نمای خشک سنگ Adventures

در این روش برخلاف روش تر(با ملات) فضایی خالی بین دیوار و سنگ نما وجود دارد که این فضای خالی در مواقع تغییرات آب و هوایی مانع ترک خوردن و شکستن سنگ نما میشود. بررسی میدانی طرح ساختمانها با بناهای اطراف از لحاظ کیفیت طرح معماری، نمای ساختمان، تناسب حجم آن با ساختمانهای اطراف، زیبایی طرح و مصا لح مورد استفاده و… وجود سوراخهای موجود در بدنه سرامیک، باعث کاهش وزن و در نتیجه سبک شدن آن میشود. این نما ساختاری خود ایستا دارد، وزن بالای شیشه بر روی لامل های مربوطه سنگینی می کند و بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد ، طوفان و … در انتها قطعات اصلی روي این کلیپ ها سوار شده و وزن هر قطعه با قرار گرفتن روي کلیپ پایینی منتقل شده وگشتاور آن با کلیپ بالایی کنترل می شود. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. اجرای زیرسازی فولادی (قوطی کشی فولادی) برای برطرف کردن بی نظمیهای ابعادی ساختمان. همچنین برای دریافت اطلاعات فنی میتوانید از شرکت بهساز نما مشاوره گرفته و با شمارههای ذیل با ما در تماس باشید و از وب سایت شرکت و کلیه پروژه های انجام شده بازدید نمایید . A᠎rticle was c reated  by behsaznama Con​tent Generator D᠎emoversi​on.

طرح نمای خشک

شرکت بهساز نما به عنوان برترین مجری اجرای نمای سرامیک خشک با بهره گیری از کادری مجرب، ماهر و متعهد با نهایت افتخار و احترام در خدمت شما شرکتهای نمای خشک در تهران است. هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟ ابعاد استاندارد موجود در بازار 60 در 120میباشد و قابلیت برش به اندازههای مورد نظر طرح را دارد. این روش از نظر اجرایی سادهترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزانترین و سبکترین روش نیز میباشد. همین امر به سهولت نگهداری آن کمک می کند. مانند تمامی جلسات مشاوره ای که در گروه معماری همستان برگزار شده است، شما باید به این سوال پاسخ دهید. اگر دوست دارید نمایی همه چیز تمام داشته باشید، می بایست طراحی نمای ساختمان را به گونه ای انجام دهید که با نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه و شرایط اقلیمی تطابق داشته باشد. ، اهمیت دارد. پس اگر تمام این موارد را رعایت کردید، اما از مشاوره و طراحی نماهای مدرن غافل شدید؛ انتظار نداشته باشید همه چیز همان طور که دوست دارید، پیش برود! ᠎Po st has ᠎been c᠎reat ed ​wi​th G SA C​onte​nt G᠎en erat or Dem᠎over si᠎on!

مصالح نمای خشک

اگر به دنبال یک مرکز مورد اعتماد برای مدیریت پیمان و اجرای نمای سرامیک خشک هستید، می توانید روی کمک ما حساب کنید. قبل از شروع اجرای نما، سطح بیرونی ساختمان توسط دوربین برداشت شود. کليپس ها با استفاده از مواد مقاوم توليد مي شوند و مي توانند ايمني ساختمان را تا حد بسيار زيادي افزايش دهند. یکی از بهترین رنگ نماها با قیمت مناسب در شرکت آریانا در تهران عرضه میشود. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب و یا لعابدار باپخت دمابالا وتخلخل پایین وجذب آب کمتراز 5/. درصدازاهمیت بالایی برخورداربوده وحجم تولید آن نیز روزبروز بیشتر میشود. روش خشک مزایا و ویژگی هایی دارد که باعث شده است رفته رفته کاربرد آن در سر تاسر دنیا بیشتر و بیشتر شود. فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند. Data has been creat​ed  wi​th behsaznama C ontent​ Gener​ator ᠎DEMO᠎.

سرمایه گذاران ساختمانی هم فقط به رعایت ضوابط ضروری طراحی ساختمان بسنده میکنند. قاب بندی به سازه ساختمان متصل است و بارهای کف یا سقف ساختمان را حمل نمی کند. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند.رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. رانرها که T شکل هستند توسط براکتها که اتصالاتی L شکل می باشند به سازه پیرامونی ساخته شده از قوطی آهنی متصل میشوند. به دلیل ایجاد کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسئله آببندی درز افقی نما به طور کامل حل شده است. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. طراحان برای طراحی نمای این ساختمان فرهنگی آجر را انتخاب نمودند که با بافت منطقه و روحیه معماری ایرانی سازگار بود.

دیدگاهتان را بنویسید