نقشه راه گام به گام جدید برای اجرای نما

معمولا برای انتخاب نما های ساختمانی به سلیقه هر فرد و مکان ساختمان و محدوده ساختمان نسبت به اب و هوای سازه توجه می کنند و به شرایط متعدد دیگری هم بستگی دارد. طراحی ویلا بسیار کار ظریف و جذابی است که هر فردی میتواند کاری منحصر به فرد در ویلای خود به وجود بیاورد. همچنین مزایای بسیار زیادی دارد تحمل حرارت بسیار بالایی دارد در رنگ های مختلفی ساخته شده است. اتصالات مکانیکی مخفی که هیچ نیازی به چسب ندارند را در اصطلاح انکر مینامند و به علت مزایای خوب تقریباً در تمامی پوششهای نما مورداستفاده قرار میگیرد. در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. اجرای آجر نما به وسیله آجر خشکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید که هیچ گونه ملات و هیچ گونه چسبی برای نصب آن نیاز نیست و با استفاده از قطعات پیچ و مهره بر روی ساختمان اجرا می گردد. یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها استفاده از آجر به وسیله ماسه و سیمان آست. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. Data h​as  been generat᠎ed by behsaznama C onte nt G en er at or Demoversion​.

اتصالات نمای خشک

جلوی اتلاف وقت و انرژی را میگیرد جنسی که دارد باعث می شود که نور خورشید را به خود جذب کند و مانع از عبور آفتاب به داخل ساختمان شود همچنین علت جذب و بسیار بالایی دارد نیاز به رنگ کردن ندارد و با استفاده از چندین روش نصب می گردد قطعات آجر به راحتی چسبانده می شود با استفاده از چسب مخصوص ملات ماسه سیمان انواع پیچ و قطعات فلزی نصب می گردد بنابراین نصب آن بسته به اندازه بودجه فرد دارد. اجرنما یکی از اجر های رایج با خصوصیات منحصر به فرد است. بنابراین قبل از اینکه از این محصول استفاده کنید بهتر است با یک فرد ماهر مشورت کنید و ایشان متناسب با بودجه شما و همچنین نوع آب و هوا به شما میگویند که از چه نمایی برای ساختمان تان استفاده کنید. بنابراین شما بهتر است قبل از این که نوع آجر و نما را انتخاب کنید تمام هزینه ها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه تان انتخاب کنید.

با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان انجام دهید. هر چقدر که این آجر ها به هم نزدیک تر باشند در برابر زلزله بادوام تر هستند همچنین دارای سرعت نصب بسیار بالایی هستند شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بست های مختلف باعث نصب این آجرها می شود مزایای نصب این آجرنما به این روش این است که وزن بسیار پایینی دارد. این روش بسیار خوب است و از به وجود آمدن رطوبت جلوگیری می شود همچنین باعث می شود که در فصل سرما یخ نزند و ترک ایجاد نشود. بنابراین بندکشی به گونه ای که رطوبت را خارج می کند مدت زمان اجرای آجر بسیار مختلف است یکی از ابعاد ۱۰۰ در مدت زمان اثر زیادی دارد ارتفاع ساختمان شرایط آب و هوایی تعداد کار و استادان کار هرچقدر استادکار ماهر تر باشد قطعاً مدت زمان کمتری زمان می برد. طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد.

قیمت سنگ نمای خشک

این نوع سرامیک مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش UV است و رنگ روی آن مقاوت لازم را در برابر این اشعه داراست. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. نمای اجر جز نماهایی به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد و معمولاً در نما های ساختمانی قابل سکونت استفاده می شود. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. الف: واژهی پرسلان به محدودهی وسیعی از محصولات سرامیک گفته میشود که دمای پخت بالایی دارند. پشم سنگ (در زبان انگليسي (Rock Wool ، جزء خانواده عايقهاي حرارتي و صوتی است که از الياف معدني تشکیل شده است به همين دليل گاهي به آن Mineral Woolهم گفته ميشود. در ساخت تمام ساختمان ها از آن استفاده می شود این محصول یکی از محصولات قدیمی به حساب میآید و بنابراین تاریخ بسیار ارزشمندی در ساختن ما از خود به جا گذاشته است این نمونه توسط ایرانی ها ساخته شده است و دارای طراحی زیبا هست این محصول مدل های فراوانی دارد و شما مطابق با سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید. ᠎This artic le was cre at ed with the help of GS​A Cont ent Generato​r DE​MO !

راز گمشده نمای خشک در ساختمان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای خشک مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید