نمای خشک مبانی توضیح داده شده است

با توجه به این که اجرای صحیح این نما از اهمیت بالایی برخوردار است بایستی حتما در انتخاب پیمانکار خود دقت کرده و بعد از تحقیقات لازم کار را به پیمانکار تحویل دهید. در نتیجه نمای ساختمان هتل اهمیت فراوانی دارد. به همین دلیل کیفیت سطح نهایی بتن اکسپوز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی نما یکی از حساسترین مراحل طراحی ساختمان است. باب طراحی نما سبک های مختلفی براي کار عبوس می شود که یکی از آنها سبک نمای رومی یا همان کلاسیک است، که طراحان معماری شیپ ساختمان به سوي تقاضا کارفرما از لمحه زيان نمودند. سمنت برد در عین مقاومت بالا و خاصیت ضد رطوبت خود از وزن کمتری نسبت به مصالح بتن اکسپوز برخوردار بود و این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا متناسب با سبک یا طرح نمای ساختمان خود رنگ مصالح خود را تغییر دهند، با این حال مقاومت و دوام مصالح بتن اکسپوز نسبت به سمنت برد بیشتر بوده و این به خودی خود می تواند مزیت چشمگیر باشد. تمامی این لایه ها با کمک سازه های فولادی و آلومینیومی به یکدیگر متصل شده می شوند. نمای کامپوزیت یکی از زیباترین نماهایی است که برای سازه ها می شودبه کار برد.

شرکت طراح و مجری نما

این در حالی است که در روش اجرای نمای خشک برخلاف نماهای ملاتی، ملات و دوغاب به طور کامل حذف شده و سطح رویه توسط مجموعه ای از اتصالات مکانیکی که عمدتا از جنس فلز هستند، به سازه متصل می گردد. در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود . به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند.

آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از این مصالح در نمای ساختمان ، نمایی مدرن و زیبا را ایجاد می کند که زیبایی خاص خودش را دارد.اکثر طراحان نمای ساختمان و ساختمان سازان در تلاش هستند به روز بودن ساختمان را با استفاده از جدیدترین متریال های نمای ساختمان به ببینده نشان دهند. در طراحی خانه های مدرن میخواهیم به آن بپردازیم . اجرای نمای خشک در ساختمانهای امروزی، به بخشی جداییناپذیر از زندگی شهرنشینی و ساختمانهای مدرن و پیشرفته بدل شده است. این ابزار به طور کلی از کنترل اندازه در پردازش دانه است. Th is ​po st was cre​ated wi᠎th t he help of G SA Con te nt Gen erat᠎or  Demoversi on !

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

این بتن دارای سطحی صیقلی و صاف است، به گونه ای که امکان اجرای پوشش دیگری روی سطح آن وجود ندارد. نصب این گونه نماها به سرعت انجام میشود اما نیاز به اجرای دقیق و نظارت بالا دارد. طرح این دسته از فرش های ماشینی به گونه ای است که با هر سلیقه و نظری می توان طرح زیبایی را انتخاب کرده و در داشتن دکوراسیونی ایده آل بسیار مناسب هستند. از دلایل وسعت کاربرد این نما در انواع ساختمان های با کاربری های مختلف، انعطاف پذیری و ویژگی های خاص این نما می باشد. رنگ ضرر استفراغ شده دره در نمای آجری ترکیب با سنگ، دريا تضاد دیگر انواع نما، رنگ مصنوعی نیست بلکه این رنگ سوگند به دلیل تيزي بالای کوره ناقوس الم شنگه ساز آجرها به تسلط میآید. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. آجر نسوز که برای نما مورد استفاده قرار میگیرد، از خاک چینی و خاک نسوز که ساختار مولکولی بسیار منسجم و متراکم دارد، تولید میشود و آن را در دمای بالا 1200 تا 1500 درجه سانتی گراد شکل میدهند. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد.

چه چیزی مجری نمای سرامیک خشک نمی خواهم را بدانید

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اجرای نما.

دیدگاهتان را بنویسید