نمای کامپوزیت ساختمان چیست؟

ورق های کامپوزیت پانل آلوسوئیس باند در زمره مصالح ساختمانی نوین و در حال توسعه میباشد. مجموعه کارخانجات آلوسوئیس باند ، جامع ترین مرجع اطلاعات ، تولید و فروش ورق کامپوزیت نما و تابلو در کشور Honorbond ، AluswissBond ، Alu Top ، Alu Prima با سابقه ای بالغ بر 20 سال در زمینه تولید و عرضه ورق های کامپوزیت نما با رنگ ها و طرح های خاص(ضدحریق-نانوشاین-سیگماباند- (FR.A2,B1,B2 و بالاترین رزومه فروش و اجرا در سطح کشور دارای گارانتی و بیمه نامه معتبر. برای اطلاع از بهترین قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمای کامپوزیت با متخصصان ما تماس بگیرید. شاید در تصور خیلی ازافراد کامپوزیت تنها برای مجتمع های تجاری و درمانی کاربرد دارد و مناسب ساختمانهای مسکونی نیست اما در واقعیت اگر نمای ساختمان مدرن باشد این متریال بهترین ومناسب ترین انتخاب است. سیستم H & L علی رغم دیتیل ساده ای که دارد بهترین روش اجرا برای ساختمان های غیر مرتفع می باشد. در ادامه درباره این امتیاز های با ارزش بیشتر صحبت می کنیم. This artic᠎le w​as g᠎en​erat​ed by behsaznama Content G enerator​ D᠎em over​sion.

چرا نمای کامپوزیت نه رفیق به کوچک شرکت

این نمای زیبا ی شبیه چوب، به جهت طراحی الهام گرفته شده از طبیعت بیشتر در ویلا ها مورد استفاده قرار میگیرد و مهندسین در شهرهایی با شرایط آب هوایی جنگلی برای ساخت خانه های ویلایی از این کامپوزیت نما استفاده میکنند. امروزه از مصالح گوناگونی در نمای ساختمان ها استفاده می شود که از بین آنها می توان به انواع نمای سنگ ، سیمان، چوب، آجرنما و کامپوزیت اشاره کرد. مزایایی که به صورت مفصل در بالا اشاره کردیم، امتیاز های یکی از محبوب ترین انواع نما ها بود. اما از مزایای نمای کامپوزیت ساختمان می شود به اجرای سریع، تنوع در رنگ، هزینه کم، وزن کم و عایق صوتی و حرارتی اشاره کرد. در صورتیکه از ورق ضد حریق جهت اجرای نمای کامپوزیت استفاده گردد، هزینه FR شدن ( ضد حریق شدن یا کند سوز شدن ) ورقها حدود 50? با توجه به وجود انواع برندهای ورق کامپوزیت،ابتدا لازم است با توجه به نیاز فنی پروژه و در نظر گرفتن محدودیت های مالی، برند خاصی انتخاب گردد. در حین اجرای نمای کامپوزیت، چند بخش کار وجود دارد که افراد گروه فنی در غالب گروه هر کدام وظیفه ای را انجام می دهند.

انتخاب نمای کامپوزیت ساده است

البته در خارج از ایران، نمای کامپوزیتی ویلا با رنگ استاتیک تولید میشود و به همین خاطر دارای خاصیتی می شود، که دیگر ذرات معلق در هوا را جذب خود نمیکند. در بیشتر موارد لایه میانی بر اساس کاربرد و نوع استفاده از این ورقه ها می تواند از موادی چون پلی اتیلن یا پلی یورتان ساخته شود، البته مدل های دیگری نیز وجود دارد که از انواع مواد معدنی برای مصارف مختلف ساخته می شوند. با ظهور مدرنیسم در معماری استفاده از مصالح پیشرفته بیش از پیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و استفاده از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از اصلیترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی تمام شهر های کشور مبدل گردیده است. شیوه ساختمان سازی بلوک سیمانی سهم اندک ولی نسبتا ثابتی دارد که یکی از دلایل این موضوع استفاده از این شیوه در مناطق خاصی از کشور می باشد. در این قرارداد نیز مانند سایر قراردادها از قبیل ساخت و ساز ساختمان، بین صاحب ملک و پیمانکار قراردادی ایجاد میشود که در آن، مدت اجرای پروژه، دستمزدها و میزان هزینه و…

معایب نمای کامپوزیت

با در نظر گرفتن عوامل فوق میتوان به جمع بندی مناسبی در ارتباط با بر آورد هزینه اجرای نمای کامپوزیت رسید. فضای بصری هر شهر با نمای ساختمان های ساخته شده در آن شهر رابطه مستقیم دارد و از این رو شهرداری های شهرهای بزرگ همواره به نمای ساختمان توجه ویژه ایی دارند. این نوع ورق ها به جهت خصوصیاتی چون زیبایی و استحکام چوب در قالب پانل های سبک ضد فرسایش ، ضد پوسیدگی ، مقاوم در برابر حشرات و قابل اجرا در اشکال مختلف ، محبوبیت خاصی در بین معماران و سازندگان ساختمان دارند . برای جلوگیری از شکستن وترک خوردن ،ورق هابا ساختاری مرکب از لایه های آلومینیومی و مواد پلیمری که در لایه میانی آن قراردارد با کیفیت بالا تولید میشوند. این ورق در مقابل شرایط جوی، اسیدی و یا قلیایی بسیار آسیب پذیر بوده و تضمینی برای حفظ کیفیت آن در نمای خارجی ساختمان وجود ندارد. پوشش PVDF دارای مقاومت بالایی در مقابل اشعه ماورای بنفش نور خورشید، باد و طوفان و باران های اسیدی دارا می باشد. ورق های کامپوزیت مورد استفاده در نمای کانکس دارای تنوع رنگ بسیار بالا بوده که خود از مزیت های این نوع محصولات محسوب می گردد و ما قادر خواهیم بود انواع رنگ های عمومی و ترکیبی و حتی کد های متالیک و استیل کروم و استیل طلایی و حتی طرح چوب و آجر را انتخاب کرده بدون اینکه نگران رنگ پریدگی آن در اثر تابش نور خورشید و یا فرسوده شدن آن در مجاورت باران های اسیدی و رطوبت هوا باشیم. Da​ta was g​en​erated with t he help ᠎of behsaznama C ontent Ge ne᠎ra​to᠎r DE MO!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید