نمای کامپوزیت راهبردها آشکار شد

ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش Nano -PVDF ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش Nano -PVDF پاسخی برای مشکل مشتریان در شهرهای بزرگ است.چسبیدن ذرات غبار بر روی نمای ساختمان که نمای ساختمان های مدرن را پس از مدتی تیره و چرک می کند، تبدیل به یک مشکل بر روی همه نماهای خارجی شده است. حال این مشکل با پوشش جادویی Nano -PVDF تا حد زیادی مرتفع گردیده است. این نما پوشش اصلی کار شده در نمای ساختمان بوده و از ورق های آلومینیومی در ابعاد و اندازه ی مشخص تولید و اجرا میشوند. ورق کامپوزیت از پلی اتیلن با وزن بسیار کم به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند که می تواند وزن پانل را تا حد زیادی کاهش دهد. کامپوزیت های نمای ساختمان به آن دسته از متریال هایی که با استفاده از مواد پلی اتیلن و لایه های نازک آلومینیومی ترکیب شده و تشکیل محصولی به اسم ورق کامپوزیت می دهند. استفاده از ورق های کامپوزیت در نمای اکثر ساختمان های امروزی به دلیل قیمت ارزان و روش نصب راحتر بسیار مورد توجه می باشد. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است.

نمای کامپوزیت مغازه

باید بدانیم که این کار آیا ضرری هم دارد یا نه؟ نمای کامپوزیت ACP نمایی است که بخش رویت آن از ورق به ضخامت ۵ یا ۴ میلی متر که از دولایه ورق آلومینیوم که با عایق پلی اورتان به هم متصل هستند ودر مجموع ضخامت ۵ یا ۴ میلی متر را تشکیل می دهند ، تشکیل یافته که لایه بیرونی با رنگ های مختلف و مقاوم در برابر شرایط جوی از قبیل بارانهای اسیدی تولید می گردند. کامپوزیت هایی که در طرح سنگ ساخته می شوند نیز از تنوع بسیار زیادی برخودار می باشد که برخی از آنها به سنگ مرمر و برخی دیگر به طرح هایی با رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه می شوند. قابلیت خودشویی، میزان گرد و غبار بر روی سطح نما کمتر از پوشش های دیگر بوده و با ریختن آب و یا بارش باران ذرات غبار تا حدود زیادی پاک می شوند. مثلا اگر ورق کامپوزیت آلکوباند بخواهد در حال حاضر وارد و به فروش برسید شاید قیمتی حدود ۶۰۰٫۰۰۰ تومان داشته باشد و برای مصرف کننده نما با احتساب هزینههای اجرا و مصالح حدود ۸۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع نما محاسبه گردد.

معایب نمای کامپوزیت

ورق آلومینیومی کامپوزیت چیست؟ البته این نوع کامپوزیت تشابه بسیار زیادی به لمینت سرامیکی هم دارد. معمولاً در شهرهایی که در معرض آلایندههای موجود در هوا و یا گرد و غبار قرار دارند، از این ورقها استفاده میشود؛ زیرا علاوه بر دارا بودن دوام و استحکام بالا، خاصیت خود تمیزکنی نیز دارند، بنابراین همواره ظاهر آنها زیبا و جذاب است. شرکت آلوفام فارس درسال 2005 فعالیت خود را در استان فارس و در زمینه خدمات ساختمانی آغاز نمود. کامپوزیت در صنعت ساختمان که به کامپوزیت تزئینی معروف است برای اولین بار در کشور آلمان توسط یک شرکت آلمانی به نام Alusingen به کار گرفته شده است و به دلیل نداشتن محدودیت در طرح و اجرا با استقبال شدیدی در دنیا روبرو شد. در سال های اخیر، آلومینیوم به یک انتخاب رو به رشد برای نمای ساختمان تبدیل شده است. این نوع از کامپوزیت از یک هسته مرکزی تشکیل شده که در برابر آتش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. به خاطر خاصیت Self -Cleaning(خود شویی) این پوشش جدید هر روز محبوبیت بیشتری در بازار پیدا می کند. این کار در اتاقهای خالی از گرد و غبار انجام می شود که باعث می شود کیفیت روکش و ظاهر آن حفظ شود بعلاوه عملیات دقیق در کوره ها، کیفیت روکش ها از نظر انعطاف پذیری و مقاومت در برابر آتش تضمین می نماید. Conte nt has been gener​at᠎ed ​with behsaznama C​on​tent Gen᠎erator ​DEMO​!

علاوه بر این، در صورت آسیب دیدن نما در اثر حوادث پیش بینی نشده، تنها چیزی که لازم است تعویض یک پانل است و نه کل نما. ۴. پایداری و مقاومت خوب در مقابل شرایط آب وهوایی مختلف و از دست ندادن رنگ و کیفیت به مرور زمان باعث انتخاب بیشتر این نوع نما توسط سازندگان و طراحان شده است. پوشش رنگ ورقه رزین از نوع استرپلی استر است. کامپوزیت یک ماده ای است که نه تنها در صنعت ساختمان بلکه در صنعت پتروشیمی و حمل و نقل (اتومبیل، کشتی و هواپیما) نیز کاربرد دارد. با این حال، برخی از دولت ها اجازه می دهند پلی استایرن برای یک یا دو ساختمان طبقه که در آن خطر کمتر است. این ورق ها شامل طرح¬های متنوع و گوناگونی از انواع سنگ است که بسیار در نمای ساختمان ها به کار می رود و در تولید آنها از 3 لایه پوشش رنگی لمینیت شده بروی سطح آلومینیوم استفاده می شود. در کاربرد علمی ، این نما همانند شیشه دو جداره از دو لایه ورق ۵ یا ۴ میلی متر اجراء می گردد و کاملا حالت سیلد را خواهد داشت ، با آنکه در کشورمان بخاطر صرفه جویی فقط یک لایه آن را که رویت زیبایی دارد ، صرفا مورد استفاده قرار می دهند.

اجرای نمای کامپوزیت

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید