نمای خشک نکات و راهنما

در میان انواع مصالحی که به منظور اجرا نما به کار می روند، می توان گفت سنگ نما ساختمان از ارزش و طرفداران بیشتری برخوردار است. برای اینکه به نمای ساختمان خود زیبایی خاصی ببخشید، می توانید از شیشه استفاده کنید. آجر نما قیمت مناسب تری نسبت به سایر نماهای ساختمان دارد و هزینه خرید آن از متر مربعی ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می شود و تا ۴۰۰۰۰۰ تومان در برخی از انواع خاص آن ادامه پیدا می کند. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. نمای آجری مدرن یکی از نماهای خاص این روزهای مصالح ساختمانی بوده و بسیار منحصر به فرد می باشد. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود. Artic le h as ​been created  with the help of  GS᠎A Co ntent ᠎Genera tor ᠎DEMO.

سیستم های مدرن نما – داستان

مکانیزم خشک شدن آن: درمورد میزان مصرف حدود ۲۷۰ گرم بر متر مربع برای یک لایه رنگ به ضخامت ۸۰ میکرون، خشک شدن سطحی۳۰ دقیقه و خشک شدن نسبی ۱ ساعت و رنگآمیزی مجدد ۸ساعت جزء روال کار خواهد بود. این سیستم باید برای حداکثر جابجایی نسبی مجاز طبقات سازه طراحی گردد . استفاده از شیشه بعنوان سیستم پوشش دهنده نمای ساختمان موجب می شود تا نور کافی به ساختمان وارد شود. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های اجرای نمای خشک اشاره کرد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. This data was creat᠎ed ​by behsaznama  Content G enerat or Demov er sion​.

این مجموعه ها با توجه به اینکه پیش ساخته هستند با سرعت بالایی قابلیت نصب دارند . علاوه بر این ، این آجر ها باید فاقد هر گونه ترک خوردگی ، شوره زدگی و آلودگی های شیمیایی باشند و البته بایستی در شرایط نا مناسب محیطی از جمله یخبندان های شدید مقاومت بالایی داشته باشند. در نشریه شماره ۷۱۴ ضوابط طراحی و اجراي نماهاي مختلف تحت اثر بارهاي وارد بر آن نظیر بارهاي لرزهاي، باد، ضربه و نیز عوامل محیطی که روي دوام و پایداري نما تاثیرگذار است بیان شده و راهکارهاي مناسب براي مهار آنها ارائه شده است. خرید، اجرا و نصب سیستم پوشش دهنده نمای خارجی ساختمان در انواع نمای سیمانی، نمای پی وی سی (PVC) نورتم، رومی، سنگ با بهترین متریال و قیمت مناسب را می توانید با شرکت آذران فضانما تجربه کنید. این شرکت ها مسئولیت طراحی، ساخت و نصب نما(با روش های مختلف مانند اسکوپ سنگ نما) را بر عهده گرفته و اجرا می کنند .لذا شاسی کشی این نماها با توجه به نوع پوشش نما متغیر بوده و توسط شرکت صاحب صلاحیت اجرا می شود . لیکن چنانچه هنگام طراحی نما استانداردهای تولید کننده مصالح اعم از HPL، سرامیک، چوب، سنگ، کلینکر و غیره مورد توجه قرار نگیرد، مزایای نصب خشک می­تواند خیلی سریع به تهدید و آسیب تبدیل گردد.

نمای خشک نمایان

نمای ساختمان یکی از مهمترین اجزاء غیر سازه ای و در عین حال مهم در ساختمان است . یکی از مزایا و امتیازات ویژه ی رنگ وینیل علاوه بر آنکه کاربری آسان و سرعت خشک شدن بسیار بالایی دارند، سهولت در تمیز کردن آن است. محصولات جوتن دوام و مقاومت بالایی دارند و بر همین اساس برای مراکز شلوغ مانند برجها، مدارس، بیمارستانها، ساختمانهای تجاری، مسکونی، اداری و رستورانها مناسب هستند. مهمترین ویژگی بارز آن دوام و طول عمر بسیار بالایی است که دارد. اگر ساختمان همسایه ای دارد ارتباط نمای ساختمان فعلی با نمای همسایه چگونه به پایان می رسد؟ این طرح در صورتیکه مغایرتی با الزامات طراحی در استان نداشته باشد، مصوب شده و به مالک جهت اجرا تحویل داده می شود . در ادامه به این الزامات قانونی و اجرایی خواهیم پرداخت . من می توانم درون خانه ام را زیبا کنم، کابینت ها را تغییر دهم، خانه را رنگ کنم و در این صورت کسی اهمیتی به نمای خانه ام نمی دهد! شستشوی نما اصطلاحی است که برای شستشوی نما یا نماشویی ساختمان استفاده میشود،امروزه با وجود الاینده های موجود در هوا دود و گرد و غبار و همچنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای سنگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید