نمای سنگ مرور شد: از اشتباهات دیگر چه چیزی می‌توان بیاموزید

برای اجرای نما سنگی ساختمان به سبک مدرن حتماً باید موقعیت ساختمان و نوع طراحی پلان ساختمان مورد بررسی قرار گیرد. استفاده از قابهای فلزی در دو نوع استاد و خرپا برای اتصال و اجرای نمای سنگی از روشهای کاربردی در این زمینه میباشد. ورق آلومینیوم در مقابل آتش از حالت خود خارج شده و همچنین مواد پلی اتیلین موجود در نمای کامپوزیت به شعله ور شدن آتش می افزاید. استفاده از سنگ نمای گرانیتی در نمای ساختمان، موجب ایجاد جلوه ای با شکوه و ظریف در آن می شود. شرکتهایی معتبر در زمینه ی سنگ کاری نمای ساختمان در تهران، کرج هستند که از نیروهای متخصص در این زمینه با سزعت قابل ملاحظه ای و صرفه جویی در بخش هزینه ها استفاده میکنند این نیروهای متخصص با توجه به آموزشهای لازم بدون داربست و با استفاده از نوعی طناب محکم مخصوص از ارتفاعات مختلف ساختمان ها بالا میروند و کار سنگ کاری در بخشهای مختلف ساختمان را در مدت زمان کوتاهی انجام میدهند تنها با سرچ در گوگل نام این شرکتهای معتبر و شماره تماس آنها آورده میشود. همچنین در آخر نیز به معرفی تعدادی از مهم ترین سنگ های نمای رومی به همراه بیان رنج قیمت آن ها می پردازیم که شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خودتان سنگ موردنظرتون را انتخاب کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش تجهیزات نمای خشک

با این هدف که راهنمایی باشد برای انتخاب مناسبترین و بهترین سنگ نمای ساختمان. در کل انواع مختلف سنگ در صورت استفاده مناسب با دوام بوده و مقاومت بالایی دارند. گرانیت نوعی سنگ آذرین درونی و از جمله سنگ های با دوام و مقاوم برای نما محسوب می گردد. به دلیل هزینه های سنگین مربوط به استخراج، برش و صیقل سنگ گرانیت ، این نوع از سنگ های نما با هزینه بالایی در بازار عرضه می شوند. این سنگ نما به رنگ های سفید، نخودی و خاکستری تا قهوه ای و قرمز عرضه می شود. انواع مرمر در بازار با نام هایی چون مرمر آهکی (مرمر) ، مرمر تراورتن (تراورتن) ، مرمر اونیکس (سنگ سلیمانی شفاف و لایه ای با ته رنگ زرد، قهوه ای و سبز) و مرمر سرپانتین (سبز تیره) عرضه می شود. سنگ تراورتن در رنگ های سفید، کرم، خاکستری، خرمایی روشن و تیره عرضه می گردد. بافت این سنگ به صورت لایه لایه بوده و به رنگ های سفید، خاکستری، خاکستری سبز، آبی خاکستری و اخرایی یافت می شود. سنگ مرمر دارای انواع رنگ های سفید، خاکستری، سیاه، سبز، قرمز، زرد و ارغوانی است.

در واقع مرمر نسبت به مرمریت دگرگونی بیشتری را تحمل کرده است. بالا بودن قیمت نمای رومی سنگی ، باعث شده است که این نما با سیمان نیز اجرا شود که دارای قیمت کم تری نسبت به سنگ است و به صرفه تر می باشد. نانو سنگ نمای ساختمان در صنعت ساختمان شامل استفاده در رنگ آمیزی ، سیمان استفاده در ملات روکش های نانو شده ، در نمای ساختمان و نمای سنگ … امروزه با گسترش استفاده از کاشی و سرامیک، سرامیک نما به یکی از محبوب ترین پوشش دهنده های نمای ساختمان تبدیل شده است. گاهی طراحی از چند متریال برای طراحی نمای ساختمان استفاده میکند. یکی از نیازهای طراحان و معماران تنوع رنگ در متریال ها هست. برای سطوح خارجی، استفاده از مرمر غیرصیقلی پیشنهاد می شود. اصولاً از سیستم پانلی در شرایط نامطلوب آب و هوایی و هنگامی که هزینه کارگر بالاست استفاده می گردد. سنگ تراورتن ، سنگ آهک متبلور شده و رسوبی است و از تبخیر آب حاوی بی کربنات کلسیم در چشمه های آب گرم و برجای ماندن و رسوب بی کربنات کلسیم تشکیل می شود. این افراد در استفاده از مصالح و تجهیزات بالاترین دقت را خواهند داشت.

سنگ نما اغلب از بادوام ترین مصالح انتخاب شده و از این رو پایداری نسبی در برابر عوامل مختلف محیطی دارد. یکی دیگر از مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی، سرامیک است. همچنین، فایده دیگر این کار، به مقیاس درآوردن نما است. بهترین مدل سنگ نمای ساختمان کدام است؟ به طور کلی شاید مثلا برای سنگ نمای ساختمان لوکس و لاکچری مرمر گزینه خوبی باشد اما برای یک طراحی رومی تراورتن مناسبتر است. اما هزینه این کار درمقایسه با نمونه ماشینی خیلی بیشتر است و نیاز به صرف زمان بیشتری دارد . نماهای داخل ساختمان بیشتر جنبه خصوصی دارند، اما نماهایی که به سمت کوچه و بافت شهر باز میشوند، جنبه عمومیتر دارند. سنگ کوارتزیت سفید ، ظاهری شبیه مرمریت دارد، اما مقاومتش بیشتر از مرمریت است. از این سنگ بیشتر در مکان های مذهبی استفاده میشود. اکثر سنگ هایی که برای نماکاری استفاده می شوند دارای ویژگی هایی هستند که بسته به جنس و نوع سنگ نمای ساختمان متفاوت است. قیمت نمای سنگ بهتر است یا آجر؟ نمای آجر مطابق با سیستم قدیمی به ساختمان متصل میشود و بدین صورت وزن ساختمان افزایش مییابد و ممکن است در مواقع زلزله خسارات سنگینی داشته باشد. ​C on᠎te᠎nt w as cre᠎at ed with G SA Conte nt Generator ᠎DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید