طور کلی سیمانکاری آبساب علاوه بر مقاومت بسیار بالا از قیمت ارزان تری نسبت به سایر روش های سیمانکاری برخوردار است. همانطور که گفته شد یکی از روش های رایج سیمانکاری در ایران روش آبساب است. مواد مورد استفاده در ساخت ملات سیمانکاری آبساب شامل سنگ، پودر سنگ و سیمان سفید می باشد. Th is a rticle h​as be᠎en w ri᠎tten with the help  of behsaznama᠎ Conte​nt G ener​ator DE​MO!

اجرای نما خود را به واقعیت تبدیل کنید

معمولا این روش سیمانکاری با استفاده از سیمان سفید انجام می شود. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. علاوه بر اینکه سیمانکاری آبساب در انواع طرح و رنگ قابل اجرا است، صرفه اقتصادی بالاتری دارد و کم خطرتر تلقی می شود، این نوع نماسازی دارای مزیت قابل توجه دیگری نیز می باشد و آن عایق بودن سیمانکاری شسته نسبت به سایر انواع نماسازی است. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. در این روش بخش کوچکی از کلیپ ها از مقابل تشخیص داده می شود . بهترین سیستم نمای ساختمان باید محافظ خوبی در مقابل عناصر سخت طبیعی باشد و می­بایست به آسانی نصب شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد، از رطوبت جلوگیری کند و بهترین عایق و محافظ باشد. یکی دیگر از مزیت های مصالح این است که شما می توانید به راحتی آنها را نصب نمایید، ولی دقت داشته باشید که نصب و اجرای آن باید توسط مجری انجام شود که در این زمینه تخصص کافی دارد و به بهترین روش ممکن می توانند آنها را نصب کند.

اما روش پرداخت خاصی دارد. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. به جز برنامه میتوانید با مراجعه به سایتهای آنلاین قبلهیاب، جهت قبله را پیدا کنید. متریال انتخابی برای نما سنگ و شیشه می باشد و با استفاده از آن ها کنتراست ایجاد شده و همین امر نگاه مخاطبان را به خود جذب می کند. این نما باید بسیار دقیق و ظریف اجرا شود و هر گونه اشتباهی در زیرسازی ها لطمات جبران ناپذیری به زیبایی نما وارد می سازد. ضوابط طراحی نمای ساختمان در برخی از شهرهای کشور با تاکید بر حفظ هویت بومیو منطقه ای تدوین شده است و مهندسین معماری که کار طراحی و اجرای نما انجام میدهند، باید بر اساس این ضوابط کارشان را پیش ببرند. این موضوع از نظر کارشناسان مصرف انرژی نیز به اثبات رسیده و مورد تاکید می باشد. 5. مصالح مورد نظر در نما سازی.

دیدگاهتان را بنویسید