نمای بی طرفانه نمای خشک در ایران

انواع روشهای مهار سنگ نما در این حالت مهارهای باربر، مرکب (باربر و نگهدارنده)، مهار سطحی و مهار سقف است. در این حالت به قابی که از اعضای مجزا برای اتصال سازهها تشکیل شده استاد و قالبهای از پیش ساخته با ابعاد بزرگ متصل شده به پشت بند خرپا گفته میشود. دیگر مراحل نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در این حالت با تکنیکهایی مثل نصب به قاب خرپایی فولادی، جابه جاییها و تغییرات محیطی سنگ و مواردی از این قبیل توسط افراد متخصص در این زمینه انجام میشود. با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. گروه استاندارد وب ایران تنها یک طراحی وب سایت نیست. This h​as  been c᠎reat ed wi th the he​lp of behsaznama Content Ge nera tor DEMO.

شایعه، دروغ و اجرای نما

در راستای چنین مقدمه ای ، تمایزهای ما بین سه گروه اصلی بررسی گردید. استان سمنان با آن اقلیم متنوع و شگفت انگیزش، یک آبشار معروف و تماشایی هم دارد؛ دره «مپُجن» اسمش را به این آبشار هم داده که برای تماشایش باید از یک دره خنک و صخره ای عبور کنید. اجرای نمای سنگ ساختمان با کامپوزیت، ورقههای آلومینومی و شیشه در قالب دو روش کلی اجرای نمای سنگ خشک و اجرای نمای سنگ تر توسط افراد متخصص صورت میگیرد. بعه صورت کلی آب اثرات بسیار مخربی روی مواد اولیهی ساختمان از جمله چوب و فلز دارد. این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است. در این مسیر کشور ما نیز بینصیب نماند و سهم خود را از مدرنیته در صنعت نمای ساختمان از این طریق کسب نمود. شرکت بهساز نما با پیشینه 12 ساله و دارا بودن نیرویهای کارآمد و مسلط به دانش روز، متخصص طراحی و اجرای طیف گستردهای از انواع نمایهای مدرن به روش نصب خشک بوده و آماده ارائه خدمات خود در سراسر کشور عزیزمان به مشتریان گرامی میباشد.

بارهای ثقلی، تجهیزات اتصال سنگ، نحوه نصب و سکوی نگهدارنده در هنگام استفاده از این روش در طراحی و اجرای نمای سنگ ساختمان مورد توجه ویژه قرار گیرند. ظاهر این سیستم نیز مانند سیستم فاوتون است که طی آن کلیپسهابه گونهای به پروفیلهای رانر آلومینیومی متصل میشوند که سرامیک در داخل لبه نگهدارنده آنها قرار گرفته و توسط آنها مهار می شود. قیمت مواد و متریال نمای خشک سرامیک نیز بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک مؤثر است. پس از آن نیز، صنعت نوین نما، قدم به قدم تا اروپا رسیده و پس از آن نیز به کشورهای دیگر راه یافت. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. با اینحال شوی یا «تله زنگ» اگر بزرگترین آبشار ایران نباشد، دست کم یکی از آنهاست؛ با حدود 90 متر ارتفاع و پنهایی که در بهار زاگرس به چند ده متر هم می رسد.

زمزمه اجرای نما اسرار

رنگ کلیپسها با رنگ سرامیک با رنگ پلیاستر و با روش الکتروستاتیکی یکسان میشود و در محل اتصال سرامیک به ریل، لاستیکهای EPDM با کیفیت برای جلوگیری از لغزش سرامیک قرار می گیرد. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. 2. استفاده از مصالح و سیستم های مدرن در اجرای نمای خشک، ستون های فولادی نمایان و بلوک های بتنی به عنوان مصالح کامل استفاده می شود. اجرای نمای سنگی از نمونه طراحیهای بیرونی ساختمان است که با استفاده از سنگهای مختلف انجام میشود. سیستم های به روز نماسازی که با نصب به روش خشک مورد استفاده قرار می گیرد یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شدهاست. یکی دیگر از خصوصیات مهم تراکوتا در نمای ساختمان، ترکیب آن با متریال های دیگر است. با ورود و رشد نمای خشک در ایران نیز، همین روال کاری اجرا شد. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد.

قیمت اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمای سنگ.

دیدگاهتان را بنویسید