نمای خشک اسرار فاش شد

در نماهای سنگی ساختمان ریزش سنگ به وفور به چشم میخورد به هر دلیلی این ریزشها در نما صورت میگیرد ،یا به دلیل اسکوپ نکردن و پیچ نشدن یا به دلیل درست اجرا نکردن سنگ در هنگام ساخت و ساز ،حال به این نکته که چگونه سنگ نما را محکم نماییم میپردازیم. کنده شدن سنگ و روش محکم کردن آن در نظرها به سمت پیمانکار وسنگ کار کشیده میشود و دلیلهای مختلف، ولی گاهی عوامل جوی نیز نقش بسزایی دراین ریزشها دارند مثل لرزشهای خفیف زمین لرزه و باز بودن درز سنگ جهت ورود بارش باران در زیر سنگ و در این هنگام جهت محکم سازی با استفاده از چسب سنگ مخصوص(جلال سنج) و سفت کننده آن مورد استفاده قرار میگیرد اول زیر سنگ صاف شده و تمیز شود. استفاده از نمای خشک کرتین وال مدرن بهساز نمامزایای زیادی دارد. علاوه بر این شرکت های مختلف برای اجرای نمای کرتین وال هزینه های مختلفی را از کارفرما طلب می کنند، بنابراین بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنید تا بتوانید تخفیفات خوبی برای اجرای نمای کرتین وال دریافت کنید. علاوه بر این مورد گزینههایی مثل سنگ پازل و سنگ صخرهای نیز برای زیبایی ظاهری نمای ساختمان مناسب هستند.

7 و نیم بسیار ساده چیزها شما can do برای صرفه جویی در مقدار زیادی کرتین وال

از بکارگیری سنگ هایی با ضخامت کمتر از ۱.۵ سانتی متر بپرهیزید. ۲۵ عکس ، خانه ویلایی لوکس با طراحی خیره کننده ! نحوه اجرا و نصب این دو عنصر، از جمله نسبت آنها به یکدیگر، خصوصیات و لنگرگاه هر دو تاثیر جدی بر طراحی سیستم کرتین وال دارد. معمولا شیشه های به کار برده شده برای نمای کرتین وال مدرن در روند ساخت، قیمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی و پایداری نما تاثیر می گذارند. ما در این مقاله معتبرترین مکان برای دریافت خدمات نمای کرتین وال را به شما معرفی می کنیم، اما قبل از آن بهتر است تعریف دقیق از این نوع نما داشته باشیم. در نتیجه نفوذ ناپذیری سنگ ها در برابر رطوبت یکی از نکات بسیار مهمی است که امروزه بسیار به آن اهمیت میدهند چرا که سقوط سنگ های نما خطرات جانی و مالی مالی را در پی خواهد داشت به همین منظور برای اینکه بتوانیم سنگهای نما را در برابر ورود رطوبت ضد آب کنیم می توانیم از مواد نانو که دارای خاصیت آبگریز کننده می باشد استفاده نماییم این مواد که به صورت نفوذی در عمق سنگ داخل شده و تا حدود یک میلیمتر نفوذ پیدا می کند و دیگر از ورود رطوبت به داخل پیشگیری مینماید و نمای ساختمان را مقاوم می کند بنابراین پیشنهاد ما به شما این است جهت آب بندی نمای ساختمان و ضدآب کردن سنگ نمای خود از مواد نانو آبگریز کننده با ماندگاری بالا استفاده کنید.

در طی روند حفاری و انفجار ، نکته مهم این است که فرایند استخراج نباید سنگ را خرد کند. به زبان ساده، این نوع سازه از نمای بیرونی ساختمان محافظت می کند و حتی از نمای داخلی نیز محافظت می کند. هزینه نصب سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن به نوع نمایی که دوست دارید داشته باشید بستگی دارد. با پیشرفت در فناوری شاهد به وجود آمدن نماهای شیشه ای بسیار خاص، انعطاف پذیر و مقاوم با نام کرتین وال مدرن هستیم. برای اینکه خانه جلوه مناسبی داشته باشد و نظر دیگران را به خود جلب کند، یکی از بهترین راه ها استفاده از سنگ طبیعی در نمای ساختمان است. به دلیل توانایی سیستم در مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، نمای خشک کرتین وال از نظر انرژی کارآمد هستند. تراورتن مقاومت خوبی در برابر سرما، گرما، اشعه ماوراءبنفش و رطوبت هوا دارد. این نوع نماها در برابر آب و هوا نیز مقاومت بالایی دارند. نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. اجرای کرتین وال جزو خدمات بسیار ارزنده و منحصر به فرد شرکت های ساختمانی یا شرکت های تولید کننده است و در حال حاضر این نوع خدمات را می توانید از شرکت های معدودی در کشور دریافت کنید. Data has  be en g​en​erat ed with G SA  C᠎on te᠎nt G en erator Demoversion!

لبه کاری و سنگ زنی سنگ ها با سختی متفاوت در مراحل مختلف انجام می شود. تمامی اتصالات نمای خشک کرتین وال مدرن به واسطه پیچ و مهره و یا چفت و بست انجام می شود، به همین دلیل نما خشک نیز به آن می گویند. و اجرای آن باید کاملا طبق اصول و از روی نقشه های فنی موجود و توسط تکنسین های حرفهای انجام شود. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد. قیمت سنگ نما با توجه به ویژگی ها و نوع سنگ کاملا متغیر است و هیچ مقدار مشخصی برای آن وجود ندارد. یکی از روشهای بسیار مدرن و موثر ، استفاده از فشار آب برای تراش سنگ ها است که در غیر این صورت به برش واترجت معروف است. مورد استفاده قرار می گیرد . سیستم های نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال پس از جنگ جهانی دوم به سرعت مورد استفاده قرار گرفتند. از آلومینیوم به دلیل مقاومت و پایداری بالا، معمولاً برای فریم های سیستم نمای کرتین وال استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید