نمای خشک Cover Up

اما نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شست و شوی نما و پیچ روپلاک کردن سنگ نما یک امر ضروری به حساب می اید. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. در مقابل این مسئله، رنگهای تیره قرار میگیرند در واقع رنگهای تیره بیشتر مناسب متراژ بالا هستند و در صورت استفاده از این دسته از رنگ­ها در متراژ بالا، چیزی از ابهت ساختمان کم نمیشود. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. پیشنهاد من به سایر مدیران استفاده از خدمات تخصصی شرکت زیباست. تفاوت اصلی نمای خشک با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان است. توجه کنید که لایه عایق حرارتی با چسب و همینطور اتصالات مکانیکی به صورت جداگانه به بدنه ساختمان اتصال پیدا می کند. ᠎Th​is article has been w ritten  by G SA C​ontent Generator DEMO !

استراتژی های موثر برای اجرای نما که می توانید از امروز استفاده کنید

عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. با این روند، فاصله ای معین میان نمای خشک و عایق حرارتی وجود خواهد داشت که خود این فضای خالی هم عایقی در برابر اتلاف انرژی است. هدف این افراد از طراحی و اجرای نمای خشک سنگ افزایش مقاومت نمای ساختمان در برابر بادهای شدید بود. در طراحی نمای ساختمان مهم است که طرح نما با عملکرد ساختمان هماهنگ باشد و ناظر با دیدن ساختمان به کار برد آن پی ببرد. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. چون هتلها هرچند سال یکبار باید بازسازی شوند و اگر در طرح نمای هتل تغییرات زیادی ایجاد شود، برند هتل هویت خود را از دست خواهد داد.

قیمت سرامیک های مصرفی در این روش نصب از 25 هزار تومان تا 60هزار تومان است که البته در بازار نوع ایتالیایی آن نیز موجود است که این سرامیکها شیاردار بوده به راحتی به دیوار نصب و قیمت بالای 70هزار تومان در هر متر مربع را دارد. این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای نمای خشک در ایران ساختمان کم میشود. اجرای نمای خشک ساختمان چه مزیت هایی دارد؟ اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیت های بسیاری برخوردار است. سرگرمی و یا ایجاد زمینهی مناسب برای انواع کسب و کار ها برای رشد تجاری بیشتر میتواند از عوامل بسیار مهم برای در نظر گرفتن یک شرکت طراحی سایت معتبر و عالی در ایران و یا حتی جهان محسوب شود؛ چرا که با پیشرفت بسیاری که در زمینهی تکنولوژی رخ داده است، تمام افراد در جامعه به خاطر راحتی زندگی خود و بالا بردن کیفیت سبک زندگی، به راحتی تمام اطلاعات و خدمات خاصی که حتی برای ضروری ترین فعالیتهای زندگی خود به آن نیاز دارند را از طریق اینترنت و با یک جستجوی ساده به راحتی و در کمترین زمان ممکن به دست میآورند.

سیستم ثابت: این سیستم از جمله پرمصرفترین نورگیرهای لووری در نوع خود می باشند که به دلیل سادگی و اقتصادی بودن و امکان نصب مستقیم بر روی انواع سیستم های نمای شیشه ای، ورق کامپوزیت و هر نوع نمای دیگر طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. با نورپردازی مناسب حتی میتوان نواقص احتمالی پیش آمده در نما را نیز پوشش داد. ساختمان هایی که اتمام ساخت نمای آن ها با استفاده از مصالح ساختمانی فرا رسیده است باید یک فرصت چند هفته ای حدود ۶ تا ۸ هفته متناسب با دمای محیط داده شود تا کاملا خشک شوند. چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟ مطالعات اولیه براي تهیه پیشنهاد و تحلیل سازه نماي خشک همراه با گردش جریان هوا انجام می گیرد. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید