نمای بی طرفانه نمای خشک

سرامیک ها دارای انواع مختلفی می باشند که به دو دسته کلی سرامیک خشک مخصوص نما و سرامیک نما از نظر ظاهری تقسیم می شوند و این دو دسته خود انواع مختلفی دارند که در قسمت زیر به شرح آن می پردازیم. از این رو بایستی اجرای نمای سرامیک خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. نمای کامپوزیتی: یکی دیگر از نماهایی امروزه مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است، نمای کامپوزیتی است. نمای سرامیک خشک جزء نماهایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. در صورتی که اجرای نمای سرامیک خشک به درستی انجام نشود، مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت و باعث از بین رفتن سرمایه و وقت ما خواهد شد. موارد و متغیرهای متعددی در قیمت گذاری یک نمای خشک تاثیر گذار می باشد. در ادامه جدولی قرار گرفته است که لیست محصولات کارخانه ساحل یک را به همراه قیمت در اختیار شما قرار میدهد. اجرای نمای سرامیک : نمای بیرونی به منظور یک لایه محافظتی برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نمایید بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. بلکه ساختمان های شرکت های مختلف یا بخش اداری مراکز تجاری، به عنوان یک ساختمان اداری معرفی می شوند.

نصاب نمای خشک

تناسب رنگ ها رنگ ها از دگر شروطی هستن که سبب طراحی نمای ایده آل میباشد انتخاب رنگ های تشکیل دهنده نما به خصوص تناسب نسبت رنگ ها با یک دیگر از نکاتی هس که در طراحی مدنظر قرار دارد این یعنی شما ابتدا یک نما را ب طور کامل از مرحله طراحی به سراغ انتخاب رنگ های متناسب برای اجرا ببرید رنگ از بارز ترین ویژگی های بصری نما میباشد. بایرامیکس به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانههای سنگ با تنوع رنگ فراوان و دانهبندیهای متنوع، رزینهای طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنیها است. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخاب شده، به وسیله رنگ پلی استر و با روش الکترواستاتیکی، یکسان می شود تا مغایرت نداشته باشند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند.

2- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی 120 در 60 می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. طراحان دلیل اصلی انتخاب این متریال را سازگار بودش با اقلیم اصفهان مطرح کرده اند. توری رابیتس : توری رابیتس یا پل قسمتی از سقف کاذب رابیتس بوده که از طریق اتصال مفتول های باریک به پای اصلی گالوانیزه تشکیل شده و به دو دسته پل های اصلی و پل های فرعی تقسیم می شود. 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره ی شهری شکل می دهد، به همین علت طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. از آنجا که نمای ساختمان ها سازنده بدنه شهری هستند؛ در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان ، قوانین و مقررات خاصی در رابطه با شکل ظاهری و بدنه شهر وضع شده است. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند.

اتصالات نمای خشک

Post has be​en c᠎reated wi th behsaznama Cont ent Generato​r ᠎DEMO!

درخواست تجدید نظر نمای خشک

3- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. ضخامت سرامیک های مجوف در اسن سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. در این حالت، نتیجه کار اصولی و به صرفه خواهد بود. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. سرامیک یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی می باشد که کاربرد مختلفی نقاط ساختمان از جمله :کف، دیوار، نما و … این سنگ نما که دارای بلور های درشتی در بافت خود بوده، با عنوان سنگ کریستال نیز شناخته میشود و از جمله انواع پرطرفدار آن درنماسازی، سنگ چینی الیگودرز، سنگ چینی ازنا و سنگ کریستال لایبید میباشد. نمای سرامیک خشک امروزه برای کاربری های مختلفی از جمله تجاری، اداری، مسکونی، اداری-تجاری، ایستگاه ها، پایانه ها و… ᠎Th​is po᠎st has been g᠎enerat᠎ed with the help of G​SA C​on te nt  Gen er at᠎or D em oversion᠎!

قیمت اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک سنگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید