نمای مدرن خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

بعد از پایان سنگ کاری ، باید 2 تا 3 روز دوغاب سفت شده پشت نما آبیاری شود . یکی از خواسته های کارفرما استفاده ی حداکثر از نور، تأمین دید و گسترش پروژه از درون به بیرون بود که موجب تعریف مجسمه وار بنایی کاملا مدرن و ساده گردیده و رنگ غالب سفید و نوارهای تیره رنگ دور آن با پنلهای براق و درخشنده ی مس امکان رؤیت گذار زندگی بنا در مرور زمان با تحول رنگ مس را به عرصه کشانده است. همچنین باید افزود که استفاده از مثلث های بزرگ در نما، پوسته را به قطعات مسطح تقسیم می کند، که خود ناشی از هندسه مختلف زمین پروژه است که در نمای پروژه نیز به شکلی ملموس و متفاوت آشکار می شود. مصالح نما، چهارچوب نگهدارنده، عایق، فضای خالی بین نما و دیواره ی اصلی و اتصالات جزو اجزای اصلی تمامی نماهای خشک می باشد. از این رو چنین عامل تعامل فضای اقامتی با شهر می باست، ظاهری دلچسب و پویا از وجه بیرون نیز داشته باشد.

نحوه نصب نمای خشک

​This art icle h᠎as be en g en erated by G᠎SA Con tent Generat or Dem​ov​ersi​on​!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

طراحی نما و معماری این ساختمان مسکونی با در نظر گرفتن معماری ایرانی و هماهنگی آن با فضای شهری بوده است. سقف در این نما فقط توسط دیواری که در کنار دیوار اصلی بالا میرود پنهان شده است. همچنین این روزها از لوورها برای ایجاد نماهای جالب استفاده میشود. بهعنوانمثال، استفاده بیش از حد بتن در سازه ساختمان در یک منطقه گرم و خشک میتواند گرمای زیادی را در فضاهای داخلی ایجاد کند درحالیکه گل و آجر به دلیل خواص خنککنندگی مفید هستند. این ساختمان مسکونی در منطقه ی ماکو در آذربایجان غربی قرار گرفته است. برخی از انواع سنگ نما تراوتن قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی را دارند و میتوان از سردترین منطقه تا گرم ترین نقطه از آن ها بهره گیری نمود. آجرهای نمای شمالی در جهت شکل دادن به شکل خمیده ورودی طراحی شده آن، با یک نگاهی دقیق تر می بینید که دهانه های شیشه ای در کنار آجرها قرار دارند که یادآوری آب جاری در ماسه ها برای ایجاد حس طبیعت محلی است.

ی تر می پردازیم .

جهت آب بندی و آب گریزی کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان که جذب آب دارند، از جمله نمای سیمانی، چوبی (ترمو وود)، آجری و به عنوان عایق ضد آب چوب های خام رنگ نشده استفاه می شود. یکی از ویژگی های این پنل ها که آن ها را از سایر متریال ها جدا می سازد، تنوع رنگی گسترده و منحصر به فرد آن هاست که به شما این امکان را می دهد که قادر به انتخاب رنگ مورد نظر خود از میان طیف وسیع در دسترس باشید. متریال به کار رفته در نمای ساختمان سنگ و آجر می باشد. یکی از دلایل آن این است که در سال های اخیر آجر یکی از ارزان ترین متریال در به خاطر نوسازی شهر مشهد به حساب می آید. متریال اصلی برای پوشش نمای این بازارچه آجر می باشد. هر کجا که یک دید مناسب وجود دارد، ستون های آجر از یکدیگر فاصله می گیرند و دیدگاه جذاب را شکل می دهند. همانطور که گفته شد در اینجا به مراحل اجرای شاسی کشی نمای تر می پردازیم . سازندگان و تولیدکنندگان مسکن آزاد بهدلیل اینکه بهدنبال فروش سریع و بازگشت سرمایه خود هستند، سعی در هر چه بیشتر مطرح کردن خود در محله مسکونی و نمایشی متمایز از بنای خود دارند و به همین دلیل یکی از دلایل عمده ناهماهنگی نمای ساختمانها در سطح شهر هستند. Da ta w​as c​re at​ed with behsaznama Content  Generat or Dem over​sion!

انواع روش های نمای خشک

نور و سایه نقش مهمی در نماهای صفحهنمایش دارند که در خانههای امروزی بسیار رایج است. طراحی تراس های سبز به همراه بام سبز از نقاط قوت این پروژه به حساب می آیند و موجب خلق نمای پویا شده است. هر نمای مدرن دارای جلوهای هوشمند، ساده، مینیمالیستی و چشمگیر می باشد. این نیاز باعث میشود نماهای مدرن دارای پنجرهها و بازشوهای وسیعی باشند که معمولاً با شیشه پوشانده میشوند. طراحی این مجموعه ملهم از طرح کوشک باغ های ایرانی بود که دارای نمایی مدرن است. رویکرد اتخاذ شده، رویکردی است عینی و پدیدارشناختی. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. طراحی نمای ساختمان کامپوزیت بر مبنای استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیوم صورت می گیرد. از نظر اتصالات نیز میتوان انواع نمای خشک ساختمان را به دو دسته مشهود و نامشهود تقسیم کرد.

روش اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سنگ نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید