نمای سنگ Adventures

جنس انواع سنگ نما از چیست؟ زیبای خاصی در این نوع سنگ به چشم می آید. پوسته شدن ، نفوذ تیرگی ، برجا ماندن اثر کثیفی ، رشد قارچ و جلبک روی سطح آن از بزرگترین معایب آن محسوب می شود. دلیل تخریب سنگ در یخبندان این است که در زمستان آب زیادی به سنگ نفوذ کرده و با منجمد شدن آن حجم آن افزایش پیدا می کند که این باعث تخریب و سرمازدگی سنگ می گردد. آب به راحتی در آنها نفوذ نکند. استادها به منظور حداکثر جابجایی نسبی مجاز طبقات طراحی می شوند و طول آنها به اندازه ارتفاع طبقه است اما خرپاها بر اساس عرض دهانههای سازه و یا ارتفاع طبقه نمای خشک سنگ ساخته می شوند. به هیچ وجه از ملات خشک یا نسبتا سفت در نمای سنگی استفاده ننمایید. ولی در نمای خارجی ساختمان همه سنگی را نمیتوان انتخاب کرد و باید با توجه به طرح مورد نظر شما و بررسی شرایط اجرا سنگ مناسب را از بین تنوع بالای سنگ های نما برگزید. Data has ​be​en g enerated  wi​th the he᠎lp ​of behsaznama C​on​te​nt  Ge᠎nerator DEMO .

2- کیفیت سنگ یکی دیگر از موارد مهم است.

اگر حین کار، سنگ نما کم داشته باشیم پیدا کردن همان رنگ و سورت با توجه به طبیعی بودن سنگ کاری سخت است و باید در ابتدای کار این پیش بینی صورت گیرد. ما به عنوان متخصصان درزمینهٔ نصب سنگ، به شما اطمینان میدهیم که تیم ما به دلیل تجربه و مهارت طولانی، کارهای نصب سنگ نمای ساختمان را به صورت حرفهای و کارآمد انجام میدهد. سنگ تراورتن، مرمریت و گرانیت قبل از نصب باید اسکوپ شوند. 2- کیفیت سنگ یکی دیگر از موارد مهم است. سنگ نما یکی از ماندگار ترین مصالح و متریال هایی است که در نمای ساختمان به کار می رود. سنگ نمای ساختمان یکی از محصولاتی است که در نما سازی ساختمان بسیار اهمیت دارد و همانطور که همه ما می دانیم نمای بیرونی یک ساختمان همواره در دید رهگذاران و عابران پیاده قرار دارد و همگان می توانند از روی ظاهر آن نسبت به فضای داخلی یک سازه قضاوت کنند. سنگ های مرمر سنگ های بلوری شکل هستند که خاصیت عبور نور یکی از ویژگی های آن ها می باشد. ویژگی های این نوع سنگ هستند که در نمای بیرونی و داخلی مورد استفاده قرار میگیرند. خوشبختانه نمای سنگی قادر است در اغلب مواقع در برابر این دسته از آسیب های محیطی مقاومت کند. Post w᠎as cre​at ed by G SA Content Generator Demov er sion᠎.

نمای خشک نمایان

همین قیمت بالا باعث گرایش کمتر افراد به استفاده از آن در نمای سنگی شده است. سنگ های تراورتن، مرمریت، چینی و گرانیت از جمله انواع این نوع هستند که هر کدام دارای تنوع بالا در رنگ و طرح می باشند. این ترکیب شیمیایی عمدتاً گرانیتی به رنگ قرمز، صورتی، خاکستری یا سفید میدهد که دانههای تیرهرنگی در سراسر سنگ مشاهده میشود. 6. سنگ نمای استاندارد قادر است به خوبی با ملات ترکیب شده و چسبندگی مناسبی را به نمایش بگذارد. معادن با توجه به رنگ سنگ و کیفیت و با نام بودن خود در کوپ اولیه سنگ قیمت های متنوعی دارند. سنگ هایی که حتی از یک معدن و در یک زمان استخراج می شوند کیفیت های متنوعی دارند. به خاطر وجود تنوع بالایی از سنگ نما در کشور تولید آن در یک مجموعه امکان پذیر نیست. سپس کار شاسی کشی صورت میپذیرد.دومین مرحله از سنگ کاری رومی، شاسی کشی میباشد.شاسی کشی میتواند وزن نما را تا حد بالایی تحمل نماید . ابتدا بلوک را انتخاب و سپس Explode را تایپ کنید. عملیات حرارتی چوب تمام مواد مضر و رزین چوب را از بین می برد ، باکتری ها را از بین می برد و ماده ای تمیز و استریل فراهم می کند که می تواند علاوه بر نمای قسمتهای داخلی مانند پله ها ، سقف ها ، درها و پنجره ها از آن استفاده شود. This da ta has ​be​en writt en with the help of G SA C ontent G᠎enerat᠎or  D​em oversion.

انواع روش های نمای خشک

ما هر ماه اطلاعات کارشناسان خود را هم از نظر معماری و مهندسی و هم در سنگ شناسی تقویت کرده و خود را به روز میکنیم تا بتوانیم به هنگام خرید و یا حتی دادن مشاوره ای ساده به مشتریان خود اطلاعات مفیدی را از سنگ ها در اختیارشان بگذاریم. از چسب سنگ برای اتصال سنگها و قطعات بر روی هم استفاده نکنید. گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت در سبد محصولات خود انواع سنگ های نما را همراه با تصاویر و مشخصات فنی برای شما همراهان ارائه نموده است. شاید مد را برای لباس یا کفش بیشتر استفاده کنیم ولی هیچ جمله ای جز این نمیتواند مطلب را به خوبی ادا کند که، سنگ همیشه زیباست. بهتر است برای طراحی نمای ساختمان با هر کاربری از یک طراح و تیم حرفه ای کمک بگریدی تا بهترین و مناسب ترین مصالح را برای نمای ساختمان شما در نظر بگیرند و با طراحی حرفه ای ساختمان را شیک و لوکس کنند. نیروها و افرادی که در این شرکتها به محل مورد نظر اعزام میشوند کاملا حرفه ای و آموزش دیده هستند. سرامیک نما نسبت به سنگ نما از مزیت های بیشتری برخوردار است و از آنجایی که سنگ نما یک سنگ طبیعی است که تراکم آن یکدست نیست، علاوه بر آنکه احتمال رسوخ آب به درون بافت های این سنگ ها وجود دارد، احتمال شکستگی و ترک خوردگی آن در جریانات جوی به خصوص یخبندان ها بسیار زیاد است، اما سرامیک نما به دلیل تراکم بالایی که در مراحل ساخت دارد و همچنین دمای بالای پخت آن که باعث از بین رفتن آب میان بافتی و نفوذناپذیری آن در مقابل رطوبت می شود در مقابل جریانات جوی شدید مانند یخبندان ها کاملا مقاوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید