نمای سنگ می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه. در این روش بهتر است ابتدا یک لایه عایق حرارتی از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ با بست به دیوار خارجی ساختمان وصل شود، سپس ریلها و زیرسازی فلزی به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چارچوب نگهدارنده قرار گیرد. نمای سنگی و نمای آجر و نمای سرامیک و نمای کامپوزیت و نمای بایرامیکس و نمای شیشه ای امروزه از پرطرفداترین نماهای خارجی ساختمان محسوب می شوند و شما می توانید برای طراحی نمای خارجی مدرن ساختمان از این مدل نماها استفاده کنید. آجر هم مانند تمامی مصالح دارای ویژگیهای مثبت و منفی متعدد است. آجر حاصل پختن ترکیب آب و خاک رس است که در اشکال متفاوت قالبگیری میشود.

آیا می تواند اجرای نما را بفروشد؟

این پدیده به دلایل متعدد ایجاد می شود که اصلیترین آن ترکیب رطوبت محیط با مواد ناخالص داخل آجر است. از جمله نقاط ضعف آجر می توان به شوره زدن یا سفیدک زدن آجر اشاره کرد. از چسب سنگ برای اتصال سنگها و قطعات بر روی هم استفاده نکنید. روش تر: روش تر برای اتصال اجزای آجری از ملات سیمان استفاده میگردد. از مزایای این روش میتوان به سرعت اجرای بالاتر نسبت به روش های دیگر. علاوه بر طراحی معماری نمای ساختمان، اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهد. آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. در بسیاری از موارد دیده شده که یک ساختمان به لحاظ فنی اصلا مورد تایید نیست ولی چون نمای زیبایی برای آن طراحی شده بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. این تعریف در نگاه اول یک تعریف بدیهی است ولی دارای یک نکته جالب توجه می باشد و آن، این است که نما اولین چیزی است که میتوان یک ساختمان را با آن سنجید.  Th᠎is c on te᠎nt was c re᠎ated wi th behsaznama Content G᠎enerator Demoversion!

برای استفاده از تکنیک اکسپوز، جنس شیشه ها یا لمینتی است و یا سکریتی. شیشه به دلیل ساختاری که دارد در نماهای مدرن تجاری همخوانی بالایی با سایر مصالح به ویژه فلز و بتن از خود نشان میدهد. به عنوان مثال، سنگ از جمله مصالح اصلی در اجرای نمای رومی است. نه فرهنگ مشترکی برای بیان دارند، نه مصالح یکسانی بهکار گرفته اند و نه سبک مشخصی را دنبال میکنند. در این مقاله تلاش میکنیم نکات اجرایی اصلی انواع نمای ساختمان را به ترتیب بیان کنیم. ترک، لب پریدگی، شکستگی و شیار و حفره در سطح سنگهای به کار رفته برای نمای ساختمان وجود نداشته باشد. به کار بردن بالکنهایی که حالت برآمده و فرورفته دارند، میتوانند در کنترل نور خورشید به شما کمک نموده و درواقع به عنوان سایه بان عمل نمایند. لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد. در این روش مانند دیوارچینی عمل میکنیم یعنی با استفاده از شمشه گذاری و ریسمان کشی دیوارچینی میکنیم و در هر مرحله تراز بودن دیوار را چک میکنیم.

شرکت های نمای خشک

روش خشک: در روش خشک از ملات استفاده نمیشود و با استفاده از زیرسازی فلزی اتصال در اجزای دیوار حفظ میشود. روش هایی زیادی برای این نوع اتصال سنگ نما به دیوار وجود داره. بلکه میتونیم با استفاده از روش راپل کاری این کارو انجام بدیم. ملات سیمان به دو شکل دوغابی و ملات ریزی استفاده میشود. بسیاری از مردم تصور می کنند که دو سبک معماری را نمی توان در یکی ترکیب کرد، به ویژه هنگامی که کاملاً متفاوت باشند. اجرای نمای آجری به دو شکل خشک و تر امکانپذیر است. برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم. در انتخاب نوع نمای مدرن تجاری باید فاکتورهایی را مد نظر قرار داد که به انتخاب شما را سادهتر خواهند کرد. شستن نما بدون داربست بوسیله دسترسی با طناب واتر جت به دستگاه آب پاش فشار قوی اطلاق می شود که آب شهری را با فشار بسیار بالا به سطح مربوطه پاشش می کند و در نهایت هرگونه جرم و آلودگی را از سطح مورد نظر می زداید .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید