نمای خشک مصاحبه تخصصی

نمای کرتین وال، یا همان نمای شیشه ای؛ یکی از نما های مدرن ساختمانی است که نمای مدرن دارای استایی است. استفاده از شیشه جزاولویت های ساختمان سازی است. یکی از مهمترین عناصر شهری نمای ساختمان است. یکی از مصالح با کیفیت برای اجرا و طراحی نما استفاده از نمای خشک می باشد. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره های آلومینیومی و… در بسیاری از سازههای بزرگ مشاهده شده است که نمای بیرونی به دلیل حرارت بالا از بین رفته و یا تغییر رنگ شدید داده است و نیاز به جایگزینی دارد. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد. از جمله گزینه هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، عایق پیوند خورده یا ملات چسب است. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. Th​is  data h as be en created by G​SA Conte nt​ Gener​ator Demover sion .

طراح و مجری نمای خشک

این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. 2. اتصالات در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. سنگ ها نباید بیش از8 درصدوزنش آب بمکد ودربرابریخبندان نیزمقاوم باشد و همچنین دوام خود را در دربرابرمحیط های اسیدی وشیمیایی مقاوم باشد . سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. برای نمایان شدن سنگ ریزه نخودی که روی سطح پاشیده شده نیاز است تا با فشار آب سطح بتن را بشویید. این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. با وجود قابلیتهای متعدد، سرامیک سایز بزرگ از لحاظ ایمنی نیز در سطح قابل اطمینانی قرار دارد.

دتایل نمای خشک نبوده‌اید. و در واقع باید|بهترین راه برنده شدن مصرف کنندگان و تأثیر فروش ناخالص با کرتین وال}

۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۶۰ در ۱۲۰می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. گروه معماری طرح نو طراح ، ناظر و مجری پروژه های ساختمانی از جمله نماسازی می باشد و بدون شک با بهره گیری از طراحان و متخصصین و معماران می تواند بهترین و باکیفیت ترین طرح ها را برای شما هموطنان گرامی به ثمره ی ظهور رساند. تحول ناشی از اجرای این روش، به اشکال مختلف از جمله صرفهجویی در زمان و مواد اولیه، خود را نشان داده است. زمان نصب سرامیکهای با سایز بزرگتر نسبت به سرامیکهای کوچکتر بسیار کمتر است و این میتواند سرعت انجام پروژه را بسیار بالا ببرد. از طرفی نفوذ آب میتواند وزن یک سازه را بالا ببرد و تأثیر منفی بر استحکام سازه اولیه داشته باشد. Post has ᠎been cre᠎ated by G​SA Con᠎te​nt Gene rator DE᠎MO.

قیمت اجرای نمای خشک

۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. در ضمن تنوع رنگی بالا در سرامیکهای سایز بزرگ این قابلیت آنها را تقویت میکند. سرامیک سایز بزرگ را باید ساخته دست بشر نامید و باید اذعان کرد که نسبت به مصالح طبیعی از تنوع رنگی بسیار بیشتری برخوردار است. اگرچه توصیه میشود که سطح سرامیک سایز بزرگ به طور منظم نظافت شود، اما کیفیت بالایی این سرامیکها و لعاب صیقلی آن باعث میشود که پاک شدن مواد آلاینده به راحتی صورت گیرد. ورود این مواد آلاینده مانند گوگرد و دی اکسید کربن به جو اگر با بارش باران توأم شود، منجر به تولید بارانهای اسیدی میشود که بسیار خورنده و مضر است. طراحی نمای ساختمان دراقلیم گرم وخشک بیشتر ازمصالح آجر، سنگ، شیشه و چوب استفاده میشود. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و… Po​st h as been creat ed ​by behsaznama Con​te nt​ Gener᠎ator ​DEMO​.

دیدگاهتان را بنویسید