نمای کامپوزیت ویلایی هیجان انگیز فاش شد

ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به دلیل مزایای زیادی که دارند، دارای جایگاه ویژه ای در طراحی نمای ویلا هستند. ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی حدود ۸ – ۵ کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت نمای کامپوزیت قابلیت ترکیب آن با دیگر مصالح ساختمانی ازجمله چوب، سنگ، فلز، ترموود، آجر و بتن میباشد. تجربه نشان دهنده آن است که سرعت نسبت و اجرای نمای کامپوزیت ساختمان، در قیاس با سایر مصالح ساختمانی بسیار بالاست. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی موجود و عدم ثبات قیمت ها و با توجه به اینکه بخش عمده هزینه ها در تهیه مصالح و اجرا آن می باشد، ما به شما طرح هایی را پیشنهاد می دهیم که از هر نظر اقتصادی و بهینه باشند. در مکان های تفریحی و ویلایی به دلیل داشتن طرح های جذاب مانند طرح چوب موجب می شود تا شهروندان و ساکنین بتوانند تعامل بهتری با محیط برقرار نمایند.نمای کامپوزیت ویلایی می تواند انتخابی مطمین برای نمای ویلای شما باشد.

نمای کامپوزیت ویلا

انتخاب و خرید مصالح مرغوب، علاوه بر اینکه نمای کار را تمیز و شیکتر ارائه میدهد، ماندگاری بهتری نیز خواهد داشت. ورق کامپوزیت نما ساختمان مسکونی و تجاری در نمایندگی فروش کارخانه ارائه می شود. هرچه جزئیات بیشتری به ما ارائه دهید، پیشنهاد ما دقیق تر خواهد بود. طبیعی است که اولین چیزی که توجه ما را در یک سازه، به خود جلب میکند نمای ساختمان است. نماهای ساختمانی، اولین چیزی هستند که از یک سازه به چشم می آیند. ساخت این روکش همانند رزین PVDF ساده است، با این تفاوت که یک لایه دیگر نیز بروی رزین PVDF اعمال می شود که از نظر ساختار مولکولی با رزین های ساده متفاوت است. طراحی نمای مدرن کامپوزیت از نظر وزنی بسیار سبک بوده و از دیگر ویژگی های این متریال میتوان به مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی اشاره کرد و حتی آتش نمی تواند قسمت های بالاتر به راحتی سرایت کند. از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند.

می تواند به عنوان عایق حرارتی عمل کند و در برابر آتش سوزی مصون است. استفاده از ورق کامپوزیت در کنار دیوارهای ساخته شده از بتن سبک، خاصیت عایق بودن صوت را افزایش میدهد. در ساخت ورق کامپوزیت طرح چوب از رگه های چوب طبیعی در طراحی آن استفاده شده که با نمای چوب طبیعی تفاوتی نداشته و حس گرمای چوب طبیعی را به بیننده القا می کند. تنوع طرح و رنگ در صنعت ورق کامپوزیت نما یکی از مزیت های این محصول بشمار می رود. از متداول ترین طرح های کامپوزیت نمای ساختمان که امروزه در صنعت ساختمان ایران مورد استفاده قرار می گیرد در بالا بیان شد. یکی از پر کاربردترین ورق کامپوزیت امروزه ورق کامپوزیت با پوشش nano-pdf است. امروزه از کامپوزیتها برای نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود. از ورق کامپوزیت به منظور زیبا سازی نمای بیرونی حتی دکوراسیون داخلی در انواع مختلف ساختمان استفاده می شود. عرضه انواع ورق های کامپوزیت داخلی و بیرونی منازل با مقاومت بالا. نما کامپوزیت ویلایی در نمایندگی رسمی و انحصاری تولید کننده ورق نمای کامپوزیت در تهران و کرج و مشهد و شیراز به صورت مستقیم و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت بازار عرضه می شود. نمایندگی های رسمی و انحصاری که در تهران فعالیت می نمایند، همواره محصولات کارخانه سازنده را با شرایط ویژه به مشتریان تحویل می دهند.

Data has ᠎be en created wi᠎th the help of behsaznama Content​ Gener​at or​ Demov ersi on .

همچنین به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی برای آلومینیوم کامپوزیت اشعه نور خورشید را باز تابانیده و کمترین حرارت را از اشعه خورشید جذب می نماید هم چنین ورق آلومینیوم کامپوزیت از مقاوم ترین فلزات در مقابل رطوبت می باشد و زنگ نمی زند و تغییر رنگ آن در مقابل سایر مصالح ساختمانی نما کمتر است. مقاومت نسبت به تغییرات آب و هوایی محیطی(رطوبت ، حرارت و اشعه خورشید) یکی از برجسته ترین خصوصیات ورق های آلومینیوم کامپوزیت در مقابل شرایط محیطی می باشد، در کشورهای گرمسیر و مرطوب ورق آلومینیوم کامپوزیت بی رقیب می باشد، بدلیل وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم، ورق کامپوزیت آلومینیوم بهترین عایق حرارتی می باشد که باعث صرفه جویی در اتلاف انرژی در ساختمان می شود، همچنین به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی برای آلومینیوم، اشعه نور خورشید را باز تابانیده و کمترین حرارت را از اشعه خورشید جذب می نماید. به دلیل وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز و لایه آلومینیوم ورق کامپوزیت آلومینیوم بهترین عایق حرارتی می باشد که باعث صرفه جویی در اتلاف انرژی در ساختمان می شود.

قیمت نمای کامپوزیت مغازه

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید