نمای کامپوزیت آزمایش: خوب یا بد؟

پس وقتی که طراحی و اجرای نمای ساختمان را نامرتبط با تاریخ و فرهنگ باشد حتما به زیبایی و فرهنگ ان منطقه و شهر بخصوص کرج لطمه می زند. قبل از اجراینمای کامپوزیت باید زیرسازی کامپوزیت به درستی با شاسی کشی یا زیرسازیآلومینیوم روی دیوار مورد نظر انجام می شود. همان طور که می دانید نمای ساختمان مثل نقاشی می باشد که می توان سبک و المان های مختلفی در نما طراحی و اجرا کنیم به همین خاطر حتما قبل از انجام کار بودجه کارفرما در طراحی و اجرای نمای ساختمان در نظر بگیریم و پس شرکت های ساختمانی در انجام طراحی نما ساختمان باید با بودجه کارفرما در کرج هماهنگ باشد. تعویض آن کار بسیار دشواری است و تخریب یک نمای رومی بسیار هزینه بر است ، بنابر این اگر فکر می کنید نمای محل مورد نظر شما باید با تغییر دکوراسیون تغییر یابد انتخاب عاقلانه ای خواهد بود. استفاده نابجای ورق کامپوزیت آلومینیوم هم می تواند خسازت مالی و هم جانی در بر داشته باشد. خب چیزی که خیلی واضح هست وزن بسیار کم آن در ابتدا نظرها را به خودش جلب می کند و سپس سرعت اجرای آن مخصوصا در زیر سقف ها قطعا در مقایسه با سنگ ما نمی توانیم نمای کامپوزیت آلومینیوم را از نظر مقاوم بودن در برابر ضربه مقایسه کنیم.

اجراي نماي كامپوزيت

طراحی و اجرای نما اصول کلی مختلف دارد : ۱-نورپردازی: با نورپردازی مناسب نمای ساختمان می توان شب زیبا و تاثیر گذار را ایجاد کرد در نما بیرونی ساختمان نورپردازی برای زیبایی خیلی اهمیت دارد ۲- پویایی در نما ساختمان : با ایجاد تغییر و ترکیب در ابعاد مختلف ساختمان در کرج و استفاده کردن از طراحی و المان های مختلف میتوان پویایی در نمای بیرونی ساختمان کرج ایجاد کرد.۳- سادگی و خوانایی نمای ساختمان: سادگی و عدم تنوع زیاد نمای ساختمان در کرج که حتما شرکت های ساختمانی از ایجاد تنوع زیاد و پیچیدگی در طراحی و اجرای نمای مینرال در کرج جلوگیری کنند. جرم پذیری : ( جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کوره بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.البته نمونه ورقهای با فناوری نانو ضد گرد و غبار هستند. A rticle was gen er​ated with the  help of behsaznama Content Generato r DE MO.

به طور کلی در طراحی نما در کرج استفاده از تنوع رنگ و بافت خیلی مهم می باشد. همه چیز به نوع مصالحی که انتخاب می کنیم و همچنین به اندازه سطح دیواری که نما را روی آن اجرا می کنیم بستگی دارد. بستگی دارد . با این شرایط قیمت دادن برای نمای کامپوزیت آلومینیوم بدون در نظر گرفتن موارد فوق نمی تواند دقیق باشد. ۲-طراحی و اجرای نمای ساختمان ویلایی: وجود ویلاها در مکان های که شرایط اقلیمی اب و هوای مختلف دارد باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان حتما این مورد لحاظ شود چون سبک طراحی بیشتر بخوانید مختلف را دارد. ۴- طراحی و اجرای نمای برج: چون این نوع ساختمان های خیلی بلند و بزرگ است باید ایده ای در طراحی و اجرای نمای ساختمان اجرا کرد که با گذشت چند سال از ان نمای ان خسته کننده برای افراد نباشد همچنین نمای برج نباید باعث ایجاد الودگی نیز شود. یکی از پر استفاده ترین متریال ها در ساختمان های بزرگ آلومینیوم کامپوزیت است که به دلیل مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوایی و آلودگی و همچنین با دوام بودن و امکانات مناسب به نسبت قیمت در ساختمان های شهری و برج های بلند استفاده می شود.

هرچه در مورد نمای کامپوزیت به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

به همین علت مسئولین شهری برای نمای ساختمان قوانین پیچیده ای متنوع تعریف کردند تا ناظر ان ساختمان از نظر ایمنی و هماهنگ بودن ان ساختمان با فضای شهری ان منطقه شهر کرج اهمیت زیادی دهند. ترکیب این نوع متریال با متریاهای دیگر ساختمانی ویژگیهای منحصربه فردی را برای ساختمان شما به ارمغان میآورد. در واقع هسته مرکزی شامل عناصر ضد آتش بوده که سبب میشود این ترکیب به سختی آتش بگیرد. 4. جرم پذیری : ( جرم پذیری نمای کامپوزیت آلومینیوم نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کوره بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.البته نمونه ورقهای با فناوری نانو ضد گرد و غبار هستند. انتخاب رنگ مناسب میتواند معایب نمای ساختمان شما را بپوشاند و یا برعکس اگر اشتباه انتخاب کنید می تواند نظرها را به سمت معایب ساختمان شما جلب کند متاسفانه و هر عابری که رد می شود مهندس ناظر می شود … ورقهای کامپوزیت با توجه به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایهها، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی تنوع وسیعی دارد که هر کدام از انواع آن کیفیت و کاربرد معینی را دارا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید