نمای سنگ جایگزین برای همه

بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. در این مقاله به اجرای نمای آجری که شامل سه دسته کلی زیر است، پرداخته شد. سرامیک از زمان های گذشته در ساخت لوازم و کف پوش استفاده می شد. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. این روش، نخستین بار توسط شرکت آلمانی ابداع شد که به صورت غیرنمایان قطعات سرامیکی روی سازه آلومینیومی نصب می شود. اگر دیوار تازه ساخته شده باشد، باید مطمئن شد که دیوار خشک شده و سطح آن سخت میباشد تا پین محکم در حفرۀ ایجاد شده بر روی دیوار بایستد و احتمال درآمدن پین وجود نداشته باشد.  This content was do ne by G SA C​on tent Gen erator D​em᠎oversi on᠎!

اتصالات نمای خشک

این اتصالات به دلیل حرکتهای حرارتی و ساختاری اجازه میدهند تا تنشهای وارده روی شیشه به حداقل برسد. مزیت این سیستم نسبت به سیستم نمایان این است که انکرها در محل بهینه و اپتیموم تایل مستقر شده و تنش های کششی وارد بر تایل را به نصف کاهش می دهند. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود.

ی سرامیکی را با توجه به محاسبات سازهای دارا است.

دقیقاً محل سوراخ بر روی سنگ و دیوار مشخص میشود. سپس ریسمان کشی انجام شده و تمامی فرورفتگیها و برجستگیهای موجود در نما تراز میشود. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. این باعث میشود که انتخاب پوشش مناسب برای نمای بیرونی اهمیتی دوچندان پیدا کند و مصالح استفاده شده باید شرایط لازم را داشته باشند. در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه افقی می باشد و شبکه عمودی فقط برای مقابله با نیروی وزن ثقلی طراحی می شود. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. مورد دیگری که بهتر است، درباره نمای کرتین وال بدانید، آن است، که استراکچر آلومینیومی لامل کرتین وال قابلیت نصبِ سایر متریالهای پوششی از قبیل ورق آلومینیوم کامپوزیت نمای سرامیکی را با توجه به محاسبات سازهای دارا است. بهترین راه حل برای اجرای نمای سنگ, روش خشک است که در مقایسه با روش های دوغابی ایمنی بالاتری دارد. نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است.

مجری نمای سرامیک خشک

در این روش ضخامت تایل ها حداقل ۷ سانتیمتر می باشد. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. پرکاربردترین این مواد شامل سرامیک خشک پرسلانی، کاشی و سفالینه، کرتین وال، صفحات آلومینیوم و کامپوزیت است. در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی داشته و ضد آتش سوزی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. شاید بعضی افراد بدنبال قیمت حدودی اجرای نمای خشک ساختمان به دنبال عدد و رقم دقیق میگردند توصیه ما به این افراد این است که به منظور مشاوره نمای خشک و برآورد هزینه، با کارشناسان متخصص این امر در سایت آراز زرین ماندگار در ارتباط باشید. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت.  This post was written by behsaznama Con te nt G enerator Dem over​si on᠎.

هفت مکان برای دریافت معاملات در نمای خشک نمایان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید