نمای سنگ نظرات و نکات

در ادامه مطلب ” استفاده از سنگ در طراحی نما ” قصد داریم تا شما را بیشتر با استفاده از سنگ در نمای ساختمان آشنا سازیم. مطالبی که معلومات شما را در این زمینه بالا خواهد برد ! آن دسته از فعالیت های آتشتفشانی که روی گداخته های سنگ گرانیت انجام می شود تقریبا در عمق ۱۶ هزار متری زمین اتفاق می افتد. استحکام بالایی دارد و عمر آن بسیار طولانی است. اسکوپ باعث درگیری دوغاب با قطعات اسکوپ شده و بر استحکام اتصالات نما می افزاید. گرانیت های مشکی بسیار چشمگیر اند و با نوعی زیبایی مغناطیسی مانند قطعات مجسمه ای یکپارچه در کنار هم قرار می گیرند و شکوه خاصی به نمای ساختمان می بخشند. گرانیت هایی که امروز می بینید در حدود ۳۰۰ میلیون سال پیش به وجود آمده اند و این عدد دو برابر عمر قدیمی ترین سنگ های رسوبی است. در این روش تکه سنگی را بهصورت هرم ناقص، برش میدهند سطح قاعده را با چسب مخصوص به پشت سنگ پلاک میچسبانند پس از خشک شدن و اتصال کامل دو سنگ به همدیگر، سنگ پلاک را بر روی دیوار نصب میکنند. وقتی دمای محیط بالاتر از جرم باشد، جرم حرارتی انرژی گرمایی را جذب می کند و هنگامی که محیط خنک تر است انرژی گرمایی را پس می دهد.

انواع روش های نمای خشک

سنگ طبیعی سازگار با محیط زیست است زیرا جرم حرارتی سنگ عایق طبیعی را فراهم می کند که این اتفاق هم برای کره زمین خوب است و هم هزینه های انرژی شما را کاهش می دهد. این تنوع رنگ به شما امکان می دهد که از گرانیت در سبک ها و رنگ های متفاوت معماری استفاده کنید. سنگ های آذرین، رسوبی و دگرگونی بیشتر به عنوان سنگ نمای ساختمان استفاده می شوند. استفاده از سنگهای ساختمانی تزئینی صیقل داده شده تقریبا در دهههای چهارم و پنجم رواج بسیار زیادی یافت به طوری که به عنوان یک ارزش برای بنا محسوب شد و سنگ محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. سنگ خصوصیات دیگری نیز دارد که از جمله آن می توان به جذب گرد و غبار و همچنین آلودگی هوا اشاره نمود که همین موضوع کمک می کند تا سنگ در طولانی مدت ظاهر تمیز تری نسبت به بقیه داشته باشد. آب در آن نفوذ نمی کند. برای مثال هرم معروف و بزرگ جیزه در سطحی وسیع با گرانیت مشکی پوشانده شده است؛ خصوصا برای دیوارهای اتاقی که تابوت فرعون در آن پیدا شد از این سنگ استفاه شده بود.

دتایل اجرای نمای خشک

به عنوان مثال قیمت سنگ نما رومی سفید با قیمت سنگ های دیگر متفاوت است. حالت شیشه ای گرانیت به دلیل وجود کوارتز است. تنوع بسیار یالایی در جنس، طرح و رنگ دارند که به همین دلیل دست طراحان را کاملا باز می گذارد. سنگ ها به دلیل تنوعی که در جنس، رنگ و بافتشان دارند می توانند به شما این امکان را بدهند که دستتان برای طراحی های متعدد کاملا باز باشد. در واقع اگر در هر بخشی از بنا، سنگی مرغوب به کار ببرید، این ماده می تواند به اندازه طول عمر آن ساختمان به عنوان یک ارزش افزوده قلمداد شود؛ چرا که بسیار ماندگار است و استفاده از آن مثل یک سرمایه گذاریِ مطمئن است. بیشتر سنگ هایی که در ساختمان سازی از آن ها استفاده می شود از خانواده سنگ های رسوبی هستند. گرانیت ها دارای انواع دانه درشت، دانه ریز و دانه متوسط اند. امروزه ساخت نما با توجه به نوع کاربرد با استفاده از انواع روش ها و مواد قابل انجام است. سنگ های رسوبی در اثر فشاری که طی میلیون ها سال به دانه های رسوب مستقر در لایه ها وارد می شود به وجود می آیند. This  po​st has be᠎en w ritten by behsaznama Con tent Generator DEMO.

طراح و مجری نمای خشک

شیست یک سنگ دگرگونیِ با کلاسِ متوسط مسطح و لایه لایه و ورقهای و با ضخامت متغیر تقریباً موازی است. سنگ کوارتزیت از دیگر سنگ های مقاوم ساختمانی است که در طراحی نمای سنگی ساختمان مسکونی به کار می رود. به عقیده بسیاری نماهای سنگی گزینه های مناسبی هستند و بسیاری دیگر نیز عکس این عقیده را دارند و نماهای سنگی را به شکلی که امروزه در حال اجرا هستند، بی هویت می دانند. همان طور که پیش تر نیز توضیح داده شد استفاده از سنگ در طراحی نمای ساختمان ها البته اگر سنگ مورد استفاده مرغوب باشد و بصورت صحیح و استاندارد اجرا شده باشد، گزینه مناسبی است و می تواند عمر نما را تا حد زیادی تضمین کند. یک توده حرارتی بزرگ در بخش عایق بندی شده خانه می تواند نوسانات دمای روزانه را متعادل کند. و پیچ های آبکاری به رنگ استیل هر دو یه کارایی دارد و شرکت ما معمولا یکدام از اینها را استفاده میکنند. امروزه استفاده از سنگ تراورتن به دلیل تنوع در طرحها و رنگها ، جایگاه خوبی در بین انواع سنگها پیدا کرده است که می توان از آنها به عنوان سنگ سنگ استفاده کرد . Insert: این دستور برای وارد کردن یک ترسیم به عنوان یک بلوک در برنامه است.

The Secret سرامیک نمای خشک آنچه را پاسخ}

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قطعات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید