نمای خشک انتخاب های برتر

همانطور که گفته شد، محکم کردن سنگ نما از جمله اقدامات ضروری در ساختمان ها به شمار می رود. از دیگر دلایل نیاز به محکم کردن سنگ نما ساختمان می توان به نشست زمین اشاره کرد. برای پیدا کردن و مواد و مصالح مناسب برای ملک خود، می توانید از یک طراح کمک بخواهید. شاید مد را برای لباس یا کفش بیشتر استفاده کنیم ولی هیچ جمله ای جز این نمیتواند مطلب را به خوبی ادا کند که، سنگ همیشه زیباست. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهطور مفصل درباره انواع نماسازی ساختمان و ویژگیهای هرکدام صحبت کنیم. سعی ما این است که صادقانه شما را در خرید سنگ نما یاری دهیم تا بهترین ها را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید. به همین دلیل عمدتا انتخاب بهترین شرکت برای افراد مشکل خواهد بود. اکثر معماران از سیستمهای نما برای کنترل حرارت، کنترل آفتاب یا تهویه ساختمانها استفاده میکنند. در مرحله بعد، ناودانی های ریلی آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشی های آهنی بوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیر سازی متصل می شوند.در این سیستم همانند سیستم فیکس آلومینیومی جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم از لاستیک دی الکتریکال بین لامل آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می گردد.

Prime 10 نما سرامیک اکانت برای تطبیق با در Twitter

با توجه به اینکه تمام اجزای زیر سازی و رو سازی از یک جنس(آلومینیوم) می باشند، انقباض و انبساط اجزا در اثر تغییر دما مشابه هم بوده که این امر از دفرمه شدن و خرد شدن جلوگیری می کند. در این سیستم جهت جلوگیری از خورندگی بین آهن و آلومینیوم از لاستیک دی الکتریکال استفاده می گردد. البته معادن سنگ های تراورتن معمولا قیمت بیشتری نسبت به سنگ های مرمریت و یا گرانیت دارند که این به خاطر بازار بهتر و کارایی بیشتر سنگ تراورتن نمای خشک در ایران نیز بر میگردد. از طرفی معادن سنگ مرمر در کشور ایران به خاطر کم بود آن قیمت بیشتری دارند. سنگ نما ارزان یعنی لایم استون ها برای نمای داخلی و خارجی ساختمان مناسب هستند و در ایران تنوع خوبی دارند. یکی از بهترین سنگ های نما برای ساختمان که از سالیان پیش تا امروز توانسته است به خوبی امتحان خود را پس داده و جز بهترین انتخاب ها در نمای ساختمان باشد، سنگ تراورتن عباس آباد است.

این روش دارای دو بخش زیرسازی آهنی و آلومینیومی می باشد که باعث می شود در مقابل بارهای جانبی مانند زلزله عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. قطعات متناسب با وزن خود روی بولتها قرار می گیرند که به علت فرم خاص مونتاژ ورق ها در هنگام زلزله و یا وزش باد های شدید از محل خود خارج نمی گردند و از پایداری بالایی در برابر نیروهای جانبی برخوردار می باشند. سنگ نمای ساختمان اگر درست و به جا انتخاب شده و با طراحی زیبا و اجرایی استاندارد به کار گرفته شود می توان گفت هیچ چیزی نمی تواند زیبایی آن را خراب کرده و سنگ را از بین ببرد. گذر زمان این را ثابت کرده است که انسان همیشه طبیعت را بیشتر از ساخته دست خود دوست داشته است، استفاده از سنگ نما ساده از قدیم تا به امروز در نمای ساختمان رواج داشته است و همیشه با سبک های مختلفی در کشور و جهان به اجرا در آمده است، ولی نکته اینجاست که در قدیمی ترین ساختمان ها نیز حتی با اجرایی مبتدی و ساده نیز این سنگ است که هر وقت به آن بنگرید چیزی جز هنر مخلوق و زیبایی طبیعت را در آن مشاهده نمی کنید. Po st was c​reated by behsaznama C on᠎te nt Gen erator  DEMO!

هرچه سنگ سفید تر باشد و یا با توجه به کیفیت آن ساب بهتری داشته باشد جز کیفیت بالاتر قرار می گیرد. تخلخل بالا و رنگ سنگ جز عواملی است که در دسته بندی کیفیت قرار گرفته و تاثیر به سزایی در قیمت گذاری سنگ نما دارد. آب بندی در این سیستم توسط چسب سیلیکون و یا نوارهای لاستیکی صورت می پذیرد. این سه نام، به عنوان نمونه های اصلی ستون های موجود در یونان بودند که در روم بعد از اعمال تغییرات، به کار برده شدند. به جهت سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم نما هوا خواهد بود. به همین جهت تلاش در راستای ساماندهی نماهای شهری منجر به تشکیل کمیته نما و مراحل اخذ تاییدیه کمیته نما شده است. همچنین جهت ساخت شبکه ای از آکس بندی های افقی و عمودی متصل به کمربندی که محل نصب ورق های کامپوزیت و یا نمای شیشه را مشخص می کنند نیز از پروفیل های آهنی مشابه استفاده می گردد. نصب نمای خشک ساختمان مستلزم استفاده از ابزارهای زیادی است. در نحوه نصب نمای خشک به صورت مشهود، بستهایی که مصالح را نگه میدارند، از بیرون دیده میشوند (برای پوشاندن این بستها میتوان آنها را رنگ کرد).

دیدگاهتان را بنویسید