نمای مدرن بدون رانندگی خودت دیوانه

سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. دلیل فواصل کم پانل های سرامیک نما جلوگیری از شکستن در صورت انقباض و انبساط می باشد. برای نصب پنل بتن اکسپوز می توان از ملات یا از هر نوع ماده چسباننده دیگر هم استفاده نمایید و در این زمینه نیز محدودیتی وجود برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت ، چنانچه تمایل دارید بیشتر راجب انواع نصب بتن اکسپوز میتوانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید. انسان نیاز به نور و تهویه داشت و محتاج ارتباط با طبیعت و جامعه بود. وجود زنگ هشدار برای بیدار شدن در هنگام اذان و اشتراک گذاری آنلاین بخش های مختلف برنامه از دیگر نکاتی است که میتوان به آن اشاره داشت. از دیگر مزیتهای استفاده از شیشه به عنوان نما به ایجاد دیدی فوق العاده به بیرون برای ساکنان ساختمان و ظرافت در اجرا و و زیبایی و ایجاد جذابیت در کالبد شهری میتوان اشاره نمود. در صورت محکم نبودن اتصال سرامیک نما با وارد شدن کوچکترین ضربه به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما جدا می شود.

راهنمای نمای خشک.

این نوع سرامیک، مزیت های زیادی نسبت به کاشی و سرامیک های غیرپرسلانی دارد. سرامیکهای پرسلانی دوام بالایی دارند و نسبت به مصالح دیگر دارای جذب آب پایینی هستند. در صورتی که می خواهید چنین نقشه ای را در نمای مدرن ساختمان اجرا کنید، توصیه می شود ساختمان را در قالب یک حجم یکپارچه از کنار هم قرار گرفتن چند مکعب در نظر بگیرید و ترکیب آن ها را به بهترین شکل تصور کنید. سرامیک نما اغلب به صورت رنگ های یکدست بوده و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خاصی دارد. نمای سرامیک خشک به دلیل برخورداری از ویژگی هایی مانند پایداری در دمای بالا، استحکام زیاد، مقاومت بالا در برابر خوردگی و عدم جذب آب در بسیاری از پروژه های ساختمانی در دنیا به عنوان نمای اصلی توسط طراحان و معماران ساختمان در مراحل ابتدایی جهت اجرای پروژه انتخاب می گردد و در لیست اجزای بسیار مهم و استراتژیک ساختمان قرار می گیرد. به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود.

راز نمای خشک

حفظ یکپارچگی از مهم ترین اصول طراحی نماهای مدرن به شمار می رود. در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم­ ترین بخش های ساختمان سازی است. در واقع، در روش نمای خشک، به جای استفاده از ملات، برای نصب نما به ساختمان از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی استفاده می شود. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. قطعا استفاده از نمای کلاسیک در ساختمان هزینه تمام شده بالایی نسبت به نمای به سبک مدرن دارد. یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است. نمای سرامیک خشک یکی از متریال هایی می باشد با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند.

قیمت نمای خشک

از این رو مدیران تراز اول سازمان ها و موسسات علاوه بر روش های جدید تبلیغات تلاش می کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکس های ساختمان آنها به نوعی بیان کننده ی نوع فعالیت آنها باشد. از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. در روش خشک سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند. سرامیک های خشک نما عموماً از نوع سرامیک پرسلان است که به روش اکستروژن تولید می شود. شامل تحقیق، تحلیل و انضمام دانستنی در روند خلاقیت که به وسیله آن احتیاجات و منابع مشتری را به ارضا می رساند و به تولید یک فضای داخلی که هدف پروژه را ایجاد می کند می رسد. تولید سرامیک های خشک نما نمونه ای طلایی از تأثیر پیشرفت مهندسی متالورژی در مهندسی ساختمان است. در عایق های حرارتی می بایست از فوم های غیر قابل نفوذ پلی استر، پلی استایرن ضد آتش و… سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود.

 Th᠎is da᠎ta has been cre᠎ated ᠎wi th G SA Conte nt G en erat or Dem ov᠎er si on.

نصاب نمای خشک: این است کاری که حرفه ای ها انجام می دهند

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مصالح نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید