نمای کامپوزیت برای درآمد

کامپوزیت ای پی اس ( IPS ) یک کامپوزیت درجه یک محسوب می شود و هزینه هر واحد آن 3.000.000 تومان است که 1 سال گارانتی شامل آن می شود. همانطور که گفته شد آلومینیوم ماده ای بسیار انعطاف پذیر است که می توان برخی عملیات ها از جمله برشکاری و سوراخ کاری را بر روی آن انجام داد. این طرح به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد در مقابل برخی عوامل تغییر رنگ و شکل نخواهد داد. با وجود این واقعیت که مواد سبکتر اغلب ضعیفتر از مواد سنگینتر هستند، اما پانلهای کامپوزیت فوق العاده محکم و مقاوم در برابر ضربه هستند. اما امروزه با ورود نمای کامپوزیت با طرح سنگی به عرصه نماهای ساختمانی جایگزین نماهای سنتی شده اند. همچنین حمل و نقل و نصب این نماها نسبت به نماهای دیگر بسیار راحت و آسان می باشد. در مقابل سرعت نصب و هزینه اجرائی کمتر از مزایای این روش می باشد.  Th᠎is article has been writt en by behsaznama C on​te᠎nt᠎ Gen er᠎at᠎or D em᠎oversion!

نماي كامپوزيت مدرن ترين

از مزایای استفاده از این نما می توان به عدم تغییر رنگ و رطوبت اشاره کرد. همچنین این ماده در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم است. ساختار به کار رفته در ورق های کامپوزیت به این صورت است که این ورق ها دارای قابلیت آکوستیک و عایق صوتی می باشند. در طراحی و ساخت این پانل ها از یک هسته پی اتیلن و دو لایه ورق آلومینیومی که به روش آنودایز خش دار شده اند استفاده شده است. همانطور که میدانید برای انجام هر پروژه لازم است که دو طرف معامله برای سندیت خواستهها و گفتههایشان و پیشبرد کار به صورت کاملا قانونی، قراردادی را ایجاد و منعقد کنند. پانل های آلومینیوم که برای نمای ساختمان استفاده می شود با توجه به نوع نما طراحی و ساخته می شود از این رو محدودیتی در شکل پذیری آن ها وجود ندارد. در هنگام نصب و اجرای ورق های کامپوزیت فضایی خالی در پشت نما ایجاد می شود که قابلیت صوتی کامپوزیت را افزایش می دهد. در مورد معایب ورق کامپوزیت باید بدانید که این ورق ها معایب زیادی ندارند و نمی توان برای آنها معایب خاصی را بیان کرد. ​Th​is post h᠎as ​been cre᠎ated by behsaznama C on᠎te​nt Gen᠎er ator D᠎emover᠎si on!

اجرای این روش می تواند با معایبی همراه باشد.

به عبارت دیگر، آنها به هر مایع مقاوم هستند، در حالی که شما نمی توانید این ویژگی را در HPL یا سنگ پیدا کنید. در ساخت و طراحی این نما از رنگ های با کیفیت و مقاومی استفاده می شود که در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی را به همراه دارند. در واقع می توان گفت وزن این ورقه ها در اجرای نما رابطه مستقیمی دارد و سرعت اجرای کار بسیار سریع تر از دیگر نما های ساختمانی می باشد. وزن استاندارد ورق های کامپوزیت بین 5 تا 8 کیلو گرم در هر متر مربع می باشد که به نسبت متریال های ساختمانی همچون سنگ، سیمان و آجر بسیار کمتر است. این نما مانند سایر نماهای ساختمانی دیگر مدل و طرح های متنوعی را به همراه دارد. اکنون نماسازی محدود به این موارد نبوده و پیشرفت کرده و یکی از این نماهای پر کاربرد در ساختمانهای مدرن، نمای آلومینیومی میباشد. اجرای این روش می تواند با معایبی همراه باشد. همانطور که گفته شد ورق های کامپوزیت دارای وزن بسیار سبک و مناسبی هستند از این رو اجرای این نما بر روی ساختمان سریع و آسان صورت می گیرد.

بدون شک وزن بسیار سبک آن می باشد.

به طور کلی می توان گفت استفاده از این نما در ساختمان ها به ایمنی بیشتر ساختمان کمک خواهد کرد. در این مطلب از سایت راسا کامپوزیت با مزایای استفاده از نمای کامپوزیت به طور کامل آشنا شدید. یکی از بهترین مزایای استفاده از نمای کامپوزیت بدون شک وزن بسیار سبک آن می باشد. یکی از بهترین مزایای استفاده از نمای کامپوزیت بدون شک تنوع بالای رنگ این نما می باشد. با استفاده از این نما بدون شک نمای ساختمان فوق العاده جذابی را خواهید داشت. زیبایی و تنوع رنگ این نما باعث شده استفاده از آن روز به روز بیشتر شود. 4. در طراحی نما کامپوزیت، سعی کنید از طرحهای ایرانی و اسلامی نیز استفاده کنید؛ این موضوع شکوه و زیبایی ساختمانهای شما را چندین برابر افزایش خواهد داد. از مزایای استفاده از نمای کامپوزیت در مناطقی همراه با بارش زیاد برف و باران قابلیت ایجاد آب بندی این نما می باشد. آب بندی نمای کامپوزیت با استفاده از سه روش انجام می شود.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما.

دیدگاهتان را بنویسید