نمای مدرن نکته: تکانش بده

موادي اسيدي و بازي، شويندهها و رنگها، ثبات اين نما را مختل نميكنند. جداره پروژه به فیلتر تبدیل شد که ارتباط با ناموزونی های بیرون خانه را به حداقل میرساند و در صورت تمایل بخشی از این فیلتر باز یا بسته می شد. ظاهری طبیعی به خانه می­دهد و با محیط طبیعی خود به زیبایی تطبیق پیدا می­کند. سراميك پرسلاني به علت داشتن سوراخهايي در ظاهر خود خاصيت عايقبندي بيشتري دارد. تنها مشکل نمای سرامیکی عدم پیوستگی سرامیک در نما است که با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. از جمله مشکلاتی که در استفاده از نمای کامپوزیت وجود دارد، از بین رفتن لاستیک های بین ورقه های کامپوزیت می باشد که باعث نشت آب در داخل نمای ساختمان میشود؛ از طرفی ورود آب به زیر کامپوزیت ها و ورود آن به بتن ها و مصالح به کار رفته در زیر سازی ساختمان، موجب کاهش مقاومت ساختمان میشود. سپس قيمت دقيق آن مشخص ميگردد.

قطعات نمای خشک

 A᠎rticle has be en creat​ed  wi᠎th the help of behsaznama C᠎ontent Ge nera​to r DEMO.

دتایل اجرای نمای خشک

اين وضعيت باعث كاهش وزن نما ميگردد. نماي سراميك خشك پرسلاني از نمونه نماهايي است كه براي دوپوسته كردن ساختمان و بالابردن ايمني ساختمان، ايجاد عايقبندي، مانند عايق صوتي، حرارتي و برودتي، كاهش وزن ساختمان و كاهش مصرف مصالح سنتي و سنگين مانند گچ و سيمان و ملات مورد استفاده قرار ميگيرد. براکتها روي اسلب ها قرار گرفته و به اصطلاح پیچ و رول پلاك میشوند. بازشوها: سطحی از نما که قابلیت عبور نور یا هوا را دارند، قابل باز و بستهشدن هستند و به منظور تامین نور یا تهویه ایجاد میشوند. در واقع پروفیلها طبق نقشه به صورت افقی و عمودی جوشکاری میشوند. وجود همين سوراخها در بدنه سراميك درصد قابل توجهي از حجم و وزن نما را ميگيرد. شما می توانید به ازای جرم ۰٫۰۷۸ کیلوگرم مساحت ۱ متر مربع را رنگ آمیزی کنید. برای دریافت مشاوره فنی و تخصصی کافیست از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید و یا اینکه با شماره ۴۵۳۰۶- ۰۲۱ تماس بگیرید.

فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه نمای مدرن افزایش دهید

بعد از اینکه مواد کاملا خشک شد، در اندازه و ابعاد دلخواه برش زده می شود. اجازه دهید قبل از اینکه شروع به توضیحات تخصصی تری نمایید کمی در خصوص نما در ساختمان اطلاعات کسب کنیم. مهمترین مرحله در تکامل سیستم های اجرایی نما در آغاز قرن نوزدهم بود. جدایی سازه از قرن نوزدهم و متعاقب آن سازه های بتونی قرن بیستم منجر به پیشرفت های چشمگیر در تکامل سیستم های ساخت و ساز و طراحی شد. دفتر مهندسي كانسپت با عرضه دو نمونه آن از پيشگمان اين صنعت به شمار ميرود. حدوداً ۸ روش توط متخصصان و مهندسان اين نما در دفتر مهندسي كانسپت انجامپذير است. اين تحول و پديداري جديد، نمونه آشكار تأثير پيشرفت مهندسي متالوژي در عرصه عمران و ساختمانسازي است. اصول طراحی نمای مدرن در بازسازی منزل پیرو قوانین و ضوابط مدرن است . این ساختمان مدرن در تهران قرار دارد. ملات نباید بعد از اولین گیرش مورد استفاده قرار گیرد. از آن جا که این متریال به صورت پنل مورد استفاده قرار می گیرد، به اجرای نما سرعت بخشیده و نتیجه تمیزتری نیز ارائه خواهد داد. از آنجا که ابعاد این لایه هوا ست که گردش درست هوا و پدیده دودکش ( بالا رفتن هواي گرم ) را تضمین میکند لذا اندازه آن مهم می باشد. This po᠎st has been creat ed  with the  he lp  of GS A  Cont᠎en​t ​Genera​tor DEMO !

روش نصب و اجراي سراميك خشك پرسلاني Ventilated system ميباشد كه هوا در پشت آن در جريان است. به اين دليل به آن نماي خشك اطلاق ميشود كه ميزان جذب رطوبت اين نما كمتر از يك درصد ميباشد. بنابراين جذب پايين رطوبت در برابر يخبندان بسيار حائز اهميت ميباشد و سازه را در برابر رطوبت و سرما مقاوم ميكند. همچنین جذب مخاطبان فراوان برای گسترش این جوامع مجازی و استفاده از وب سرور مناسب که سرعت بارگذاری صفحه را در زمان های پر ترافیک پایین نیاورد از مسائل مهم بعدی این نکات می باشد. نماي سراميك خشك پرسلاني در دو نمونه سوراخدار و توپر توليد و عرضه ميگردد. اين نوع سراميك به شيوه اكستروژن کرتین وال توليد ميگردد. سراميك خشك نماي پرسلاني، به دليل تنوع توليد آن و استفاده از دستگاههاي پيشرفته، كه موجب ورقهنمودن سراميك به ضخامت يك سانتيمتر ميگردد، باعث تنوع و پيشرفت در نما گرديده است. و دیوار بیرونی را تا بالاترین نقطه ای که تحمل آن را احاطه کرده است. با توجه به قیمت بالای سنگ و وزن زیاد آن، استفاده از سرامیک در نمای ساختمان رواج پیدا کرده است. نمای سرامیکی مشکل وزن سنگ را حل کرده است. همچنین انواع نمای خشک را بایکدیگر بررسی میکنیم. گذشته منجر به توسعه انواع نمای ساختمان ، چه در سیستمهای مورد استفاده و چه در مواد استفاده شد.

دیدگاهتان را بنویسید