نمای سنگ موظف است در کسب و کار شما تأثیر بگذارد

سالن کنسرت Harpa در ایسلند که توسط هنن لارسن طراحی شده و با تابس نور آفتاب به این صورت به نظر میرسد که سنگ های قیمتی بر روی این نما حکاکی شده است. سایپااو افزود: با توجه به اینکه اذهان عمومی بیشتر روی رنگ های یکسان شکل گرفته در تولید این خودروها از رنگ های خانواده سبز، آبی، قهوه ای و قرمز با ترکیبات جذاب استفاده که تنوع بالایی ایجاد شده و مورد استقبال کارشناسان قرار گرفته است. سنگ طبیعی با اصالتتر، تداعیکننده حس قدمت و بادوامتر از گزینههای دیگر است و به همین دلیل گاهی بیشتر از سایر گزینهها ترجیح داده میشود. 6. خاکی که از برش سنگ در هنگام فرزکاری حاصل می شود، کاملا از پشت سنگ شسته شود. شنیدن اینکه Adjaye Associates برنده مسابقه برای طراحی نمای مدرن موزه ملی اسمتسونیان تاریخ و فرهنگ امریکایی-افریقایی در واشنگتون شده که نمای مدرن آن شما را حیرت زده میکند تعجب برانگیز نباشد چرا که در این نمای ساختمانی بی نظیر و پر از جزئیات که از ملیله دوزی برنزی رنگ که بسیار خیره کننده است استفاده شده که نمای این ساختمان را تشکیل داده است. 4. فاصله بین دو شمشه باید به گونه ای از ملات پر شود که ملات به دیوار چسبیده و بر روی آن با شمشه کشی بین دو کروم و تخته ماله تسطیح شود.

به a new Look Of نمای مدرن خوش آمدید

Elbphilharmonie Hamburg طراحی شده توسط Herzog & De Meuron یک مرکز فرهنگی و سالن کنسرت است که در کنار یک ساختمان انبار قدیمی و بر روی آب ساخته شده است . عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. هنگامی که در خیابان های شیکاگو قدم میزنید به دلیل ساختمان هایی با نمای مدرن و بسیار زیبا شاید بسیار سخت باشد که متوقف نشوید و مکث نکنید.استودیو باند دارای طراحی بسیار بی نظیر و چند منظوره می باشد .طراحی این ساختتمان به صورت موج دار است که رنگ سفید آن در مقابل آسمان آبی رنگ شما را مدهوش میکنند. مراحل طراحی و تایید نما توسط شهرداری از دغدغه های معماران است.طراحی نما در ابتدا با توجه به ضوابط، استانداردها و بودجه و سلیقه و سبک بنا صورت میگیرد و در نهایت در کمیته نما شهرداری به تایید می رسد.

در مرحله اول طراحی نما بهتر است تمام قسمتها و المانهای بعدی از جمله بحث محوطه سازی اطراف ساختمان ، بام سبز یا روف گاردن طراحی شود. همانطور که می دانید متریال پی وی سی (PVC) یکی از مصالح نو ظهور این روزهای صنعت ساختمان سازی و همینطور بهترین متریال برای نمای ساختمان بوده که جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی است. در فرآیند ساخت و ساز استفاده از مصالحی که منجر به مقاوم سازی ساختمان شوند، بسیار پر اهمیت است. 5. دقت کنید که از نخاله ها به منظور پر کردن فضای دوغاب پشت سنگ استفاده ننمایید. شما موقع خرید از سایت کالاساخت با یک مجموعه و یک شرکت ثبت شده قرار داد می بندید که در تمامی مراجع مرتبط ثبت شده و مدارک لازم را دارد. عدم استفاده از علائم و نمادهایی که اشاعه دهنده تفکرات ضد دینی و ضد فرهنگی باشد. باید توجه شود که سطح زیر نماکاری کاملاً تمیز و فاقد هر گونه آلودگی باشد. 1. اگر قرار است نما به صورت آجری باشد، باید از آجرهای مخصوص نماکاری که ترک خوردگی و شوره زدگی ندارند و در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، استفاده گردد.

قیمت اجرای نمای خشک

نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. 10. وقتی که در نمای ساختمان از سنگ استفاده می کنیم، علی رغم این که دارای زیبایی است، اما چون سنگ های به کار برده شده در نما دارای سطحی صاف و صیقلی هستند، ممکن است با ملاتی که در پشت آن قرار می گیرد چسبندگی کامل پیدا نکرده و در صورت وقوع زلزله نه چندان بزرگ و یا به دلیل اختلاف ضریب انبساط حرارتی سنگ با ماسه و سیمان پشت آن، ملات پشت سنگ از آن جدا شده و به احتمال خیلی زیاد سنگ نما سقوط کند. نمای سنگی از جمله نماهای لوکس است که همواره زیبایی و جذابیت خود را در طول زمان های مختلف به نمایش می گذارد و با استفاده از انواع سنگ ساختمانی اجرا می شود. 3. صرفه اقتصادی نمای سنگی باید بررسی شود.

Da​ta w​as c reated by behsaznama Cont​en​t Ge᠎nerator  DEMO .

به نمای خشک در ساختمان فکر می کنید؟ نه دلیلی که چرا زمان توقف فرا رسیده است!

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سرامیک نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید