نمای کامپوزیت برای کسب و کار: اصول برای شکستگی ساخته شده اند.

در برابر آتش سوزی مقاومت زیادی دارد.قابل شست و شو می باشد.پنل های آلومینیومی خیلی آسان و سریع نصب می شوند و قابلیت جابه جایی دارد و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعویض است.قابلیت اجرایی برای تاسیسات تو کار مانند لامپ ها و چراغ ها و… وزنی که ورق های کامپوزیت دارند بین 5 – 8 کیلوگرم در هر مترمربع می باشد که در مقایسه با مصالح دیگری که برای نمای ساختمان به کار برده می شود مانند سنگ، شیشه، آجر و… از دیگر معایب نمای ترموود میتوان به هزینه بالای استفاده از این نما در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی اشاره کرد. از دیگر مزیت های این روش عایق بودن در برابر سرما و گرما و مقاومت بالای آن در برابر زلزله میباشد و با توجه به ریلی بودن پانل ها ، امکان تعویض بعد از نصب هم ، برای مجری نمای کامپوزیت مقدور هست . طراحی نمای مدرن کامپوزیت از نظر وزنی بسیار سبک بوده و از دیگر ویژگی های این متریال میتوان به مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی اشاره کرد و حتی آتش نمی تواند قسمت های بالاتر به راحتی سرایت کند. یکی از معایب روش هنگ ، هزینه بالای تمام شده آن میباشد .

نمای کامپوزیت خانه

This artic​le w​as do ne by behsaznama C ontent Gener ator D​em​ov ersion !

قیمت نمای کامپوزیت ساختمان

بیشتر از این روش ، در طرح های قوس دار که قابلیت استفاده از کاست کردن پانل ها نیست استفاده میشود.امکان تعویض ورق کامپوزیت بعد از نصب هم در این روش وجود دارد و از مزیت های این روش سرعت بسیار بالای نصب ورق کامپوزیت است. بعد از گذر زمان سنگ کیفیتش را از دست نمی دهد و به دلیل صیقلی بودن سطح آن هیچ گرد وغباری بر آن نمی نشیند. هزینه نصب و خرید این پنل ها تقریبا گران تمام می شود و استفاده از آن برای همگان مقدور نیست. قیمت تمام شده اجرای این سیستم کمتر است.روش نصب و مونتاژ این سیستم ساده تر است. در این روش اجرت نصب کمتر ولی هزینه نبشی یا خشاب ها به قیمت تمام شده اضافه میشود. از همینرو قیمت تمام شده این محصول کمی بیشتر میباشد. معمولا افرادی که سابقه کار بالایی دارند آنالیز واقعی تری از قیمت ها دارند و به جزئیات و مقدار زمان کار و هزینه های ناشی از وضعیت پروژه اشراف دارند، لذا همیشه قیمت بالا نشانه سود بیشتر نیست و میتواند در کیفیت اجرا موثر باشد. قیمت اجرای هرمتر مربع نمای کامپوزیت چقدر است؟ داراست.در صورت اجرای صحیح پنل ها به علت محبوس شدن هوا در پشت ورق ها عایق حرارتی خوبی محسوب می شود.

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

فضای خالی پشت ورق های کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک می شود که عایق صوتی خوبی محسوب می گردد.پنل های کامپوزیت از شکل پذیری بالایی برخوردار هستند و به وسیله ابزار مخصوصی که دارند می توان آنها را تا زوایای 135 درجه شکل داد.ورق های کامپوزیت از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است.این ورق ها به خاطر پوشش رنگ PVDF مقاومت فوق العاده ای در برابر اشعه ماورای بنفش، مواد اسیدی و قلیایی و نور خورشید دارند. در گوشههای پنلهای کامپوزیت از نبشیهای L و در وسط پانل کامپوزیت از نبشیهای H شکل استفاده میکنند و در کنجهای دیوار از نبشیهای V شکل استفاده میکنند، که نقش درزگیر را نیز ایفا میکنند. ابتدا نبشیهای آهنی را به پروفیلهای آهنی متصل میکنند و روی این نبشیها آهنی، نبشیهای آلومینومی را کار میگذارند، و بعد اتصال براکت آلومینیومی (ناودانی) به پروفیل آهنی انجام میشود.در واقع نبشیهای آلومینیومی نقش نگهدارندهی براکتهای آلومینیومی و براکت ها نقش نگهدارندهی پانلهای کامپوزیت هستند.از مزیت های این روش ، درزبندی مکانیکال که نیازی به استفاده از لاستیک و چسب سیلیکوم نمیباشد.

در 15 دقیقه، حقیقت نمای کامپوزیت ساختمان را به شما خواهم گفت

پانلهای آلومینیومی به صورت ریلی ( براکتهای آلومینیومی یا ناودانی ) کنار هم قرار میگیرند و بعد از اینکه ورق کامپوزیت برش و خم داده شدند بر روی این براکت ها قرار میگیرند این ریلها قابلیت رگلاژ را نیز دارند. پنلهای کامپوزیت دارای طرحها و رنگهای متنوعی هستند و تمامی سلایق را در بر میگیرند. در روش فیکس می توان از دو نوع زیرسازی آلومینیومی و آهنی بهره گرفت . که به دو صورت ساده و طرحدار اجرا می شود. هر چه ورق آلومینیوم دو طرف ضخیم تر، هسته مرکزی نازکتر میشود به گونه ای که در مجموع قطر اصلی ورق کامپوزیت ۴ میلیمتر شود. هسته ی آن از پلی اتیلن با وزن کم، رنگ ضد باکتری و ضد مطالب بشتر آلاینده است. در این مطلب در مورد متریال و مواد به کار رفته در کامپوزیت و معایب و مزایای آن می خوانید. ورقههای آلومینیومی در نمای کامپوزیت ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند که کاربردهای فراوانی را دارند. هر چه در طراحی نما هزینه ی بیشتر و دقت اجرای بیشتری داشته باشید حتما فروش بیشتری نیز خواهید داشت. از کاربرد های نمای آلومینیومی می توان به نما کامپوزیت مغازه، ویلا و ساختمان مسکونی، سقف کاذب، طراحی نمای مجتمع های تجاری، جداکننده و پارتیشن، مترو و فرودگاه ها، ساخت مخازن، ایجاد روکش های فلزی با پارتیشن های خارجی و داخلی، نشانه ها و پوشش های ماشین، بازسازی نمای ساختمان ها، بازسازی نماهای فرسوده، دیواره های تونل، طراحی دکوراسیون داخلی و…

C᠎on​tent has ᠎been created  wi th behsaznama​ C᠎on᠎tent G en᠎erator D emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید