نقد برای اجرای نمای خشک

4- از علت های دیگر که در هزینه شستشو تاثیر میگذارد ارتفاع یک سازه یا ساختمان است. هزینه شستشو برای نمای ترموود و سیمانی از متری ۱۰ الی ۱۵ هزار تومان می باشد. هزینه شستشو برای نمای کامپوزیتی و از متری ۱۰ الی ۲۰ هزار تومان می باشد. نمای سیمانی بخاط هزینه کم و عمر بالا در بین پیمانکاران بسیار محبوب است.امروزه نمای سیمانی بدلیل سبک بودن وزن و هزینه اجرایی و همچنین قیمت متریال اولیه و عدم ریزش و نداشتن خطرات محیطی نیبت به متریال و نما های دیگر مورد توجه دربین مهندسان و پیمانکاران ساختمان در برج سازی و ساختمان های مرتفع از جایگاه بالایی برخوردار است. وجود داشتن خلل و فرج و سطح ناهموار در بغضی از سنگ های نما مانند سنگ تیشه ای – و بادبر و نداشتن سطح سیقلی باعث میشود تا کثیفی و گردوغبار را به خود جذب کنند و الودگی در انها نفوذ کند. Th is article has been  do ne by https://behsaznama.com C᠎on tent Gen er​ator D emover​si on᠎.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

این مسئله باعث میشود تا سنگ نما سقوط کند. اما در نمای سنگی ساختمان مانند تراورتن یا تیشه ای خدمات شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت انجام میشود که بدلیل فشار آب بالا و سطح مقطع زیاد به راحتی تمامی جرم و رسوبات از سطح نما برداشته می شود. حال اگر مدت زمان زیادی اس که به شستشوی و نظافت نپرداختیم لایه جرم ایجاد شده بدلیل نفوذ الودگی به عمق سیمان در سطح بسیار سنگین بوده و دستگاه واترجت به تنهایی قادر به پاک کردن جرم و کثیفی ها از روی سطح نخواهد بود. توصیه ما به مشتریان عزیز این است که مواد نانو یک شوینده نیست و فقط محافظت از نمای ساختمان در برابر نفوذ آب – گردو خاک – چربی و… چراکه نمای سبکتر گامی مناسب برای کاهش صدمات حاصل از زلزله خواهد بود. پرداخت هزینه شستشو نما ، به چه صورت خواهد بود ؟ لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود.

فیلم اجرای نمای خشک

حتما توجه نمایید که هزینه شستشو نما با توجه به جنس نمای ساختمان شما و نسبت آلودگی ها و همچنین متراژ نمای ساختمان مشخص می شود و پس از بازید نمای ساختمان فیمت نهایی مشخص می شود. این به این معناست که هرچه ارتفاع ساختمان یا سازه بیشتر باشد متراژ سطح نما بالا میرود و مدت زمان و تایم بیشتری را برای نظافت نما باید صرف کنیم.البته ارتفاع زیاد ساختمان نیاز به افراد باتجربه و ماهر دارد که شرکت آرین همت شهر توانایی انجام هرگونه خدمات در ساختمان های مرتفع را دارد. واترجت آب شهری را با فشار بالا روی سطوح میریزد و سطوح را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک میکند. ما با استفاده از تکنیک های نورپردازی شهری سعی بر آن داریم هویت و سیمای شهر را ارتقا داده و شهری زیبا و سرزنده برای شهروندان ایجاد نماییم. پمپ فشار قوی توسط موتور به حرکت در می اید و آب شهری را به فشار 220 بار تبدیل کلیک کنید میکند. سرعت اجرا در پنجره بیشتر از روش سنتی است.

اجرای نمای خشک آجری

نماشویی و شستشوی نما با طناب به مراتب از ایمنی و کیفیت بالاتری نسبت به روش های سنتی مثل داربست می باشد. همان طور که از عنوان پنجره مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی پنجره با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. نکته:استفاده از روش های نادرست و غیر اصولی شستشوی نما و نماشویی ساختمان باعث ایجاد اسیب جدی به نمای ساختمان میشود. برای مثال برای نماهایی که زبر و بافت دار است از سیلیس با دانه بندی ریز و شکری استفاده میشود. در این مدل از نما اول قسمت نمای ساختمان شاسی کشی و شبکه بندی در اندازه های مختلف برای زیر سازی انجام میگیرد. شستشوی آجر نما و کلیه سطوح با مواد شوینده مختلف استفاده می شود. با هدف کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود و قابل لمس تر و در دسترس تر بودن محصولات شرکت و همچنین تعامل بیشتر مشتریان نما با این مجموعه، تصمیم به راه اندازی وب سایت خود گرفت. ولی درعین حال دارای معایبی نیز میباشد و ان این است که خیلی زود کثیف میشود و جلوه خود را از دست میدهد مخصوصا در فصل هایی که بارندگی زیاد است که موجب میشود تا بعد از بارش باران و برف لکه های آب روی شیشه خشک شود و بصورت لکه لکه روی سطح شیشه رسوب کند.  Th​is content was done by  https://behsaznama.com C on᠎tent G​enerat or Demover᠎si᠎on .

دیدگاهتان را بنویسید