نمای کامپوزیت شگفت‌انگیز تاکتیک که کمک می‌کند آنچه تبلیغ می‌کنید رشد

از جمله ویژگی ها و مزایای کانکس کامپوزیتی نسبت به دیگر مصالح متداول در ساخت کانکس می توان به تنوع و ماندگاری رنگ در برابر هرنوع شرایط جوی و حتی تابش مستقیم نور خورشید در طول چندین سال اشاره نمود چرا که معمولا رنگ های متداول که در نمای سازه های پیش ساخته استفاده می شوند پس از مدتی بر اثر تابش بیش از حد خورشید تا 50 درصد دچار رنگ پریدگی می شوند و این درحالی است که رنگ کامپوزیت ها تا حداقل 20 سال بدون کوچکترین تغییری پایدار می ماند و دلیل آن نیز استفاده از رزین همگن کننده رنگ به ورق آلومینیومی و جلوگیری از پوسته شدن آن و همچنین کیفیت بسیار بالای رنگ های مورد استفاده در ورق کامپوزیت می باشد. این شرکت همچنین فروشنده انحصاری ورق کامپوزیت نیووال در اصفهان است. مدیرعامل سازمان آتشنشانی میگوید: «نمای کامپوزیت از سال۹۵ ممنوع شده و اگر هم در ساختمانی استفاده میشود، برای جایی است که میخواهند آن را بازسازی کنند؛ زیرا پرونده بازسازی به کمیته نما نمیآید. ᠎Th​is da​ta was w ritten with behsaznama  Con᠎tent Gener at᠎or᠎ D​emoversi᠎on​!

کامپوزیت سرامیکی

زیرا علاوه بر زیبایی مدرن، برخی از شاخصه های فیزیکی و شیمیایی را در خود دارد که آنرا به بی رقیب ترین مصالح ساختمانی مبدل کرده است. حتی مصالح ساختانها نیز به گرمایش و سرمایش ساختمان کمک میکنند. وی با بیان اینکه نمای ساختمانهای شهر نیز از نظر زیبایی مشکل دارند، ادامه داد: بیشتر نماهای ساختمانی تبریز به صورت نمای سنگی است در حالی که در کشورهای دیگر اغلب از کامپوزیت استفاده میکنند. روی سطح ورق آلمینیوم کامپوزیت با یک لایه فیلم پلاستیکی محافظت میشود که پس از اتمام کار از روی ورق ها کنده میشود. همزمان با گسترش فعالیت ها و خدمات این شرکت اقدام به ارائه خدمات در زمینه تولید و فروش در و پنجره های یو پی وی سی نمود که در آن زمان خدماتی تقریبا نوین در صنعت ساختمان بود. آجرهای پوک و سیمان ترکخورده با این نمای براق فلزی پوشانده و چند طبقه تجاری و اداری کهنه و فرسوده، ناگهان تبدیل به ساختمان مرکز تجارت جهانی میشود. نکته دیگر این است که علاوه بر اینکه تخریب نمای سازه بر ظاهر ساختمان تاثیر می گذارد. به دلیل مقاومت بالای آن برای مناطقی که زلزله خیز هستند بسیار مناسب است.  Data was gen​er​at᠎ed with behsaznama C​on​te nt G en​erat or  DE MO .

نماي كامپوزيتي مغازه

8. خسارات کم در زلزله: همان طور که ذکر شد، پانل های کامپوزیت از وزن کمی برخوردارند؛ بنابراین از آنجا که وزن اضافه ای به بنا وارد نمی شود، در صورت وقوع زلزله نیروی وارد به ساختمان کاهش می یابد و احتمال خرابی بنا کاهش می یابد . وی تاکید کرد: برخی از نماکاران و معماران میگویند بهترین نما را کار میکنند اما هیچ تضمینی بایت این موضوع نیست و مثلا اگر باران نبارد یا اگر زلزله نیاید نما مشکلی نخواهد داشت. اگر این موضوع برایتان جالب است یا خودتان ساختمان سازی هستید که تصمیم به اجرای نمای ساختمان دارید، توصیه می کنیم این متن را تا انتها مطالعه کنید. ملکی با بیان اینکه نمای بیرونی این ساختمان از جنس کامپوزیت بوده و کاملا تخریب شده بود، اظهارکرد: کانون انفجار طبقه آخر این ساختمان و در واقع همان محل استراحت کارگران بود که همین موضوع نگرانی آتشنشانان درباره احتمال وجود خسارات جانی را افزایش داد، به ویژه آنکه شدت انفجار بهحدی بود که تمام دیوارهای قطور داخلی را هم تخریب کرده بود و سبب ریزش سقف طبقه میانی هم شده بود. مثلا اگر یک ساختمان چهار طبقه بدون پروانه ساخته شود، با اشکالات بالا و طبقات به حد دلخواه و بدسلیقه کار میشود.

وی خاطرنشان کرد: در گام نخست باید آسیب شناسی نسبت به قانون گریزی مردم در ساخت و سازها انجام بگیرد چراکه بر اساس آمار سال 1401 مقدار 48 درصد پروندههایی که در کمیسیون ماده 100 مطرح میشوند بدون پروانه هستند و حتی کسانی که پروانه ساخت دارند هم پایبند پروانه نیستند و پروانه برای ساختمان چهار طبقه گرفتهاند اما شش طبقه میسازند. وی افزود: ساخت و سازها در دنیای امروز بر اساس تکنولوژیهای جدید انجام میگیرد و کیفیت این نوع ساختها با کنترل انرژی بسیار بالا است. آنها برای طراحیهای شهری و فضاهای با تکنولوژی بالا ایدهآل هستند. این کاملا برای انواع ساختمان ها مانند خانه ها، ادارات، مراکز تفریحی، ساختمان های تجاری و غیره کار می کند. این نوع شستشو دهنده ها معمولا برای ساختمانهایی که نمیتوان از واترجت استفاده کرد کاربرد دارد ؛ این نوع از شوینده ها که توسط لابراتوار این مجموعه بر اساس نوع آلودگی تهیه می شود باعث میشود که بهترین نتیجه را برای شستشوی نمای کامپوزیت نتیجه دهد. به تعبیری می توانیم بگوییم که نمای کامپوزیت ورقه های پلیمری است که برای نمای کامپوزیت و کامپوزیت نما و یا طراحی داخلی استفاده می شود. قدرتالله محمدی میافزاید: «برخی مالکان بهدلیل زیبایی و سرعت اجرای کامپوزیت، اماکن خود را ناامن میکنند؛ درحالیکه کامپوزیت بهدلیل مواد اشتعالزای پلیمری آتش میگیرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید