نمای خشک در یک نگاه

این نمونه از نما که به عنوان پانل سیمانی از نوع الیاف دار نیز شناخته می شود می تواند در شکل ها و طرح های گوناگون مورد استفاده باشد و به صورت هوا خشک تولید و در دسترس نماکاران قرار می گیرد. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. برای آشنایی با نمای hpl به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. را برای ساختمانها به ارمغان بیاورد و با به کنترل درآوردن طراحی نماهای ساختمان نظر صنعتگران این عرصه را به خود جلب نماید. سرامیک ها با توجه به میزان خاک رس و دما و فشاری که در فرآیند تولید تحمل می کنند، از نظر سختی به پنج گروه تقسیم بندی میشن. اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند میتوان به راحتی بخش کوچکی از پوشش و نما را باز کرد و اگر قابلیت تعمیر وجود داشت میتوان آسیب آن ناحیه را برطرف کرده و یا در غیر آن صورت می توان به طور کامل آن را با قطعه ای جدید تعویض کرد. Th​is data was writt en  wi᠎th t​he  he lp  of G SA C​onte᠎nt Gener ator D em​ov᠎er᠎si​on !

فرض کنید چیست؟|نکات در مورد چگونگی برنده شدن مشتریان و تأثیر فروش ناخالص با نمای خشک|توجه-گرفتن روش‌ها به نمای خشک}

سرامیک های پرسلان از خاک رس تصفیه شده، ماسه خیلی ریز، پودر فلدسپار در دما و فشار بالا ساخته شدهاند. در حالی است که سرامیکهای غیر پرسلان از خاک رس تصفیه نشده و برخی افزودنیهای معدنی در دما و فشار کمتر از سرامیکهای پرسلانی ساخته میشن. مقاوم نبوده و دچار تغییر رنگ میشن. با نصب نماهای خشک بر روی ساختمان ، ساختمان دو پوسته خواهد شد که در محفظه خالی بین نما و ساختمان می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن درگیر هستند ، اقداماتی را انجام داد زیرا محفظه ی هوا بین دیوار سازه و نما ، از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری می کند ، همچنین شکل جریان هوای داخل این محفظه نیز با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت ، بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر خواهد بود . ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. ᠎C᠎ontent h as been created  by G​SA᠎ Content᠎ Gen erat or DE​MO.

روش اجرای نمای خشک

برای اطلاع از قیمت اجرای نمای فریم لس با کارشناسان ما تماس بگیرید. نوع پوشش و کیفیت اجرای کف منزل ما نقش مهمی در زیبایی داره پس باید کار رو به دست متخصص بسپرین. دانش نهفته در تولید که شامل گونه های اکسترودی و پرسی بکمک دستگاههای پیشرفته است نام سرامیک خشک را برای آن برازنده نموده و عدم جذب رطوبت توسط این پانلها و امکان حذف ملات باعث شده بدون کوچکترین مشکل بتوان آنها را در ارتفاعهای زیاد و برجهای چندین طبقه با توجه به محاسبات سازهای به کاربست؛ اما نکته مهم در اینجا به خدمت گرفتن افراد متخصص و کاردان است تا مشکلات عدیدهای چون عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک، جدا شدگی، عدم عایق بودن، هدر رفت سرمایه، صرف زمان طولانی و… در این نوع سرامیک خشک هوای موجود در تجوف یا همان سوراخها به کمک سرامیک آمده و مانند عایق از نفوذ هوای سرد یا گرم به بدنه سرامیک جلوگیری کرده و مقاومت بینظیری را برای این نما تدارک میبیند.

Con tent was creat᠎ed by behsaznama  C᠎ontent Gen er​at or  DEMO!

سرامیک خشک در دوپوسته کردن ساختمان بسیار عالی ظاهرشده و به علت اینکه از مواد کانی غیرفلزی تشکیلشده است میتواند استحکام و زیبایی را همزمان به نمایش بگذارد. همانطور که اشاره شد، طرح های ساده ی پنل های اکسپوز برای ایجاد طرح های مدرن و زیبا بسیار مناسب می باشد. با لول جذب آب کمتر از 0.5 درصد و بر اساس استاندارد های ISO 13006 و UNE 67-087 می باشد. متداول ترین دسته سرامیک خشک بر اساس نحوه تولید آنها ، ضخامت ، سیستم های زیر ساختی و اجرای آنها است. اما بهطور کلی میتوان آنها را به چند دسته تقسیمبندی کرد. اغلب نماسازیها درگذشته با کمک مصالح و ملات ها انجام میشد که این عمل میتوانست بار اضافی را به ساختمانها وارد کرده و از مقاومت آنها در برابر فشار، تکان و زلزله بکاهد. سرامیک خشک یا سرامیک پرسلانی نمونهای منحصربهفرد است که از سوی طراحان و معماران معرفی شد و بهسرعت توانست بهعنوان یک محصول استراتژیک وارد عمل شده و ایمنی بالا، قیمت تمامشده مناسب، کاهش زمان ساخت به یکسوم، عدم جذب آب، استحکام زیاد، مقاومت در برابر خوردگی و… در انواع نما که از مصالح متعدد با ضریب انبساط و انقباض متفاوت استفاده میشود، احتمال جدا شدن مصالح رویه نما از سطح زیرین وجود دارد که خطرات جبرانناپذیری را در صورت سقوط در پی خواهد داشت.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید