نمای سنگ راهنماها و گزارش‌ها

اما سرامیک نما و سنگ نما چیست و چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ آنها با استفاده از تجهیزات و لوازمی که شرکت معتبر در دسترس آنها میگذارد اقدام به انجام کار در ارتفاعات ساختمان بدون هیچ ترس و کاملا مسلط بر طناب سنگ کاری را در هر نقطه از سطوح ساختمان که به آنها پیشنهاد شد انجام میدهند. آب به راحتی در آنها نفوذ نکند. استفاده از سنگ برای نمای ساختمان به دلیل زیادی از جمله کیفیت بالا مقاوم بودن در برابر اشعه خورشید در دسترس بودن قیمت مناسب و جذابیت ظاهری مرسوم می باشد. در نتیجه نفوذ ناپذیری سنگ ها در برابر رطوبت یکی از نکات بسیار مهمی است که امروزه بسیار به آن اهمیت میدهند چرا که سقوط سنگ های نما خطرات جانی و مالی مالی را در پی خواهد داشت به همین منظور برای اینکه بتوانیم سنگهای نما را در برابر ورود رطوبت ضد آب کنیم می توانیم از مواد نانو که دارای خاصیت آبگریز کننده می باشد استفاده نماییم این مواد که به صورت نفوذی در عمق سنگ داخل شده و تا حدود یک میلیمتر نفوذ پیدا می کند و دیگر از ورود رطوبت به داخل پیشگیری مینماید و نمای ساختمان را مقاوم می کند بنابراین پیشنهاد ما به شما این است جهت آب بندی نمای ساختمان و ضدآب کردن سنگ نمای خود از مواد نانو آبگریز کننده با ماندگاری بالا استفاده کنید.

Prime 5 کتاب درباره نمای سنگ

امروز در کشورمان ایران مصالح مختلف جهت استفاده در نمای ساختمان کاربرد دارد از جمله می توان به نماهای کامپوزیتی ، شیشه ای ، چوبی ، آجری ، سنگی و غیره اشاره کرد استفاده از نماهای سنگی از دیرباز کشورمان بیشترین مورد استفاده را داشته است همان طور که می دانیم بیشترین کاربرد سنگ در یک ساختمان در حال ساخت در نما مورد استفاده قرار میگیرد در این میان سنگ های به کار رفته شده شامل سنگ های تراورتن سنگ های گرانیت سنگ های مرمریت سنگ های چینی اشاره کرد که هر کدام از این سنگ ها دارای معایب و مزایایی میباشند. ۵- در طراحی این ساختمان یک طبقه از نمای کلاسیک و متریال سنگ تراورتن استفاده شده است . همچنین اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای طراحی نمای سنگی ساختمان خود میگردید، همین حالا با کارشناسان بناباما تماس بگیرید. در این بخش ۱۵ نمای ساختمان سنگی ویژه نمای کلاسیک را برای شما کاربران خانه طرح آماده و بررسی نموده ایم .در پست قبلی به مجموعه ۲۰ نمای سنگ ساختمان – نمای رومی پرداخته بودیم که می توانید برای دیدن نماهای بیشتر سری به این پست نیز بزنید . سنگ نماهای موجدار و هالهدار قیمت پایینتر و مناسبتری در مقایسه با سنگ نماهای یکدست دارند.

C​onte nt was c reated by GS A  Co nten t Ge ne᠎rato​r  DEMO!

اولین بار که پا در تخت جمشید گذاشتم را هرگز فراموش نمیکنم زیرا همه چیز مثل یک رویا بود! علاوه بر سرامیک و سنگ های طبیعی و مصنوعی، بهترین نوع متریال برای نمای یک ساختمان، استفاده از آجر نما است. ۱- در تصویر اول نمای ساختمان سنگی یک طبقه ای را مشاهده می کنید که از سنگ تراورتن استفاده کرده است . نمای کلاسیک یک سبک ، به گستردگی جهانیست و در بسیاری از کشور های جهان ، ساختمان هایی به این سبک را مشاهده خواهید کرد . اما سنگ کوارتزیت، سخترین و مقاوم ترین سنگ است و برای سنگ کاری داخل ساختمان در بخش نما، راه پله استفاده میگردد. T نشانگر خصوصیت ، رنگ و درصد مقاومت سنگ می باشد.در ادامه برخی ازین سری ها را بررسی می کنیم. در نماهای شیشه رنگی، بعلت ضخامت کم و جذب انرژی درفصول گرم و معتدل سال با تابش آفتاب روی سطح آن، شاهد افزایش بیش از حد دمای داخلی ساختمان هستیم و همچنین به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول سرد سال در اثر تبادل حرارت بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل با سرعت بیشتر کاهش یافته و برای حفظ دما نیاز به مصرف انرژی بیشتر می باشد.

این مشخصات شامل رنگ لایه، ضخامت و نوع خط آن هستند. شاید بتوان وجود این حفرههای ساختاری را مهمترین ویژگی تراورتن در نظر گرفت و عمده ویژگیهای مطلوب این سنگ مدیون این حفرهها هستند. سنگ از گذشته تا به حال یکی از مصالح پرکاربرد برای ساختمان ها و پروژه عمرانی مورد کاربرد بوده است. دو ستون سنگی با طاق گهواره ای ، مسیر ورود به ساختمان را پرنگ تر نمایش می دهد . روش های تخریب حرارتی سنگ ها شامل جت حرارتی است که برای استخراج بلوک سنگی حاوی کوارتز استفاده می شود. سنگ نما تراورتن و دیگرگونههای متراکم سنگآهک همانند سنگ مرمر(که نوعی سنگ دگرگونی است) توسط صنایع سنگسازی ساختمان طبقهبندیشدهاند. ۲- در تصویر بالا نمای ساختمان دو طبقه به سبک نمای کلاسیک را مشاهده می کنید . تصاویر و فیلم های مختلفی از تمامی زوایای سنگ را با مراجعه به صفحه هرمحصول ببینید و در مورد آن مطالب مهم را بخوانید. که می توان به مهم ترین محصولات تولیدی کیان برنا یعنی موزاییک پلیمری، واش بتن، بتن اکسپوز، قلوه سنگ، آجر رستیک و دال بتنی پیش ساخته اشاره کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اتصالات نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید