نمای کامپوزیت – خیلی آسان حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

به این صورت که ابتدا زیرساز فلزی مطابق نقشه و طرح و حجم و فرم طراحی شده به کمک رول بولت و پلیتهای مخصوص به اسکلت بتنی یا با جوشکاری مستقیم به اسکلت فلزی متصل میشوند. در تکنیک کار در ارتفاع یا همان راپل سهولت در نظافت را برای ساختمانها و برجها به ارمغان آورده است . کامپوزیت در گروه نماهای صیقلی قرار دارد . همچنین کامپوزیت مستقیم روی دیوار قرار نمیگیرند بلکه نخست سازههای آلومینیومی به دیوار وصل و سپس نمای کامپوزیت روی آنها قرار داده میشوند. در صورت عدم شستشوی نمای کامپوزیت این نوع نما در طولانی مدت ،جرم و رسوب ناشی از آلودگی و گرد و غبار و همچنین خط و خش های ناشی از برف و تگرگ پیدا کرده، که با شستشو با واترجت هم از بین نمی رود. به علت استفاده از مواد نانو در ساخت این پانل ها، جذب آلودگی آنها بسیار کم است و به نوعی خود راپاکسازی می کنند؛ بنابراین استفاده از آنها سبب حذف هزینه تمیزکاری نما می شود. نمای کامپوزیت با قرار گرفتن به مدت طولانی در مجاورت نور خورشید دچار رنگ پریدگی می شود و از سوی دیگر به دلیل جذب آلودگی و جرم توسط کامپوزیت، نما بسیار کثیف و زشت می شود که در این صورت باید به شستشوی نمای کامپوزیت پرداخت . This content was ᠎done  by behsaznama Content  Gene ra to᠎r DEMO.

آنچه بهترین است از معلمان خود درباره نمای کامپوزیت درخواست داشته باشید

پلاستیک نسوز به کار رفته در آن دارای دو عنصر مقاوم به آتش به نام هیدروکسید آلومینیوم و هیدروکسید منگنز با خلوصی بین 88 تا 90 درصد بوده که به آلومکس A2 معروف هستند و کند کننده سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه نانومتری در مرکز پانل هستند. این کاربرد و مزایا موجب می شوند که نمای کامپوزیت نسبت به سایر نماها از محبوبیت بالاتری برخوردار باشد. از مهم ترین عواملی که میتواند بر قیمت نمای کامپوزیت تاثیر گذار باشد قیمت روز آهن می باشد زیرا از آن در زیر سازی نمای کامپوزیت استفاده می گردد. هشدار در شستشوی نمای کامپوزیت : در این نوع شستشو از نما نباید از برس و یا اسکاچ یا سیم و مواد شوینده اسیدی استفاده کرد . روش تسمه ای: در این روش، تسمه یا ناودانی ای از خود ورق کامپوزیت در شیار و بین ورق ها قرار می گیرد و با چسب پلی اورتان چسبانده می شود. یکی از مهمترین جنبه های هر پروژه ساختمانی، نگاه بیرونی است که می تواند توجه مشتریان، مهمانان یا حتی خود را جلب کند. نکتهای مهم حین نصب نمای کامپوزیت، زیرسازی یا شاسیکشی فلزی و توجه به روش متصل کردن آن در ساختمانهای ساختار فلزی و بتنی است که حتماً باید به درستی و مطابق استاندارد انجام شود.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیتدارای انعطاف پذیری بالایی است از این رو امکان اجرای طرح و نقش های مختلف رافراهم می کند و همچنین تنوع رنگی در ورق های کامپوزیت موجب شده است که این متریالدر ساخت نمای مغازه جایگاه ویژه ای پیدا کند. آببندی کردن نما : یکی از مزایای نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن است به شکلی که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می گردند. علاوه بر اهمیت پاکیزگی نما، با شستشوی مداوم نما توسط دستگاه واترجت با فشار آب ۲۰۰ بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها ،گردو غبار، چربی ها ،فضولات پرندگان که دارای خاصیت اسیدی میباشد ، به مرور زمان نما را از بین می برد ،آگهی های تبلیغاتی ،رویش گیاهان جلوگیری به عمل می آید. نسبت به تغییرات آب و هوایی شکل خود را حفظ می کند در مناطق گرمسیری از نوع ورق الومینیوم مرطوب آن استفاده میشود. در فرم و شکل ساختمان هایی که در نما اجرا میشود نمای کامپوزیت بصورت فراوان به چشم میخورد که با شاسی کشی در نما و بعد از نصب کامپوزیت اجرا شده و شکل و نمای متفاوت و رنگی به نما میدهد و در مناطق جوی متفاوت ماندگاری و ظاهر خود را حفظ می نماید .

اگر در مورد طراحی نمای کامپوزیت تازه کار هستید، اینجا برای شما عالی است. در مطالب قبلی شما را با عوامل موثر بر قیمت نمای کامپوزیت آشنا کردیم. دلیل استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان زیبایی و سبک بودن و تنوع رنگ آن نسبت به نما های شیشه ای ، سنگی است به ، همین دلیل برای اکثر افراد جذاب و محبوب است . شیوه H , نما L یک روش غیر استاندارد بوده و توسط اکثر افراد انجام نمیشود و پیشنهاد میشود که از آن در نمای بیرونی ساختمان استفاده نگردد. جهت نصب ورقها باید نقشهای از قبل طراحی شده شده باشد که شامل ابعاد، فرم و مکان هر کدام از ورقهها و غیره را شامل میشود و با توجه به نقشه باید برش خورده و در محل گذاشته شود. بدانید که نزدیکترین محل آتش سوزی، پله های آتش نشانی و تجهیزات اطفا حریق در کف شما قرار دارد. بر روي پروفيل آلومينيومي در محل خود نصب و اجرا ميگردند. شستشوی نمای کامپوزیت مستلزم استفاده از شوینده های نانو برای ماندگاری بیشتر و حفاظت از شفافیت اولیه خود کامپوزیت می باشد . تیم مجرب ارتفاع نوردان ایران در در زمینه ی رزین کاری نمای ساختمان ، پیچ و رولپلاک سنگ نما ، سنگسابی ساختمان ، نانو نمای ساختمان ، سندبلاست و…

دیدگاهتان را بنویسید