نمای سنگ برای عالی

این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. اجرای عملی دانش و آگاهی تخصصی توسط شرکت جوتن با ترکيب تکنولوژي، سرمایهگذاری و راهحلهای بدیع، در حفاظت از سازهها باعث شده تا در سراسر جهان، این موفقیت برای جوتن به ارمغان آید. وقتی دما افت میکند، سطح نوارها جمع میشود تا نور بیشتری به داخل بیاید که از جدیدترین انواع نمای خشک به شمار می آید. ضمن اینکه با انواع شرایط آب و هوایی نیز سازگاری کامل دارد. تولید انواع سنگ های ساختمانی تراورتن و مرمریت در کارخانه سنگبری کالاساخت و وارد کردن آن به یک سایت جامع و کامل با داشتن اطلاعات دقیق و مشخصات فنی درست و صحیح می تواند هر مشتری را در انتخاب درست و آگاهانه راهنمایی کند. در قسمت های بعدی به معرفی مصالحی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد می پردازیم. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و مؤسسات علاوه بر روش های جدید تبلیغات تلاش می کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آن ها باشد و به طوری که عکس های ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد.سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. Th᠎is c on tent was do ne by behsaznama C ontent G ener᠎ator  DEMO.

آیا در نمای سنگ خوب هستید؟ اینجاست سریع امتحان برای یافتن

تمامی موارد ناشی از عدم عایق کاری نما، هم در ساختمان های جدید و هم قدیمی به وفور اتفاق می افتد. آبگریز شیشه دکترنانو ، از بهترین عایق های نانو نما می باشد که جهت آبگریز کردن نماهای شیشه ای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال در طراحی نما ویلا ، بدلیل آب و هوای معمولا مرطوب منطقه ساخت ، باید مصالح خاص مورد استفاده قرار گیرد. عدم مقاومت در برابر شرایط جوی موجب از بین رفتن سریعتر چسب های آب بندی ساختمان خواهد شد و در نتیجه دوام این مواد به شدت پایین است و از صرفه اقتصادی خارج می باشد. دلیل ضروری بودن مقاوم سازی و استفاده از نانو برای نمای ساختمان از جمله نمای سنگی، نمای چوبی، نمای آجری، شیشه ای و کامپوزیت، جلوگیری از نفوذ آب است که موجب خرابی رنگ ها در داخل ساختمان و از بین رفتن گچ ساختمان می شود. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت اکوآرک ، از سال 1385 با هدف بسط و توسعه افق های هنر و فن مهندسی معماری و با رویکردی نظری-کاربردی به مقوله پایداری قدم در عرصه فعالیت نهاده است.

با ساختن ساختمان های بلند، یکی از مهمترین مشکلاتی که به وجود آمده، آب بندی نمای ساختمان می باشد که دغدغه خیلی از ساکنین است، زیرا اغلب هزینه های زیادی را در بر میگیرد. قیمت مناسب: شرکت دکتر نانو تمامی محصولات خود را در داخل کشور تولید و به صورت مستقیم توسط نمایندگان رسمی خود عرضه می کند بنابراین با قیمت مناسب تری می توانید محصولات آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان را خریداری نمایید. آب بندی و ایزوگام ساختمان با مواد نانو ، غیر قابل نفوذ در برابر آب و رطوبت می باشد. که همه از عوامل ماندن آب در نما و عدم عایق بندی و آب بندی نمای ساختمان می باشد. استفاده از مواد نانو برای عایق کردن نمای ساختمان علاوه بر عدم تغییر رنگ نما و مقرون به صرفه بودن، ویژگی های فوق العاده ای نیز دارد که آن را تبدیل به بهترین عایق نمای ساختمان کرده است. ماده اولیه که می تواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد، عنصری از نمای خشک است که باید با دقت بیشتر مورد سرامیک نمای خشک توجه قرار گیرد. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

کثیف می شود و از لحاظ بصری تاثیر منفی روی بینندگان (شهروندان) می گذارد. البته نماهای سنگی نیز به علت جذب آلودگی ها به خود، به شدت کثیف می شوند. بنابراین از از آنها برای ضد آب کردن ظروف چوبی نیز می توان استفاده نمود. به طور مثال برای نمای رومی هیچ گاه نمی توان ورق آلومینیوم کامپوزیت یا دیگر موارد را به کار برد، بهترین و مناسب ترین نوع مصالح برای این نوع نما سنگ است. همانطور که گفته شد طراحی نما را می توان با توجه به متد های مدرن، سنتی و طراحی های لوکس نما به وسیله ی مصالح قیمتی دسته بندی کرد. کارخانه تولید محصولات نانو تمامی عایق های رطوبتی نانو مورد نیاز برای آب بندی را تولید و ارائه می کند. این مسئله به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه بیشتر نمود پیدا می کند و دارای اهمیت بسیار زیادی است. سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرفی عایق نانو برای ساختمان خود و قیمت آن با مشاوران ما تماس بگیرید. عایق نانو نما و فوق آبگریز DNW ، بر روی کلیه سطوح نفوذ پذیر و نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، بتونی، سیمانی و کاهگلی که جذب آب دارند، جهت آبگریز کردن آن ها استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید