نمای مدرن بدون رانندگی خودت لوپی

نمای خشک توانسته با مجهز شدن به علوم روز، کلید حل مشکلات نما در بسیاری از ساختمانها باشد و استفاده از هر نوع مصالح با هر ابعاد و سایزی را بدون محدودیت برای مهندسین و طراحان فراهم کند. عایق حرارتی یکی از اجزا سیستم نمای خشک می­ باشد که به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی توسط چسب به زیر کار (دیوار اصلی ساختمان) متصل می­شود. نمای سرامیکی یکی دیگر از نما های پر کاربرد در ایران است که طی سال های گذشته استفاده از این نما با افزایش همراه بوده است. برای طراحی نمای ساختمان نیاز است تا با انواع متریال های مدرن، کلاسیک و روز دنیا آشنا باشید. اما امروزه در ایران رایج ترین سبک در طراحی نمای ساختمان ، نمای کلاسیک و نمای مدرن است و اصولا نمی شود یکی از دو سبک طراحی را بر دیگری ، برتر دانست. اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. This c on te nt h​as  be en c re ated ​by G​SA Content Gen​erator  نمای خشک در ایران D​emov ersion !

اجرای نما رازهایی که هیچ کس دیگری از آنها خبر ندارد

همانطور که مشخص است نمای این ویلا در قسمت جلویی یک نمای ساده و مدرن با بافت های متفاوت است در حالی که قسمت پشت نمای بسیار پیچیده تری را نشان می دهد. به شما پیشنهاد میکنیم محصولات متنوع این فروشگاه اینترنتی را ببینید و با مقایسه مشخصات کالاها خرید خود را نهایی کنید. خرید آنلاین چسب پلی اورتان یکی از بهترین روشهای خرید چسب پلی اورتان مراجعه به سایتهای اینترنتی معتبر و فروشگاههای صاحب نام است. یکی از ویژگی های مهم معماری سنتی ایران استفاده از مصالح بومی است. آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و امروزه مزایای بیشمار آن باعث شده تا همچنان طراحان از این نوع متریال در اجرای نماهای ساختمان بهره ببرند. نمای سیمان شسته یکی از پر طرفدارترین، مقاوم ترین و مستحکم ترین نماها است که در طرح ها ورنگ های مختلف قابل اجرا است. در صورتی که در روش نصب سنگ نما با ملات فضای بین دیوار و سنگ کاملاً با ملات پر میشود و سنگ به دیوار میچسبد و در صورت انقباض و انبساط سنگ، احتمال ترک خوردن و شکستن آن بسیار بالا میرود.

نصاب نمای خشک

در این روش با استفاده از پروفیل های با مقطع T از جنس آلومینیوم کلیپس ها بر روی پروفیل T عمودی قرار می گیرد و روشی با استحکام بالا و سرعت مناسب می باشد. برای اجرای عایق حرارتی بر روی نما بایستی از پشم سنگ تخته ای با دانسیته بالا استفاده شود . نوع فویلدار پشم سنگ تخته ای مناسب برای عایق بندی محیط های مرطوب است. بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. سرامیک پرچلین به خوبی در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت میکند و علاوه بر این خود استحکام بالایی دارد، با جلوگیری از نفوذ رطوبت، از کاهش مقاومت المانهای ساختمان در مقابل زنگ زدگی و نفوذ رطوبت جلوگیری میکند. استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت میکند. سنگ نما باید ویژگیهای خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی (آفتاب، باران، یخبندان و باد) و آلاینده ها دوام بیاورد. نمای مونولیت در حقیقت ترکیبی از ذرات مرمر، گرانیت، کوارتز با رنگهای کاملا طبیعی می باشد که با رزین های خاص و روان کننده ها طی فرایند های خاصی میکس می شوند.

با این وجود نباید بیش از حد مجاز از شیشه در نمای ساختمان استفاده کرد زیرا تلفات حراتی زیادتری نسبت به سایر مصالح خواهد داشت. مصالح مختلف ساختمانی ظرفیت گرمایی و حرارتی مختلفی دارند. عایق های پشم سنگ نزدیک به 44 درصد عایق های مورد استفاده در صنایع و ساختمان های مختلف تشکیل شده است. برای ساخت عایق پشم سنگ، مواد معدنی و سایر مواد خام تا حدود ۲۹۱۰ درجه فارنهایت (حدود ۱۶۰۰ درجه سانتیگراد) در کوره حرارت داده میشوند، که از طریق آن جریان هوا یا بخار دمیده میشود. از این رو پیشنهاد می کنیم از مصالحی در نمای ساختمان مسکونی استفاده نمایید که در شهر شما و یا نهایتا در استان های مجاور به راحتی قابل دسترس باشد. به همین دلیل همانطور که در بالا نیز گفته شد، بهترین انتخاب سبکی است که با بافت بومی و شهر شما انطباق بیشتری داشته باشد. برای رسیدن به این آبشار باید از شهر «جلفا» حدود 16 کیلومتر به سمت شرق بروید و در روستای «مرازاد»، وارد فرعی سمت راست شده و حدود 10 کیلومتر برانید. Th᠎is c᠎on​tent was c᠎reat ed by GSA ᠎Content ᠎Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید