نمای کامپوزیت ساختمان – خیلی آسان حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

تا به حال تحقیقات زیادی در زمینه رنگ پذیری انواع نماهای ساختمانی انجام شده است و نتیجه حاصل شد ه این بوده است که رنگ پذیری و کیفیت بعد از رنگ در نوع نمای کامپوزیت از همه نوع های دیگر بیشتر بوده است و نگهداری رنگ در این نوع و ماندگاری آن بسیار بالا بوده است . با این حال نمای کریتن وال و کامپوزیت با توجه به ویژگی های خارق العاده ای که دارد می تواند از اهمیت بالایی جهت اجرا در این ساختمان ها برخوردار باشد. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. 4. اگر قسمتی از نمای کامپوزیت ساختمان مسکونی به هر علتی دچار آسیب شد، میتوان آن را تعویض نمود؛ بنابراین نیازی به تخریب کل نمای ساختمان وجود ندارد. ساختمان های کوتاه مانند خانه های دوبلکس در مقایسه با برج های مسکونی به صرفه تر می باشند. همانطور که ذکر شد ورق های کامپوزیت وزن کمی در حدود ۶-۵کیلوگرم درهر مترمربع دارند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن است. نمای کامپوزیت دارای دو لایه آلومینیوم است که در میان آنها یک لایه از پلی اتیلن وجود دارد. ᠎Da᠎ta has ᠎been created with behsaznama C on tent  Generato​r DEMO.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

اما این لایه نیز دارای انواع و اقسام مختلفی است که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند. در چنین شرایطی اولین سوالی که در ذهن افراد شکل میگیرد این است که قیمت هر متر مربع نمای کامپوزیت چقدر است؟ هر چند قیمت هر متر مربع نمای کامپوزیت، در قیاس با سایر مصالح ساختمانی بسیار مناسب است، اما برای نصب و اجرای آنها باید از افراد متخصص کمک گرفت. تجربه نشان دهنده آن است که سرعت نسبت و اجرای نمای کامپوزیت ساختمان، در قیاس با سایر مصالح ساختمانی بسیار بالاست. وزن کمی که این پانل ها دارند به دلیل تراکم کم آن هاست. هرگونه اشتباه، کم کاری یا اهمال در آن، علاوه بر اینکه ممکن است منجر به خرابی و ایجاد هزینهای اضافی خواهد شد. خرید ورق کامپوزیت / زیرسازی نمای کامپوزیت با پروفیل آهنی ( خرید پروفیل 4040 یا 2040 یا… همچنین تجربه نشان دهنده آن است که ورقهای کامپوزیت دارای طول عمر بالایی هستند، بنابراین هر هزینهای که برای خرید آن صرف میکنید، ارزش خاص خودش را دارد.

نماي كامپوزيت مدرن ترين

این روزها بسیاری از کارفرمایان و طراحانی که در زمینه اجرای نمای خارجی ساختمان به فعالیت مشغول هستند، از نمای کامپوزیت ساختمان برای انجام بسیاری از پروژههای خود استفاده مینمایند. طراحان و معماران ساختمان میتوانند در هنگام نصب و اجرای انواع نمای کامپوزیت، به راحتی عملیات برشکاری، سوراخکاری و خمکاری را بر روی آنها انجام دهند. نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. همه طراحان و معماران متفق القول هستند که یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش کیفیت یک ساختمان، نمای آن است که از نظر بازدیدکنندگان تایید می شود. در لمینت دندان ، لمینت ها همچون روکش بر روی دندان قرار داده می شود و برای اینکه این روکش ها را بتوان بر روی دندان ها قرار داد نیاز است که تراش انجام شود اما در کامپوزیت دندان ، این ماده خمیری شکل بر روی دندان قرار داده شده و به کمک اشعه مخصوص محکم می شود و احتیاج تراش ندارد. 7. به سبب وجود پوشش رنگ PVDF در ساختار ورقهای کامپوزیت، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، مقاومت بالایی دارند. Th is ᠎post has ᠎be en w​ri tt en by behsaznama​ C ontent Generat or DE᠎MO.

اجرای نمای کامپوزیت

در هنگام اجرای طراحی نما کامپوزیت، فضای میان ورقها با دیوارهای ساختمان خالی میماند. قیمت پروفیل آلومینیوم (در مورد اجرای نمای کامپوزیت). با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. سپس ورقه های برش خورده بدون اینکه خم شوند به صورت کشویی داخل پروفیل ها کار گذاشته می شود. با توجه به اینکه این نما به صورت خشک بر روی نمای ساختمان اجرا می شود و ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی هستند نصب و اجرای آن روی ساختمان سریع و آسان است. استفاده میشود .به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق ها بصورت پانل یا همان کاست های شیار خورده داشته است .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید